Joi, 19 Iunie 2025
RO EN

CNADNR: Incep lucrarile de reconstructie a tronsonului demolat de pe Orastie-Sibiu

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) va demara, in perioada imediat urmatoare, lucrarile pentru refacerea tronsonului cuprins intre localitatile Cunta si Saliste de pe lotul al treilea al autostrazii Orastie-Sibiu. Organizarea santierului a inceput deja, compania de drumuri demarand si procesul de achizitie a materialelor de constructii si inchiriere a utilajelor si masinilor necesare.
Astfel, CNADNR cumpara materiale de constructii si inchiriaza utilaje in valoare totala de 3,71 milioane de lei de la societatile Elis Pavaje, Novatex, Trameco SA si de la Hidroconstructia SA, pentru demararea lucrarilor de executie tronsonului Cunta-Saliste de pe autostrada Orastie-Sibiu, demolat in urma fisurilor aparute ca urmare a erorilor de proiectare si executie. In prezent, sectorul de drum dintre Cunta si Saliste este inchis, dupa ce pe o portiune din zona viaductului Aciliu au aparut fisuri adanci, care au determinat demolarea unei portiuni de 200 de metri a drumului.
Pentru demararea lucrarilor, ce vor fi executate in regie proprie de CNADNR, compania de drumuri a achizitionat, prin licitatie publica, piatra de cariera si concasata, conducte, tevi, tuburi si articole conexe si a inchiriat mai multe utilaje si echipamente pentru executia de lucrari publice cu operator, precum si vehicule de transport al marfurilor, cu sofer. Organizarea de santier pentru demararea lucrarilor a inceput inca de la jumatatea lunii aprilie a.c., CNADNR mobilizand deja utilajele, specialistii si echipele de muncitori pentru demararea lucrarilor. Pana in prezent, au fost executate lucrari de drenare si scurgere a apei.
Urmatoarele etape vizeaza terasarea si drenarea cu piatra bruta, consolidarea si stabilizarea terenului, reconstructia corecta in conformitate cu proiectul initial aprobat, realizarea lucrarilor de drenaj si colectarea apelor la suprafata. "Proiectul pentru cei 200 de metri dintre Saliste si Cunta a fost deosebit, deoarece provocarea proiectantului a fost sa puna in comun solutiile sale cu cele initiale ale autostrazii, pentru a putea functiona impreuna. A reusit aceasta faza, ne-am decis asupra unei solutii si am inceput deja si implementarea ei. Acesta este un examen atat pentru sefii de proiect, pentru regionalele care concura la proiect, dar si pentru compania centrala de drumuri, acolo unde se afla si unitatea speciala pentru implementare", a declarat ministrul Dan Costescu, cu prilejul unei vizite realizate la finele lunii aprilie 2016 pe santierul autostrazii Sibiu-Orastie.
 

Din aceeasi categorie

10 Iun 18:01 | Autoritatile publice au derulat activitati de informare la santierul Tigveni 120
10 Iun 12:05 | LICITATIE realizare SF pentru retea de tren metropolitan de 230 mil. euro in Brasov
03 Iun 12:18 | OFERTARE numeroasa pentru constructia lotului 2 al Autostrazii Tg. Neamt-Ungheni
03 Iun 09:55 | BIHOR: Investitia de 271 milioane euro in reteaua de trenuri metropolitane, aprobata
02 Iun 14:11 | CNIR: Finantare de 6,75 mld. lei pentru constructia drumului expres Focsani-Braila
02 Iun 13:14 | FAR Foundation si Concelex vizeaza constructia Autostrazii Craiova-Filiasi, Lot 6
30 Mai 15:55 | OZALTIN & INFRAVIS semneaza contract de executie lot Miercurea Nirajului-Sarateni
30 Mai 11:38 | STRABAG a inaugurat noul pod hobanat din Satu Mare, proiect de 40 milioane euro
29 Mai 17:46 | PORR: 500 de muncitori si 194 utilaje la santierul dintre Tigveni si Curtea de Arges
29 Mai 15:50 | CNIR lanseaza licitatii de 2 miliarde euro pentru construirea a trei tronsoane din A8
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA