Duminică, 27 Iulie 2025
RO EN

PORR Construct a realizat 80% din lucrarile de modernizare a CF Vidra-Comana

Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata intre Vidra si Comana, inclusiv la noul Pod de la Gradistea, dar si lucrarile conexe de reparatii la terasamente si suprastructura feroviara intre Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord Frontiera au ajuns la un stadiu fizic de 80%. Termenul estimat pentru finalizare este in luna aprilie 2024, antreprenor general fiind compania Porr Construct.
"Cu o intarziere cauzata de lucrarile suplimentare de consolidare a terenului executate in localitatea Daia, dar si de procesul de fabricare si furnizare a unor componente metalice, lucrarile feroviare pe intregul traseu Bucuresti Nord - Gradistea - Giurgiu Nord se apropie de finalizare, iar din primavara anului viitor constructorul ne asigura ca trenurile vor circula pe noul pod feroviar de la Gradistea", precizeaza un anunt al CFR Infrastructura.
Lucrarile executate au vizat modernizarea celor 12 km de cale ferata dintre localitatile Vidra si Comana, cu 24 de lucrari de arta si doua cladiri la standarde europene pentru publicul calator.
 
 
"Traseul caii ferate va avea 4 poduri feroviare, doua viaducte cu 27 de deschideri, in directia Giurgiu, respectiv 8 deschideri, in directia Bucuresti, 10 podete, 8 subtraversari (tip C2) pentru mamifere mici si doua cladiri noi pentru publicul calator - PO Gradistea si Hm Comana, compartimentate cu spatii interioare moderne - sali de asteptare, grupuri sanitare, case de bilete -, dar si peroane cu lungimi cuprinse intre 150 m si 250 m si latimea de 3 metri, scari, rampe si refugii, inclusiv facilitati de acces pentru persoanele cu dizabilitati", se mai arata in anuntul CFR Infrastructura.
 
 
Stadiul lucrarilor (proiectare 100%, executie 80%)
Lucrarile de arta de pe intregul tronson au fost executate in proportie de 75%, astfel:
  • pod peste raul Sabar (km 18+272) - noul tablier va avea deschiderea de 45 m (stadiu de executie 89%);
  • pod peste raul Sabar (km 18+411) - noul tablier va avea deschiderea de 45 m (84%);
  • pod peste raul Arges, cu o lungime de 1.362,1 m (53%);
  • viaduct acces mal drept - directia Giurgiu - 27 deschideri (90%);
  • viaduct acces mal stang - directia Bucuresti - 8 deschideri (91%);
  • pod peste raul Neajlov (km 28+364 - km 28+434) - noul tablier va avea deschiderea de 70 m (47%).
Toate podetele si subtraversarile de pe intregul traseu CF Comana - Vidra au fost realizate integral, la fel ca cele 8 subtraversari (tip C2).
Lucrarile la cele doua constructii civiled noi, HM Comana si PO Gradistea sunt executate in proportie de 90%, iar cele de reconstructie a podului de la Gradistea au ajuns la 53%.
De asemenea, au fost realizate 98% din terasamente si 94% din lucrarile de suprastructura.
 

Din aceeasi categorie

23 Iul 07:38 | Infrastructura sub presiune: Proiecte multe, bani putini, viitor incert
22 Iul 07:23 | CNIR: Va fi necesara diversificarea surselor de finantare a proiectelor europene
15 Iul 16:09 | METROUL, TTL si METRANS vor sa realizeze SF al trenului metropolitan Brasov
15 Iul 16:27 | CNAB a receptionat lucrari de modernizare realizate de PORR la Aeroportul Otopeni
14 Iul 14:26 | IBB-HIB Romania construieste cu 70 milioane euro noua Varianta Ocolitoare Giurgiu
11 Iul 16:09 | PORR Construct intensifica lucrarile de modernizare sistem rutier din Bd Expozitiei
11 Iul 13:00 | UTILAJELE de sapare de la Magistrala M6 au depasit primii 500 de metri de tunel
11 Iul 13:48 | CON-A a contribuit cu lucrari de arta la DEx4, conexiunea A3 si DN1 (Tureni, Cluj)
10 Iul 18:02 | BOG’ART si VIAROM liciteaza lucrari de 145 mil. euro la Centura Targoviste, Inel 2
10 Iul 17:57 | INTERES major pentru realizarea SF a podului de mobilitate militara Giurgiu-Ruse 2
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA