
ManpowerGroup a raportat pentru trimestrul al doilea din 2025 vanzari de 4,5 miliarde USD, similare celor din perioada corespunzatoare a anului precedent. Trimestrul curent a inclus o cheltuiala neincasabila pentru fondul comercial si deprecierea activelor necorporale, precum si costuri de restructurare si pierderi nete din vanzarea de afaceri care vor opera in continuare ca francize, ceea ce a redus castigurile pe actiune in intervalul analizat. Excluzand aceste cheltuieli, castigurile pe actiune au suferit o depreciere de 43% la rate constante ale cursului de schimb valutar. De precizat ca in termeni comparabili veniturile au scazut cu 3% fata de perioada similara a anului precedent, iar la o rata de schimb constanta organica, veniturile cu 1%. Conducerea grupului a subliniat ca in cursul trimestrului Manpower a continuat sa inregistreze progrese semnificative in implementarea planurilor de diversificare, digitalizare si inovare, punand accentul pe extinderea rolului sau de partener strategi pentru clienti in domeniul fortei de munca, pe masura ce transformarea tehnologica se accelereaza. Desi cererea ramane mixta pe pietele globale, pe masura ce angajatorii se adapteaza la volatilitatea economica si geopolitica, incep sa se observe semne pozitive de stabilizare in SUA si in anumite parti ale Europei. Compania se va concentra si in viitor pe cresterea cotei de piata, concomitent ajustandu-si baza de costuri. Investitiile in consolidarea nucleului digital pentru a accelera adoptarea AI vor asigura o pozitie favorabila pentru a accelera progresul si a oferi si mai multa valoare clientilor si candidatilor in perioada care va urma. Expertii Manpower anticipeaza ca profitul diluat va fi cuprins intre 0,77 USD si 0,87 USD incluzand un impact valutar favorabil estimat de 0,03 USD si o rata efectiva de impozitare de 48%. ManpowerGroup este lider mondial in solutii de resurse umane si ajuta organizatiile sa se transforme intr-o lume a muncii in rapida schimbare, prin recrutarea, evaluarea, dezvoltarea si gestionarea talentelor care le permit sa castige. Marcile specializate Manpower, Experis si Talent Solutions creeaza o valoare substantial mai mare pentru candidati si clienti in peste 70 de tari de pe intregul mapamond.