Luni, 24 Februarie 2025
RO EN

CREASOFT: Circa 500.000 de salariati vor lucra de acasa inca cel putin doua luni

Angajatorii din Romania traverseaza cea mai dificila perioada din punct de vedere al digitalizarii proceselor de munca. In cateva zile, sute de mii de salariati din centrele de business din toata tara si-au schimbat complet modul de lucru, iar companiile s-au miscat mai rapid ca niciodata in implementarea unor politici noi de HR.
 
"Piata muncii va ramane cu transformari adanci dupa ce se va termina cu pandemia. Oamenii vor lucra mai mult in sistem remote, in domeniile in care acest lucru este posibil. De aceea, companiile sunt obligate inca de acum sa stabileasca un set de indicatori de performanta, pentru a putea urmari progresul oamenilor care lucreaza remote. Timpul de lucru efectuat acasa si securitatea informatiilor folosite remote de catre angajati sunt doua elemente-cheie pentru viitorul muncii", a declarat Adrian Dinu, fondator al producatorului de solutii informatice Creasoft.
 
Potrivit estimarilor Creasoft, aproximativ 500.000 de salariati din Romania din sectorul white collar vor lucra cu precadere de acasa pentru o perioada de cel putin doua luni. Acestia activeaza in domenii precum IT, telecomunicatii, servicii de externalizare, consultanta sau chiar servicii financiare. Dupa traversarea acestei crize, companiile vor putea permite angajatilor sa lucreze din ce in ce mai mult de acasa, mai ales ca o astfel de politica reduce semnificativ costurile. Pe de alta parte, vor creste investitiile in solutii de monitorizare si securitate informatica.
 
"Observam o tendinta a ultimelor doua sapamani de crestere a cererii de solutii informatice pentru pontaj mobil. In momentul de fata, un moment de criza, mai multe job-uri pot fi convertite intr-un sistem remote, permitandu-le oamenilor sa foloseasca pontajul mobil. Pana acum, aceasta facilitate era mai mult folosita pentru verificarea salariatilor care faceau munca de teren. Avem clienti vechi care verifica, de exemplu, activitatea unor agenti de vanzari ori de cate ori acestia intra sau ies de la un client/ partener, fie periodic, la interval de 30 de minute. In noul context, verificarile s-au extins si pentru angajatii care lucreaza de acasa", a adaugat Adrian Dinu.
 
Pontajul salariatilor este obligatoriu in Romania din august 2017. Fiecare companie este obligata sa tina o evidenta zinlica a timpului de lucru al angajatilor, in care trebuie sa mentioneze ora de inceput si cea de sfarsit a programului de lucru.
 
Creasoft, parte a grupului Creative General Invest, este un produs de control acces si pontaj electronic disponibil pe piata din Romania din 2017. Compania este detinuta de antreprenorul Adrian Dinu, unul dintre fostii actionari ai SAS Grup (companie care opereaza platforma de monitorizare alarma.ro). In prezent, solutia de pontaj Creasoft permite pontajul pe telefonul mobil si, optional, si verificarea locului de desfasurare a activitatii (cu acordul explicit al utilizatorului de fiecare data).
Creasoft a avut o cifra de afaceri de doua milioane de lei in 2019, iar in prezent solutia este utilizata de 265 de companii-cliente.

Din aceeasi categorie

19 Feb 06:00 | MANPOWER: Cifra de afaceri de 4,4 miliarde USD, intr-un context provocator
17 Feb 11:21 | Piata muncii: Generatia Z, impactul AI si schimbari majore pentru angajatori in 2025
07 Feb 09:41 | PWC: Ponderea firmelor care anticipeaza reduceri de personal in 2025, in crestere
30 Ian 12:29 | MMSS: 191 accidente pe santierele de cladiri consemnate in primele 9 luni din 2024
23 Ian 17:31 | PWC: Doar 10% din angajatori vor ajusta salariul brut dupa eliminarea facilitatilor
22 Ian 12:39 | SONDAJ: Patru din 10 angajati din Romania cheltuiesc 90% din veniturile lunare
16 Ian 13:04 | PWC: Majorarea salariului minim duce la cresteri ale altor metode de remunerare
16 Ian 12:01 | SAINT-GOBAIN: Certificare "Angajator de Top" pentru al 9-lea an consecutiv
09 Ian 12:41 | Piata muncii in 2024: Aproape 300.000 de locuri de munca noi si 11 milioane aplicari
20 Dec 11:27 | Beneficii salariale: un instrument strategic pentru optimizarea resurselor umane
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA