Vineri, 12 Decembrie 2025
RO EN

3TI Progetti si TPF Ingenieria proiecteaza lotul 1.2 al magistralei de metrou M6

Lucrarile de constructii la cel de-al doilea lot al magistralei de metrou M6 din Bucuresti, Tokyo - Aeroport Henri Coanda (7,6 km), care au inceput in decembrie 2024, cu organizarea santierului la Statia Bratianu, progreseaza in aceasta perioada la statiile ramase, conform programului de lucru, informeaza 3TI Progetti, intr-o postare pe Linked In.
3TI Progetti, alaturi de TPF Ingenieria, realizeaza proiectarea acestui tronson. Antreprenor general al lucrarilor este asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat ve Taahhüt AS - Somet SA, iar supervizarea este asigurata de consortiul international Padeco Co., Oriental Consultants Global Co., Ltd. si Metroul SA.
"Suntem mandri sa va impartasim actualizarile privind proiectul care implica proiectarea si executia lucrarilor civile pentru Lotul 1.2 al Liniei 6 de Metrou din Bucuresti, Romania. Lotul acopera o lungime de 7,6 km si include 6 statii de metrou subteran, de la Gara Tokyo pana la Gara Aeroport Otopeni, impreuna cu tunelurile aferente. (...) Responsabilitatile noastre includ dezvoltarea conceptului de proiect, pregatirea documentatiei tehnice necesare pentru obtinerea autorizatiei de construire, dezvoltarea proiectului tehnic si detaliat, oferirea de asistenta tehnica pe parcursul constructiei si pregatirea documentelor as-built", au scris reprezentantii 3TI Progetti pe Linked In.
Magistrala 6 de metrou va avea 12 statii noi, un traseu total de 14,2 km de cale dubla, pe care vor circula 12 trenuri noi si moderne. Sectiunea Nord (Lotul 1.2) reprezinta segmentul cuprins intre statiile Tokyo si Aeroportul Otopeni, are un traseu de 7,6 km si va cuprinde sase statii noi: Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu si Aeroportul Otopeni. Contractul de proiectare si executie a fost semnat in mai 2023, avand valoarea de atribuire de 1,28 miliarde lei (fara TVA).
Proiectul Magistralei 6 beneficiaza de finantare de la bugetul de stat si fonduri externe rambursabile, printr-un credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).
Pe sectiunea 1.1, unde antreprenor general este asocierea de constructori Alsim Alarko - Makyol, din Turcia, in aprilie 2025 au inceput lucrarile de foraj al tunelurilor, cu utilaje TBM.
 
Sursa foto: 3TI Progetti @ Linked In

Din aceeasi categorie

05 Dec 12:38 | Extinderea magistralei M4: A fost semnat ordin de incepere a lucrarilor pentru Lotul 1
02 Dec 12:59 | Asociatia Romana de Tuneluri (ART) a fost relansata cu aprobarea noului Statut
28 Noi 13:47 | Autostrada Unirii A8: Contracte semnate pentru loturile 1C si 1D (47 km noi)
27 Noi 17:45 | TPF Inginerie semneaza contractul de supervizare pentru lot 2A Ditrau-Grinties al A8
27 Noi 13:47 | Lucrarile la Planseul Unirii: proiect derulat cu responsabilitate si ritm accelerat
19 Noi 14:45 | TECNIC, KONSENT si IRD liciteaza supervizare lucrari feroviare Craiova-Caransebes
18 Noi 14:56 | CNIR si UMB initiaza proiectarea lotului montan Grinties-Pipirig pe Autostrada A8
17 Noi 12:48 | PORR si STRABAG liciteaza lucrari pentru traseu cicloturistic Timis, de 536 km
17 Noi 11:48 | Drumul Expres Focsani-Braila: UMB primeste ordinul pentru inceperea proiectarii
14 Noi 18:04 | Autostrada Unirii A8: IRD Engineering supervizeaza lucrari pe Lotul 1D Joseni-Ditrau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA