Sâmbătă, 26 Aprilie 2025
RO EN

REVEAL: Romanii sunt multumiti de relatiile cu apropiatii si de locul de munca actual

5 din 10 romani la nivel national se declara multumiti de starea lor de spirit, iar relatiile cu persoanele apropiate (familie, prieteni sau partener), locul de munca actual si mediul de lucru sunt printre principalele motive de multumire pentru peste 50% din locuitorii din Romania.
Compania de cercetare de piata Reveal Marketing Research a facut publice rezultatele unui studiu pe tema multumirii, desfasurat in randul respondentilor din mediul urban si rural din Romania. Sondajul si-a propus sa descopere cat de multumiti sunt romanii si ce anume ii face multumiti.
Multumiti de starea de spirit, multumiti de relatiile cu cei dragi
In iunie 2021, 50% din romani au afirmat ca sunt multumiti de relatiile lor cu familia si prietenii, iar 10% se declara nemultumiti de aceste relatii.
Pe categorii socio-demografice, aprecierea relatiilor cu familia si prietenii inregistreaza diferente semnificative statistic numai in functie de statutul marital, se arata in raportul citat. Persoanele singure de varsta mijlocie par sa fie mai multumite de relatiile cu familia si prietenii (63%), comparativ cu tinerii cu educatie superioara si venit ridicat (45%).
Tinerii profesionisti, declara ca sunt foarte multumiti de relatia cu partenerul/partenera
Daca in decursul anului 2020 satisfactia fata de relatia cu partenerul/partenera, desi pozitiva, a avut un nivel mai scazut pe fondul unei stari de spirit nu tocmai buna a romanilor, incepand cu luna februarie a anului in curs, a inregistrat un nivel constant ridicat. Cel mai mare grad de satisfactie fata de relatia cu partenerul/partenera se intalneste la tinerii cu educatie superioara si venit ridicat, cu un procent de 47%, mai arata raportul Reveal Marketing Research.
Majoritatea romanilor se simt multumiti de mediul in care lucreaza
Multumirea apare in principal in randul segmentelor cu educatie si venit ridicat (70%) si in randul tinerilor profesionisti (50%). La polul opus, cei care se declara nemultumiti sunt familiile traditionale (36%) si persoanele singure de varsta mijlocie (32%).
Nu este surprinzator ca multumirea legata de sectorul profesional este direct proportionala cu multumirea fata de celelalte aspecte ale vietii: starea de spirit si relatiile sociale – cu familia, prietenii si partenerul/partenera de viata.
Ce ne arata, practic, studiul este faptul ca incep sa conteze din ce in ce mai mult aspectele care tin de starea noastra emotionala, ca oameni, si de crearea unui cadru care sa motiveze mai degraba prin aspecte intrinseci decat prin cele de ordin extrinsec.
Studiul Reveal Marketing Research s-a desfasurat in perioada februarie - iunie pe un esantion reprezentantiv national (urban si rural). Marja de eroare este de +/-3%. Nivel de incredere: 95%. Interviurile au fost realizate online, pe baza panelului Reveal Marketing Research.

Din aceeasi categorie

09 Apr 11:14 | VUCAMIX: 57% dintre angajati isi doresc competente in Inteligenta Artificiala
02 Apr 10:13 | UTCB incepe campania de admitere 2025, sub conceptul provocator "Daramam mituri"
27 Mar 09:30 | eJobs: Constructiile, in topul celor mai bine platite meserii din Romania, in 2025
26 Mar 12:39 | Angajatorii din constructii ofera asigurari de sanatate de pana la 1.200 euro/angajat
14 Mar 13:31 | Ministerul Muncii va inlocui aplicatia Revisal cu platforma REGES-ONLINE - implicatii
13 Mar 11:39 | ESSA Group a raportat o crestere de 31% a afacerilor in 2024, la 32,7 milioane euro
13 Mar 06:00 | ADECCO: Cresteri ale cotei de piata, generare de numerar si profitabilitate solida
27 Feb 06:00 | RANDSTAD raporteaza progrese strategice si estimeaza cresteri secventiale
19 Feb 06:00 | MANPOWER: Cifra de afaceri de 4,4 miliarde USD, intr-un context provocator
17 Feb 11:21 | Piata muncii: Generatia Z, impactul AI si schimbari majore pentru angajatori in 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA