
"Consiliul de Administratie a avizat un buget de 57,8 milioane de lei pentru 2025. Alaturi de Bugetul de Venituri si Cheltuieli, au fost aprobate si notele (documentatiile) necesare lansarii licitatiilor de supervizare a lucrarilor de proiectare si executie pentru tronsoanele dintre Motca, Targu Frumos si Letcani ale Autostrazii Unirii, pentru cele trei loturi ale DEx Filiasi - Targu Jiu, respectiv contractul de supervizare pentru DEx Bacau - Piatra Neamt", a declarat Stefan Ionita, presedintele Consiliului de Administratie al CNIR
Compania are alocate credite bugetare in valoare de 250 de milioane de lei, fonduri care asigura derularea unor proiecte importante precum Autostrada Unirii sau realizarea studiilor de fezabilitate ale Autostrazii A13 Brasov - Bacau si a drumului de mare viteza Bucuresti - Giurgiu.
"Este un buget echilibrat, care asigura functionarea si dezvoltarea Companiei, implementarea proiectelor propuse, dar si realizarea unei marje de profit. Intr-o perioada atat de scurta, in mai putin de un an, am reusit sa lansam licitatii pentru aproape 300 de kilometri de drumuri de mare viteza si am semnat deja cel mai mare contract pentru o autostrada in Romania, contractul pentru proiectarea si executia lotului Ditrau - Grinties al Autostrazii A8. Totodata, suntem pregatiti pentru preluarea unor noi proiecte de infrastructura rutiera", a subliniat Gabriel Budescu, directorul general al CNIR.
