![](/images/stiri/infrastructura_2025/31_01_porr_a1_1.jpg)
In ceea ce priveste tunelul de la Tigveni, cea mai complexa lucrare inginereasca a lotului 4, Tigveni - Curtea de Arges, mai sunt circa 100 de metri pana la strapungerea Dealului Momaia de la un capat la altul, pe firul Tunelului Daniela (sensul de mers Sibiu - Pitesti), potrivit informatiilor transmise pe 24 ianuarie 2025 de Irinel Ionel Scriosteanu, secretar de stat in cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.
Contractul pentru proiectarea si executia tronsonului 4 al autostrazii Sibiu - Pitesti (9,86 km) a fost semnat in noiembrie 2021, cu o valoarea de 1,67 miliarde de lei (fara TVA) si o durata de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare si 44 luni perioada de executie. In cadrul contractului vor fi realizate mai multe lucrari de arta avand o complexitate ridicata, respectiv 12 poduri, pasaje si/ sau viaducte, avand o lungime medie de 230 m, dintre care cel mai lung este Viaductul de la km 84+341 (cu o lungime de 630 m), precum si Tunelul Tigveni, de 1.350 m, in zona de traversare a dealului Momaia, judetul Arges.
![](/images/stiri/infrastructura_2025/31_01_porr_a1_2.jpg)
![](/images/stiri/infrastructura_2025/31_01_porr_a1_3.jpg)
![](/images/stiri/infrastructura_2025/31_01_porr_a1_4.jpg)
![](/images/stiri/infrastructura_2025/31_01_porr_a1_5.jpg)