Marți, 16 Decembrie 2025
RO EN

RITM accelerat de lucru pe santierul de constructie a Centurii Orasului Gaesti

Asocierea Eurocogen Dambovita (lider) - Chirulli Andrea, alaturi de Degal Construct 88 si BIT Invest, ca subcontractori, lucreaza in ritm accelerat la constructia Centurii Orasului Gaesti. La acest moment, intreaga suprafata a drumului este decopertata cu utilaje noi, urmand ca saptamana viitoare sa inceapa forajul pentru pilonii pasajului, potrivit lui Corneliu Stefan, presedintele Consiliului Judetean Dambovita.
"Am fost pe teren, la unul dintre cele mai importante proiecte ale Consiliului Judetean pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere din Dambovita - Centura Orasului Gaesti. Asa cum am mai spus, este prima centura ocolitoare construita de la zero in judetul nostru in ultimii 35 de ani si vreau sa ma asigur ca lucrarile decurg conform graficului de executie, iar constructorul respecta intocmai proiectul", a precizat Corneliu Stefan.
Valoarea lucrarilor este de peste 89 milioane de lei, iar traseul de 4,5 km va avea o banda pe sens, 3 intersectii amenajate cu sensuri giratorii sau noduri rutiere, o intersectie amenajata cu sens giratoriu la intersectia cu DN7, o intersectie amenajata cu pasaj suprateran peste DJ 401A si calea ferata Bucuresti - Pitesti - Craiova, o intersectie amenajata cu sens giratoriu la intersectia cu DN 61. Pasajul peste calea ferata va fi construit la km 0+935 si va fi ridicat pe structura din beton armat si precomprimat. Suprastructura va fi realizata din grinzi prefabricate precomprimate cu lungimi de 30 de metri, respectiv de 34 de metri (deschiderea centrala) si inaltimea de 1,4 metri. Podul peste canal va fi construit la km 3+413 si va avea o structura similara cu a podului peste calea ferata.
Infrastructura acestuia va fi alcatuita din doua culei si patru pile din beton armat si fundatie pe piloti forati incastrati in stratul de baza.
Finantarea proiectului este asigurata din Programul National de Investitii "Anghel Saligny", diferenta urmand a fi asigurata din bugetul administratiei judetene.
Studiul de fezabilitate al proiectului a fost elaborat de asocierea Via Carpatia Consult (lider) - ING Proiect Management - East Water Drillings.
 

Din aceeasi categorie

05 Dec 12:38 | Extinderea magistralei M4: A fost semnat ordin de incepere a lucrarilor pentru Lotul 1
02 Dec 12:59 | Asociatia Romana de Tuneluri (ART) a fost relansata cu aprobarea noului Statut
28 Noi 13:47 | Autostrada Unirii A8: Contracte semnate pentru loturile 1C si 1D (47 km noi)
27 Noi 17:45 | TPF Inginerie semneaza contractul de supervizare pentru lot 2A Ditrau-Grinties al A8
27 Noi 13:47 | Lucrarile la Planseul Unirii: proiect derulat cu responsabilitate si ritm accelerat
19 Noi 14:45 | TECNIC, KONSENT si IRD liciteaza supervizare lucrari feroviare Craiova-Caransebes
18 Noi 14:56 | CNIR si UMB initiaza proiectarea lotului montan Grinties-Pipirig pe Autostrada A8
17 Noi 12:48 | PORR si STRABAG liciteaza lucrari pentru traseu cicloturistic Timis, de 536 km
17 Noi 11:48 | Drumul Expres Focsani-Braila: UMB primeste ordinul pentru inceperea proiectarii
14 Noi 18:04 | Autostrada Unirii A8: IRD Engineering supervizeaza lucrari pe Lotul 1D Joseni-Ditrau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA