Luni, 08 Septembrie 2025
RO EN

3TI Progetti si TPF Ingenieria proiecteaza lotul 1.2 al magistralei de metrou M6

Lucrarile de constructii la cel de-al doilea lot al magistralei de metrou M6 din Bucuresti, Tokyo - Aeroport Henri Coanda (7,6 km), care au inceput in decembrie 2024, cu organizarea santierului la Statia Bratianu, progreseaza in aceasta perioada la statiile ramase, conform programului de lucru, informeaza 3TI Progetti, intr-o postare pe Linked In.
3TI Progetti, alaturi de TPF Ingenieria, realizeaza proiectarea acestui tronson. Antreprenor general al lucrarilor este asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat ve Taahhüt AS - Somet SA, iar supervizarea este asigurata de consortiul international Padeco Co., Oriental Consultants Global Co., Ltd. si Metroul SA.
"Suntem mandri sa va impartasim actualizarile privind proiectul care implica proiectarea si executia lucrarilor civile pentru Lotul 1.2 al Liniei 6 de Metrou din Bucuresti, Romania. Lotul acopera o lungime de 7,6 km si include 6 statii de metrou subteran, de la Gara Tokyo pana la Gara Aeroport Otopeni, impreuna cu tunelurile aferente. (...) Responsabilitatile noastre includ dezvoltarea conceptului de proiect, pregatirea documentatiei tehnice necesare pentru obtinerea autorizatiei de construire, dezvoltarea proiectului tehnic si detaliat, oferirea de asistenta tehnica pe parcursul constructiei si pregatirea documentelor as-built", au scris reprezentantii 3TI Progetti pe Linked In.
Magistrala 6 de metrou va avea 12 statii noi, un traseu total de 14,2 km de cale dubla, pe care vor circula 12 trenuri noi si moderne. Sectiunea Nord (Lotul 1.2) reprezinta segmentul cuprins intre statiile Tokyo si Aeroportul Otopeni, are un traseu de 7,6 km si va cuprinde sase statii noi: Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu si Aeroportul Otopeni. Contractul de proiectare si executie a fost semnat in mai 2023, avand valoarea de atribuire de 1,28 miliarde lei (fara TVA).
Proiectul Magistralei 6 beneficiaza de finantare de la bugetul de stat si fonduri externe rambursabile, printr-un credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).
Pe sectiunea 1.1, unde antreprenor general este asocierea de constructori Alsim Alarko - Makyol, din Turcia, in aprilie 2025 au inceput lucrarile de foraj al tunelurilor, cu utilaje TBM.
 
Sursa foto: 3TI Progetti @ Linked In

Din aceeasi categorie

22 Aug 07:12 | CESTRIN reprezinta un pilon strategic in dezvoltarea infrastructurii rutiere nationale
20 Aug 07:15 | METROREX: Retea de 78 km de metrou si proiecte de peste doua miliarde lei in lucru
18 Aug 07:44 | CN ACN are in pregatire si executie proiecte in valoare de 550 milioane euro
01 Aug 17:24 | CONFER si GDO Mov castiga lucrari de 38 milioane euro, reabilitare poduri CF Galati
31 Iul 15:48 | UMB si Euro-Asfalt strapung prima galerie de tunel din sectiunea Margina-Holdea (A1)
31 Iul 15:43 | NUROL a castigat contractul de 2,85 mld. lei pentru constructia DX Arad-Oradea, Lot 3
31 Iul 12:32 | STRABAG Romania deschide centura ocolitoare Fagaras cu 5 luni inainte de termen
31 Iul 11:50 | SIBIU: Peste 57 milioane euro pentru modernizarea a doua tronsoane din DJ 106E
30 Iul 17:16 | Consitrans si 3TI liciteaza servicii de asistenta tehnica pentru modernizarea DJ 100B
30 Iul 17:29 | MARISTAR, Lucsan si Concelex liciteaza lucrari de 54 mil. euro, modernizare DJ 703
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA