Vineri, 25 Iulie 2025
RO EN

3TI Progetti si TPF Ingenieria proiecteaza lotul 1.2 al magistralei de metrou M6

Lucrarile de constructii la cel de-al doilea lot al magistralei de metrou M6 din Bucuresti, Tokyo - Aeroport Henri Coanda (7,6 km), care au inceput in decembrie 2024, cu organizarea santierului la Statia Bratianu, progreseaza in aceasta perioada la statiile ramase, conform programului de lucru, informeaza 3TI Progetti, intr-o postare pe Linked In.
3TI Progetti, alaturi de TPF Ingenieria, realizeaza proiectarea acestui tronson. Antreprenor general al lucrarilor este asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat ve Taahhüt AS - Somet SA, iar supervizarea este asigurata de consortiul international Padeco Co., Oriental Consultants Global Co., Ltd. si Metroul SA.
"Suntem mandri sa va impartasim actualizarile privind proiectul care implica proiectarea si executia lucrarilor civile pentru Lotul 1.2 al Liniei 6 de Metrou din Bucuresti, Romania. Lotul acopera o lungime de 7,6 km si include 6 statii de metrou subteran, de la Gara Tokyo pana la Gara Aeroport Otopeni, impreuna cu tunelurile aferente. (...) Responsabilitatile noastre includ dezvoltarea conceptului de proiect, pregatirea documentatiei tehnice necesare pentru obtinerea autorizatiei de construire, dezvoltarea proiectului tehnic si detaliat, oferirea de asistenta tehnica pe parcursul constructiei si pregatirea documentelor as-built", au scris reprezentantii 3TI Progetti pe Linked In.
Magistrala 6 de metrou va avea 12 statii noi, un traseu total de 14,2 km de cale dubla, pe care vor circula 12 trenuri noi si moderne. Sectiunea Nord (Lotul 1.2) reprezinta segmentul cuprins intre statiile Tokyo si Aeroportul Otopeni, are un traseu de 7,6 km si va cuprinde sase statii noi: Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu si Aeroportul Otopeni. Contractul de proiectare si executie a fost semnat in mai 2023, avand valoarea de atribuire de 1,28 miliarde lei (fara TVA).
Proiectul Magistralei 6 beneficiaza de finantare de la bugetul de stat si fonduri externe rambursabile, printr-un credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).
Pe sectiunea 1.1, unde antreprenor general este asocierea de constructori Alsim Alarko - Makyol, din Turcia, in aprilie 2025 au inceput lucrarile de foraj al tunelurilor, cu utilaje TBM.
 
Sursa foto: 3TI Progetti @ Linked In

Din aceeasi categorie

23 Iul 07:38 | Infrastructura sub presiune: Proiecte multe, bani putini, viitor incert
22 Iul 07:23 | CNIR: Va fi necesara diversificarea surselor de finantare a proiectelor europene
15 Iul 16:09 | METROUL, TTL si METRANS vor sa realizeze SF al trenului metropolitan Brasov
15 Iul 16:27 | CNAB a receptionat lucrari de modernizare realizate de PORR la Aeroportul Otopeni
14 Iul 14:26 | IBB-HIB Romania construieste cu 70 milioane euro noua Varianta Ocolitoare Giurgiu
11 Iul 16:09 | PORR Construct intensifica lucrarile de modernizare sistem rutier din Bd Expozitiei
11 Iul 13:00 | UTILAJELE de sapare de la Magistrala M6 au depasit primii 500 de metri de tunel
11 Iul 13:48 | CON-A a contribuit cu lucrari de arta la DEx4, conexiunea A3 si DN1 (Tureni, Cluj)
10 Iul 18:02 | BOG’ART si VIAROM liciteaza lucrari de 145 mil. euro la Centura Targoviste, Inel 2
10 Iul 17:57 | INTERES major pentru realizarea SF a podului de mobilitate militara Giurgiu-Ruse 2
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA