Miercuri, 17 Decembrie 2025
RO EN

CNADNR: Licitatie pentru atribuirea lucrarilor la autostrada Gilau - Mihaiesti

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a demarat procedura de selectie a companiilor ce vor asigura lucrarile de proiectare si executie a tronsonului de autostrada cuprins intre localitatile Gilau si Mihaiesti, parte a autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea. Valoarea estimata a contractului este de 687,5 milioane de lei (circa 155,87 milioane de euro), fara TVA. Durata de implementare a investitiei este de 66 de luni, din care sase luni reprezinta perioada de proiectare, 12 luni - durata de executie si 48 de luni vor fi asigurate pentru garantia lucrarilor.
Finantarea lucrarilor va fi asigurata exclusiv de la bugetul de stat, pe baza Strategiei de Dezvoltare a Retelei de Autostrazi din Romania 100, prezentata de Guvern in luna decembrie 2013.
Tronsonul de autostrada 3A2 (Gilau-Mihaiesti) va avea o lungime de 16,8 km si se va desfasura in totalitate pe teritoriul administrativ al judetului Cluj.
"Traseul autostrazii porneste de la Nodul Nadaselu (km 8+700) si traverseaza la km 9+213 drumul judetean DJ 108C, calea ferata Cluj - Oradea si paraul Nadasu printr-un viaduct cu o lungime de 729 de metri. In continuare, traseul se desfasoara pe Dealul Ascutit si evita proprietatea cimitirului localitatii de la km 10+800. Localitatea Sardu este traversata la km 14+609 printr-un viaduct cu o lungime de 324 de metri, care traverseaza drumul comunal DC 143 si paraul Sardu. Apoi, traseul autostrazii se desfasoara paralel cu drumul national DN 1F, ocolind localitatea Sanpaul pe la vest de aceasta, traversand o serie de drumuri de exploatare. Traseul ocoleste pe la est localitatea Mihaiesti, traversand Valea Trifii, Valea Berindului si drumul national DN 1F la km 21+300, cu un pasaj de 203,5 metri lungime. In continuare, printr-o modificare locala a axului pe tronsonul km 22+400 - km 24+400 se evita baza dealului de la km 23+200 si cu o coborare a liniei rosii cu circa 3-4 metri, se obtine scurtarea viaductelor de la km 22+600 si km 23+800 de la 400 m la 120 m, respectiv de la 520 m la 120 m", se arata intr-un comunicat al CNADNR.
Termenul-limita pentru depunerea ofertelor este stabilit la data de 6 mai 2015, ora 10:00.
 

Din aceeasi categorie

05 Dec 12:38 | Extinderea magistralei M4: A fost semnat ordin de incepere a lucrarilor pentru Lotul 1
02 Dec 12:59 | Asociatia Romana de Tuneluri (ART) a fost relansata cu aprobarea noului Statut
28 Noi 13:47 | Autostrada Unirii A8: Contracte semnate pentru loturile 1C si 1D (47 km noi)
27 Noi 17:45 | TPF Inginerie semneaza contractul de supervizare pentru lot 2A Ditrau-Grinties al A8
27 Noi 13:47 | Lucrarile la Planseul Unirii: proiect derulat cu responsabilitate si ritm accelerat
19 Noi 14:45 | TECNIC, KONSENT si IRD liciteaza supervizare lucrari feroviare Craiova-Caransebes
18 Noi 14:56 | CNIR si UMB initiaza proiectarea lotului montan Grinties-Pipirig pe Autostrada A8
17 Noi 12:48 | PORR si STRABAG liciteaza lucrari pentru traseu cicloturistic Timis, de 536 km
17 Noi 11:48 | Drumul Expres Focsani-Braila: UMB primeste ordinul pentru inceperea proiectarii
14 Noi 18:04 | Autostrada Unirii A8: IRD Engineering supervizeaza lucrari pe Lotul 1D Joseni-Ditrau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA