Duminică, 27 Iulie 2025
RO EN

Zona orbitala a Capitalei: 51 km de autostrazi noi si 20 km de drumuri modernizate

Aproape 51,2 km de sectiune de autostrada noua cu doua benzi pe sens si peste 20,2 km de drum national pe sectoarele A1-DN7 si DN2-A2, parte a centurii existente a Bucurestiului vor fi realizate prin implementarea proiectului "Infrastructura integrata pentru zona orbitala a Municipiului Bucuresti". Lucrarile se afla deja in executie. Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA a semnat contractul de finantare inca din anul 2018, valoarea totala a acestuia fiind de 7,6 miliarde lei. Obiectivul general al acestui proiect este de a finaliza reteaua de drumuri orbitale Bucuresti pentru a asigura interconectivitatea adecvata intre 3 autostrazi existente si drumurile nationale cu statut de drumuri europene, autostrazi si drumuri europene pentru care km 0 este definit in Bucuresti.
 
Obiectivele proiectului includ:
  • constructia a 51,195 km de sectiune de autostrada 2x2 noua (sector sud A0 Bucuresti - centura ocolitoare la profil de autostrada), 42 de poduri si pasaje, 5 puncte de interconexiune, 4 parcari pe termen scurt, o zona de servicii, un centru de intretinere si coordonare si un punct de sprijin si intretinere;
  • modernizarea a 20,219 km de drum national pe sectoarele A1-DN7 si DN2-A2, parte a centurii existente a Bucurestiului (din care 8,695 km pentru sectorul A1-DN7 si 11,524 km pentru sectorul DN2-A2), impreuna cu sectorul A1-DN7: doua poduri reabilitate, un pasaj reabilitat, 3 poduri noi, doua pasaje noi, 11 intersectii, o parcare; sectorul DN2-A2: doua pasaje reabilitate, 3 pasaje noi, 4 intersectii, o parcare, un punct de intoarcere cu sens giratoriu
  • construirea a 4 Pasaje (Domnesti, Mogosoaia, Oltenita si Berceni);
  • largirea la 4 benzi a 14,5 km din centura existenta a Bucurestiului, intre sectorul A1-DN5, care include: 3 pasaje noi, o parcare reabilitata, 3 parcari noi si 5 intersectii.
  • reducerea timpului de calatorie pe reteaua rutiera TEN-T de la 92,5 minute (valoare la inceputul perioadei de implementare) pana la 60,9 minute pentru ruta A3-DN6 si de la 98,6 minute (valoare la inceputul perioadei de punere in aplicare) la 55,5 minute pentru ruta A2-A1.
Perioada de implementarea proiectului este de 120 de luni, respectiv in intervalul ianuarie 2014 - decembrie 2023 la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Din aceeasi categorie

23 Iul 07:38 | Infrastructura sub presiune: Proiecte multe, bani putini, viitor incert
22 Iul 07:23 | CNIR: Va fi necesara diversificarea surselor de finantare a proiectelor europene
15 Iul 16:09 | METROUL, TTL si METRANS vor sa realizeze SF al trenului metropolitan Brasov
15 Iul 16:27 | CNAB a receptionat lucrari de modernizare realizate de PORR la Aeroportul Otopeni
14 Iul 14:26 | IBB-HIB Romania construieste cu 70 milioane euro noua Varianta Ocolitoare Giurgiu
11 Iul 16:09 | PORR Construct intensifica lucrarile de modernizare sistem rutier din Bd Expozitiei
11 Iul 13:00 | UTILAJELE de sapare de la Magistrala M6 au depasit primii 500 de metri de tunel
11 Iul 13:48 | CON-A a contribuit cu lucrari de arta la DEx4, conexiunea A3 si DN1 (Tureni, Cluj)
10 Iul 18:02 | BOG’ART si VIAROM liciteaza lucrari de 145 mil. euro la Centura Targoviste, Inel 2
10 Iul 17:57 | INTERES major pentru realizarea SF a podului de mobilitate militara Giurgiu-Ruse 2
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA