Miercuri, 05 Noiembrie 2025
RO EN

PORR a testat suprastructura noilor viaducte si a podului feroviar de la Gradistea

Din vara acestui an trenurile vor circula din nou pe podul feroviar de la Gradistea. Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata intre Vidra si Comana, inclusiv la podul de la Gradistea, dar si lucrarile conexe de reparatii la terasamente si suprastructura feroviara intre Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord Frontiera sunt aproape finalizate. Antreprenorul general, compania PORR Romania, se afla pe ultima suta de metri cu pregatirile pentru inaugurarea lucrarilor, perioada aceasta fiind dedicata, in principal, amenajarii albiei in zona podului peste raul Arges, curatarii si naturalizarii santierului si instalarii marcajelor rutiere pe drumurile de acces catre Gradistea si Comana. Se completeaza, de asemenea, marcajele tactile in conformitate cu prevederile regulamentului de interoperabilitate si se executa ultime teste pe sisteme de semnalizare, au transmis reprezentantii constructorului.
 
 
In plus, saptamana trecuta au fost efectuate teste pentru suprastructura podurilor si viaductelor pe care PORR Romania le-a construit in cadrul acestui proiect si acestea au fost trecute cu brio. Odata testele finalizate cu succes, au inceput si verificarile tehnice in teren, impreuna cu comisia Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA.
Lucrarile executate au vizat modernizarea celor 12 km de cale ferata dintre localitatile Vidra si Comana, cu 24 de lucrari de arta si doua cladiri la standarde europene pentru publicul calator. Traseul caii ferate are 4 poduri feroviare, doua viaducte cu 27 de deschideri, in directia Giurgiu, respectiv 8 deschideri, in directia Bucuresti, 10 podete, 8 subtraversari (tip C2) pentru mamifere mici si doua cladiri noi pentru calatori - PO Gradistea si Hm Comana, compartimentate cu spatii interioare moderne - sali de asteptare, grupuri sanitare, case de bilete -, dar si peroane cu lungimi cuprinse intre 150 m si 250 m si latimea de 3 metri, scari, rampe si refugii, inclusiv facilitati de acces pentru persoanele cu dizabilitati.
 
 
Contractul de executie are valoarea de 627,4 milioane de lei, Porr Romania realizand proiectul alaturi de 10 subcontractanti si terti, respectiv: TPF Getinsa Euroestudios Sl., PORR BAU GmbH, Muzeul Olteniei Craiova, Wiebe Romania, Pirotehnic OSB, IMSAT, EPC - Consultanta de Mediu, Siemens Mobility, Vio-Top si Baicons Impex.
Serviciile de consultanta si supervizare a proiectarii si executiei au fost asigurate de asocierea Arex Lider Company (lider) - Vio-Top.

Din aceeasi categorie

30 Oct 14:28 | DEPUNERE documentatie de emitere Certificat de Urbanism pentru A13 Brasov-Bacau
30 Oct 14:33 | UMB semneaza contracte de executie pentru A8 Grinties-Pipirig si DEx Focsani-Braila
30 Oct 11:52 | Planseul Unirii: Betonare planseu peste Dambovita si extindere organizare de santier
30 Oct 08:07 | A13 Brasov-Bacau: Traseu optimizat, cu tunel la Lempes si noi noduri rutiere
24 Oct 15:48 | FIRME mari de constructii liciteaza intretinere drumuri de 55 mil. euro din Suceava
24 Oct 14:11 | PORR Construct depaseste 80% progres fizic pe Sectiunea 4 a Autostrazii Sibiu-Pitesti
23 Oct 10:23 | BRASOV: Lucrarile de apa si drumuri din Tara Fagarasului, corelate pentru eficienta
22 Oct 14:53 | CONSTRUCTII ERBASU construieste legatura rutiera Satu Mare - Frontiera cu Ungaria
20 Oct 12:58 | TECNIC a furnizat servicii de supervizare la lotul 2 (Mizil-Buzau), A7 Ploiesti-Buzau
17 Oct 17:36 | LICITATIE de 119 milioane euro pentru constructia Variantei de ocolire Vaslui
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA