Sâmbătă, 26 Iulie 2025
RO EN

RITM accelerat de lucru pe santierul de constructie a Centurii Orasului Gaesti

Asocierea Eurocogen Dambovita (lider) - Chirulli Andrea, alaturi de Degal Construct 88 si BIT Invest, ca subcontractori, lucreaza in ritm accelerat la constructia Centurii Orasului Gaesti. La acest moment, intreaga suprafata a drumului este decopertata cu utilaje noi, urmand ca saptamana viitoare sa inceapa forajul pentru pilonii pasajului, potrivit lui Corneliu Stefan, presedintele Consiliului Judetean Dambovita.
"Am fost pe teren, la unul dintre cele mai importante proiecte ale Consiliului Judetean pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere din Dambovita - Centura Orasului Gaesti. Asa cum am mai spus, este prima centura ocolitoare construita de la zero in judetul nostru in ultimii 35 de ani si vreau sa ma asigur ca lucrarile decurg conform graficului de executie, iar constructorul respecta intocmai proiectul", a precizat Corneliu Stefan.
Valoarea lucrarilor este de peste 89 milioane de lei, iar traseul de 4,5 km va avea o banda pe sens, 3 intersectii amenajate cu sensuri giratorii sau noduri rutiere, o intersectie amenajata cu sens giratoriu la intersectia cu DN7, o intersectie amenajata cu pasaj suprateran peste DJ 401A si calea ferata Bucuresti - Pitesti - Craiova, o intersectie amenajata cu sens giratoriu la intersectia cu DN 61. Pasajul peste calea ferata va fi construit la km 0+935 si va fi ridicat pe structura din beton armat si precomprimat. Suprastructura va fi realizata din grinzi prefabricate precomprimate cu lungimi de 30 de metri, respectiv de 34 de metri (deschiderea centrala) si inaltimea de 1,4 metri. Podul peste canal va fi construit la km 3+413 si va avea o structura similara cu a podului peste calea ferata.
Infrastructura acestuia va fi alcatuita din doua culei si patru pile din beton armat si fundatie pe piloti forati incastrati in stratul de baza.
Finantarea proiectului este asigurata din Programul National de Investitii "Anghel Saligny", diferenta urmand a fi asigurata din bugetul administratiei judetene.
Studiul de fezabilitate al proiectului a fost elaborat de asocierea Via Carpatia Consult (lider) - ING Proiect Management - East Water Drillings.
 

Din aceeasi categorie

23 Iul 07:38 | Infrastructura sub presiune: Proiecte multe, bani putini, viitor incert
22 Iul 07:23 | CNIR: Va fi necesara diversificarea surselor de finantare a proiectelor europene
15 Iul 16:09 | METROUL, TTL si METRANS vor sa realizeze SF al trenului metropolitan Brasov
15 Iul 16:27 | CNAB a receptionat lucrari de modernizare realizate de PORR la Aeroportul Otopeni
14 Iul 14:26 | IBB-HIB Romania construieste cu 70 milioane euro noua Varianta Ocolitoare Giurgiu
11 Iul 16:09 | PORR Construct intensifica lucrarile de modernizare sistem rutier din Bd Expozitiei
11 Iul 13:00 | UTILAJELE de sapare de la Magistrala M6 au depasit primii 500 de metri de tunel
11 Iul 13:48 | CON-A a contribuit cu lucrari de arta la DEx4, conexiunea A3 si DN1 (Tureni, Cluj)
10 Iul 18:02 | BOG’ART si VIAROM liciteaza lucrari de 145 mil. euro la Centura Targoviste, Inel 2
10 Iul 17:57 | INTERES major pentru realizarea SF a podului de mobilitate militara Giurgiu-Ruse 2
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA