Sâmbătă, 26 Iulie 2025
RO EN

PORR a testat suprastructura noilor viaducte si a podului feroviar de la Gradistea

Din vara acestui an trenurile vor circula din nou pe podul feroviar de la Gradistea. Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata intre Vidra si Comana, inclusiv la podul de la Gradistea, dar si lucrarile conexe de reparatii la terasamente si suprastructura feroviara intre Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord Frontiera sunt aproape finalizate. Antreprenorul general, compania PORR Romania, se afla pe ultima suta de metri cu pregatirile pentru inaugurarea lucrarilor, perioada aceasta fiind dedicata, in principal, amenajarii albiei in zona podului peste raul Arges, curatarii si naturalizarii santierului si instalarii marcajelor rutiere pe drumurile de acces catre Gradistea si Comana. Se completeaza, de asemenea, marcajele tactile in conformitate cu prevederile regulamentului de interoperabilitate si se executa ultime teste pe sisteme de semnalizare, au transmis reprezentantii constructorului.
 
 
In plus, saptamana trecuta au fost efectuate teste pentru suprastructura podurilor si viaductelor pe care PORR Romania le-a construit in cadrul acestui proiect si acestea au fost trecute cu brio. Odata testele finalizate cu succes, au inceput si verificarile tehnice in teren, impreuna cu comisia Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA.
Lucrarile executate au vizat modernizarea celor 12 km de cale ferata dintre localitatile Vidra si Comana, cu 24 de lucrari de arta si doua cladiri la standarde europene pentru publicul calator. Traseul caii ferate are 4 poduri feroviare, doua viaducte cu 27 de deschideri, in directia Giurgiu, respectiv 8 deschideri, in directia Bucuresti, 10 podete, 8 subtraversari (tip C2) pentru mamifere mici si doua cladiri noi pentru calatori - PO Gradistea si Hm Comana, compartimentate cu spatii interioare moderne - sali de asteptare, grupuri sanitare, case de bilete -, dar si peroane cu lungimi cuprinse intre 150 m si 250 m si latimea de 3 metri, scari, rampe si refugii, inclusiv facilitati de acces pentru persoanele cu dizabilitati.
 
 
Contractul de executie are valoarea de 627,4 milioane de lei, Porr Romania realizand proiectul alaturi de 10 subcontractanti si terti, respectiv: TPF Getinsa Euroestudios Sl., PORR BAU GmbH, Muzeul Olteniei Craiova, Wiebe Romania, Pirotehnic OSB, IMSAT, EPC - Consultanta de Mediu, Siemens Mobility, Vio-Top si Baicons Impex.
Serviciile de consultanta si supervizare a proiectarii si executiei au fost asigurate de asocierea Arex Lider Company (lider) - Vio-Top.

Din aceeasi categorie

23 Iul 07:38 | Infrastructura sub presiune: Proiecte multe, bani putini, viitor incert
22 Iul 07:23 | CNIR: Va fi necesara diversificarea surselor de finantare a proiectelor europene
15 Iul 16:09 | METROUL, TTL si METRANS vor sa realizeze SF al trenului metropolitan Brasov
15 Iul 16:27 | CNAB a receptionat lucrari de modernizare realizate de PORR la Aeroportul Otopeni
14 Iul 14:26 | IBB-HIB Romania construieste cu 70 milioane euro noua Varianta Ocolitoare Giurgiu
11 Iul 16:09 | PORR Construct intensifica lucrarile de modernizare sistem rutier din Bd Expozitiei
11 Iul 13:00 | UTILAJELE de sapare de la Magistrala M6 au depasit primii 500 de metri de tunel
11 Iul 13:48 | CON-A a contribuit cu lucrari de arta la DEx4, conexiunea A3 si DN1 (Tureni, Cluj)
10 Iul 18:02 | BOG’ART si VIAROM liciteaza lucrari de 145 mil. euro la Centura Targoviste, Inel 2
10 Iul 17:57 | INTERES major pentru realizarea SF a podului de mobilitate militara Giurgiu-Ruse 2
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA