![](/images/stiri/infrastructura_2025/05_02_port_giurgiu_1.jpg)
Potrivit datelor PORR Romania, lucrarile se desfasoara in ritm sustinut pe toate fronturile.
"In zona Danelor 1 si 2 a Portului Ramadan s-au realizat 90% din grinzile de rulare destinate macaralelor de cheu, infrastructura esentiala pentru cresterea eficientei operationale a portului. De asemenea, a fost realizata 95% din umplutura din spatele cheului, asigurand consolidarea si stabilitatea platformelor portuare. In paralel au inceput lucrarile la retelele de apa si canalizare, precum si cele de alimentare cu energie electrica si implementarea sistemului de iluminat public portuar. In zona Danelor 5 si 6 s-a executat 80% din noul cheu pereat, realizat cu dale din beton prefabricat, cu rol in protejarea malurilor si optimizarea activitatilor portuare", au transmis reprezentantii PORR Romania.
Pe santier, constructorul a finalizat reparatia completa a molului de dirijare amonte, esential pentru siguranta si controlul navigatiei, precum si lucrarile de amenajare si finalizare a noului mol de protectie din aval, destinat protejarii infrastructurii portuare impotriva factorilor hidrotehnici si imbunatatirii fluxului operational.
Pentru implementarea proiectului, PORR Romania beneficiaza de sustinerea grupului PORR si a BCPC Biroul de Consultanta Proiectare in Constructii, ca terti. De asemenea, din echipa de constructori mai fac parte si subcontractantii Pet Communications, Zublin Romania si Superquatro Grup.
![](/images/stiri/infrastructura_2025/05_02_port_giurgiu_4.jpg)
![](/images/stiri/infrastructura_2025/05_02_port_giurgiu_3.jpg)
![](/images/stiri/infrastructura_2025/05_02_port_giurgiu_2.jpg)