Marți, 09 Septembrie 2025
RO EN

TECNIC, IRD si Consitrans liciteaza supervizarea tronson 3 - Autostrada Sibiu-Fagaras

Companiile Tecnic Consulting Engineering Romania (cu Romcapital Invest tert), IRD Engineering, Proyapi Muhendislik ve Musavirlik AS si asocierea Consitrans (lider) - Gestion Integral Del Suelo Sl au depus oferte pentru supervizarea lucrarilor de constructie a tronsonului 3 al Autostrazii Sibiu - Fagaras. Contractul are o valoare estimata cuprinsa intre 48 milioane de lei si 57 milioane de lei si o perioada de implementare de 48 de luni, din care 6 pentru proiectare si 36 pentru executie.
Cele 4 oferte se afla in etapa de evaluare financiara si tehnica, programata a se incheia pana la data de 3 iulie 2024.
Contractul de proiectare si executie a lucrarilor a fost atribuit, in noiembrie 2023, companiei Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret AS, din Turcia, care are la dispozitie 1,77 miliarde lei (fara TVA), asigurati prin Programul Transport 2021-2027 pentru constructia celor 17,61 km de autostrada dintre Arpasu de Jos (DN1) si Sambata de Sus (DJ105B). Traseul include si constructia a 27 de structuri de arta, printre care si un pod de o complexitate tehnica ridicata, cu o lungime de 820 de metri.
 
 
Makyol va construi integral Autostrada Sibiu - Fagaras, ce va avea, in total, 68 km si va costa 6,4 miliarde lei (fara TVA). Autostrada este compusa din patru tronsoane dupa cum urmeaza:
  • Tronsonul 1: Boita (Autostrada Sibiu - Pitesti) - Avrig - Marsa (DJ105G), cu o lungime de 14,25 km;
  • Tronsonul 2: Avrig - Marsa (DJ105G) - Arpasu de Jos (DN1), cu o lungime de 19,92 km;
  • Tronsonul 3: Arpasu de Jos (DN1) - Sambata de Sus (DJ105B), cu o lungime de 17,61 km;
  • Tronsonul 4: Sambata de Sus (DJ105B) - Municipiul Fagaras (16,26 km) si drum de legatura cu DN1 (5,6 km).
Autostrada Sibiu-Fagaras va face legatura intre Sibiu si Bacau, traseul pornind din dreptul localitatii Boita si terminandu-se in apropierea Municipiului Fagaras.
Sectorul de Autostrada Sibiu-Fagaras face parte din proiectul major de conectivitate a infrastructurii rutiere la reteaua de transport europeana TEN-T, si anume inter-coridorul Moldova - Transilvania.

Din aceeasi categorie

22 Aug 07:12 | CESTRIN reprezinta un pilon strategic in dezvoltarea infrastructurii rutiere nationale
20 Aug 07:15 | METROREX: Retea de 78 km de metrou si proiecte de peste doua miliarde lei in lucru
18 Aug 07:44 | CN ACN are in pregatire si executie proiecte in valoare de 550 milioane euro
01 Aug 17:24 | CONFER si GDO Mov castiga lucrari de 38 milioane euro, reabilitare poduri CF Galati
31 Iul 15:48 | UMB si Euro-Asfalt strapung prima galerie de tunel din sectiunea Margina-Holdea (A1)
31 Iul 15:43 | NUROL a castigat contractul de 2,85 mld. lei pentru constructia DX Arad-Oradea, Lot 3
31 Iul 12:32 | STRABAG Romania deschide centura ocolitoare Fagaras cu 5 luni inainte de termen
31 Iul 11:50 | SIBIU: Peste 57 milioane euro pentru modernizarea a doua tronsoane din DJ 106E
30 Iul 17:16 | Consitrans si 3TI liciteaza servicii de asistenta tehnica pentru modernizarea DJ 100B
30 Iul 17:29 | MARISTAR, Lucsan si Concelex liciteaza lucrari de 54 mil. euro, modernizare DJ 703
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA