
Podul va avea o lungime totala de 204,3 metri si o latime de 11,3 metri, asigurandu-se un gabarit al partii carosabile de 7,8 metri si doua trotuare de 1.5 metri fiecare. Schema statica a podului va fi alcatuita dintr-o grinda continua, cu trei deschideri (doua de 50,5 metri si una de 72 metri), realizata din otel-beton si va mai avea o deschidere simplu rezemata, cu grinzi de beton precomprimat de 21 metri si placa de suprabetonare. Deschiderea centrala (de 72 de metri) va asigura gabaritul de trecere a doua barje pe viitorul canal navigabil Dunare-Bucuresti, precum si o inaltime libera de navigatie sub pod, de 11 metri.
In ceea ce priveste suprastructura podului, grinda continua in sectiune transversala va fi alcatuita din doua casete metalice de 2,07 metri inaltime si 2,5 metri latime, aflate la distanta de 5 metri interax una de cealalta, in conlucrare cu placa de beton.
Lucrarile de constructie vor fi demarate imediat ce contractul va fi semnat si vor dura aproximativ 18 luni de la data atribuirii. Din suma totala de 28 milioane de lei (fara TVA) la cat a fost evaluat proiectul, fonduri de 894.121 lei vor fi folositi pentru proiectare si asistenta tehnica, 24,78 milioane de lei costa executia lucrarilor de constructii si instalatii aferente, in timp ce cheltuielile diverse si neprevazute au fost estimate la 10% din valoarea totala, respectiv la 2,38 milioane de lei.
Fondurile necesare realizarii investitiei provin de la bugetul de stat si local.