Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

CON-A a contribuit cu lucrari de arta la DEx4, conexiunea A3 si DN1 (Tureni, Cluj)

Drumul Expres DEx4, care leaga Autostrada A3 de DN1 in zona Tureni, a fost deschis circulatiei incepand cu data de 10 iulie 2025, marcand finalizarea unuia dintre cele mai importante proiecte de infrastructura recent implementate in judetul Cluj. Lucrarile au fost realizate de asocierea Dimex 2000 Company (lider) - Autotehnorom - OPR Asfalt - Obras Publicas y Regadios SA - Con-A Operations, pentru Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), prin DRDP Cluj, beneficiarul oficial al contractului.
In cadrul acestui proiect, Con-A s-a ocupat de executia tuturor lucrarilor de arta - 9 structuri (poduri si pasaje), realizate cu maxima precizie si respectand cele mai inalte standarde tehnice.
"Am avut in sarcina toate lucrarile de arta, iar fiecare metru cub de beton a fost turnat cu gandul la siguranta, precizie si durabilitate. Motto-ul Con-A ramane: «Forta de a construi durabil!»", a precizat Adrian Oros, director executiv Con-A.
"Dam in folosinta drumul expres DEx4 Cluj - Tureni, alaturi de echipa Con-A, careia ii multumesc pentru munca depusa in acest proiect", a transmis Cristian Manitiu, director executiv zonal Con-A.
 
 
Drumul expres are o lungime de 5 km si include inca 10 km de bretele aferente nodurilor rutiere cu A3 si DN1. Desi scurt, tronsonul este parte dintr-un proiect mai amplu, DEx4 Turda - Dej, si are un rol esential in degrevarea traficului greu din Turda, Gilau si Cluj-Napoca. Noul tronson finalizat aduce un beneficiu clar in cresterea sigurantei rutiere, scurtarea timpilor de tranzit si protejarea localitatilor de tranzitul greu.
Compania NV Construct a facut parte din colectivul de proiectare, elaborand Proiectul Tehnic si Detaliile de Executie alaturi de Explan - proiectantul general.
 
 
"Importanta acestui proiect o vom resimti cu totii: va contribui la decongestionarea municipiului Turda si a traficului din Cluj-Napoca, va reduce semnificativ timpii de deplasare si va creste siguranta rutiera", au transmis reprezentantii NV Construct.
Pentru finalizarea DEx4 dintre A3 si DN1, proiectantii si constructorii au avut la dispozitie 18 luni si 562,6 milioane de lei (fara TVA).
Din echipa de proiect au mai facut parte, ca subcontractanti, si companiile Danavi, Road Expert Design, Terratest Geotehnic SA, Electro Energetica, Transilvania Impact Import Export, Muzeul National de Istorie A Transilvaniei, EPMC Consulting, Eurotest, All Inclusive Teste Laborator, Geologic Site si WGS Grand Security.

Din aceeasi categorie

05 Dec 12:38 | Extinderea magistralei M4: A fost semnat ordin de incepere a lucrarilor pentru Lotul 1
02 Dec 12:59 | Asociatia Romana de Tuneluri (ART) a fost relansata cu aprobarea noului Statut
28 Noi 13:47 | Autostrada Unirii A8: Contracte semnate pentru loturile 1C si 1D (47 km noi)
27 Noi 17:45 | TPF Inginerie semneaza contractul de supervizare pentru lot 2A Ditrau-Grinties al A8
27 Noi 13:47 | Lucrarile la Planseul Unirii: proiect derulat cu responsabilitate si ritm accelerat
19 Noi 14:45 | TECNIC, KONSENT si IRD liciteaza supervizare lucrari feroviare Craiova-Caransebes
18 Noi 14:56 | CNIR si UMB initiaza proiectarea lotului montan Grinties-Pipirig pe Autostrada A8
17 Noi 12:48 | PORR si STRABAG liciteaza lucrari pentru traseu cicloturistic Timis, de 536 km
17 Noi 11:48 | Drumul Expres Focsani-Braila: UMB primeste ordinul pentru inceperea proiectarii
14 Noi 18:04 | Autostrada Unirii A8: IRD Engineering supervizeaza lucrari pe Lotul 1D Joseni-Ditrau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA