Miercuri, 29 Octombrie 2025
RO EN

PORR Construct a realizat 80% din lucrarile de modernizare a CF Vidra-Comana

Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata intre Vidra si Comana, inclusiv la noul Pod de la Gradistea, dar si lucrarile conexe de reparatii la terasamente si suprastructura feroviara intre Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord Frontiera au ajuns la un stadiu fizic de 80%. Termenul estimat pentru finalizare este in luna aprilie 2024, antreprenor general fiind compania Porr Construct.
"Cu o intarziere cauzata de lucrarile suplimentare de consolidare a terenului executate in localitatea Daia, dar si de procesul de fabricare si furnizare a unor componente metalice, lucrarile feroviare pe intregul traseu Bucuresti Nord - Gradistea - Giurgiu Nord se apropie de finalizare, iar din primavara anului viitor constructorul ne asigura ca trenurile vor circula pe noul pod feroviar de la Gradistea", precizeaza un anunt al CFR Infrastructura.
Lucrarile executate au vizat modernizarea celor 12 km de cale ferata dintre localitatile Vidra si Comana, cu 24 de lucrari de arta si doua cladiri la standarde europene pentru publicul calator.
 
 
"Traseul caii ferate va avea 4 poduri feroviare, doua viaducte cu 27 de deschideri, in directia Giurgiu, respectiv 8 deschideri, in directia Bucuresti, 10 podete, 8 subtraversari (tip C2) pentru mamifere mici si doua cladiri noi pentru publicul calator - PO Gradistea si Hm Comana, compartimentate cu spatii interioare moderne - sali de asteptare, grupuri sanitare, case de bilete -, dar si peroane cu lungimi cuprinse intre 150 m si 250 m si latimea de 3 metri, scari, rampe si refugii, inclusiv facilitati de acces pentru persoanele cu dizabilitati", se mai arata in anuntul CFR Infrastructura.
 
 
Stadiul lucrarilor (proiectare 100%, executie 80%)
Lucrarile de arta de pe intregul tronson au fost executate in proportie de 75%, astfel:
  • pod peste raul Sabar (km 18+272) - noul tablier va avea deschiderea de 45 m (stadiu de executie 89%);
  • pod peste raul Sabar (km 18+411) - noul tablier va avea deschiderea de 45 m (84%);
  • pod peste raul Arges, cu o lungime de 1.362,1 m (53%);
  • viaduct acces mal drept - directia Giurgiu - 27 deschideri (90%);
  • viaduct acces mal stang - directia Bucuresti - 8 deschideri (91%);
  • pod peste raul Neajlov (km 28+364 - km 28+434) - noul tablier va avea deschiderea de 70 m (47%).
Toate podetele si subtraversarile de pe intregul traseu CF Comana - Vidra au fost realizate integral, la fel ca cele 8 subtraversari (tip C2).
Lucrarile la cele doua constructii civiled noi, HM Comana si PO Gradistea sunt executate in proportie de 90%, iar cele de reconstructie a podului de la Gradistea au ajuns la 53%.
De asemenea, au fost realizate 98% din terasamente si 94% din lucrarile de suprastructura.
 

Din aceeasi categorie

17 Oct 17:36 | LICITATIE de 119 milioane euro pentru constructia Variantei de ocolire Vaslui
17 Oct 17:40 | PORR si VIAROM liciteaza lucrari de 55 mil. euro, reparatii de strazi din Satu Mare
17 Oct 16:21 | TPF Inginerie castiga serviciile de supervizare pentru constructia DEx Focsani-Braila
17 Oct 13:38 | FINANTARE prioritara pentru proiectele de reabilitare a cailor ferate, din anul 2026
16 Oct 14:42 | AKTOR: TBM-urile au sapat peste 5 km din tunelul feroviar de pe CF Apata-Cata
15 Oct 16:27 | DEBUT foraje geotehnice pentru proiectare lot 2A Ditrau-Grinties din Autostrada A8
14 Oct 17:28 | TPF si BAICONS liciteaza SF de 24 mil. euro, electrificare CF Brasov-Targu Mures
14 Oct 17:10 | DELGAZ GRID primeste 32 oferte pentru lucrari de infrastructura de 101 milioane euro
13 Oct 17:54 | STRABAG, Concelex si Bog'Art liciteaza executie pasaj de 31 mil. euro din Predeal
13 Oct 13:19 | CNIR: Imagini live din santierul Autostrazii Transilvania, lotul Chiribis-Biharia
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA