Joi, 24 Aprilie 2025
RO EN

Genesis: 82% dintre angajati nu ar avea nicio problema sa lucreze zilnic de la birou

Reintoarcerea la birou a devenit un fenomen tot mai evident in acest an, iar angajatii se adapteaza treptat la modul de lucru de dinainte de pandemie. Peste 82% dintre angajati nu ar avea nicio problema sa lucreze zilnic de la birou daca angajatorul ar decide acest mod de lucru in viitor si, chiar daca o parte dintre ei recunosc ca nu le-ar fi usor sa renunte la lucrul de la distanta, s-ar adapta destul de rapid, potrivit unui sondaj realizat recent de Genesis Property in randul a 1.168 de respondenti la nivel national. Separarea mai buna intre job si viata personala (45%) si interactiunea cu colegii (53%) sunt cele mai importante motive pentru care angajatii sunt deschisi sa revina mai mult sau complet la birou. Mai mult de atat, daca angajatorul ar impune lucrul la birou, mai putin de 18% dintre angajati ar incepe sa-si caute alt job remote sau hibrid sau ar alege sa-si dea demisia din rolul actual.
"Asistam inca de la inceputul acestui an la un fenomen de revenire la stilul de lucru de dinainte de pandemie. Oamenii prefera sa vina tot mai des la un birou care este acum mult mai modern decat acum cativa ani si care le ofera mult mai multe facilitati. Noile spatii sustin mai bine ca niciodata interactiunea cu colegii si sentimentul de apartenenta la o comunitate, unde sunt impartasite valori comune”, spune Marcela Stancu, Community Director, Genesis Property.
 
 
Schimbarile in mediul de lucru post-pandemic nu sunt uniforme, in contextul in care aproape 60% dintre angajati sustin ca biroul lor a ramas neschimbat in ultimii 4 ani, peste 11% spun ca spatiul este mai mic acum, iar aproape 8% se plang ca au la dispozitie mai putine facilitati decat inainte de pandemie.
In plus, peste 71% sustin ca firma la care lucreaza nu si-a relocat sediul in ultimii 4 ani si doar 13,6% spun ca lucreaza acum intr-un sediu nou care este mai mare si mai bine dotat. Aproape 27% spun ca biroul actual nu este suficient de mare pentru nevoile echipei, iar peste 33% spun ca are prea putine dotari si facilitati.
Prin proiectul Yunity Park, Genesis Property a transformat complet modul in care angajatii isi desfasoara activitatea la birou. Yunity Park ofera facilitati si beneficii unice, concepute pentru a imbunatati experienta oamenilor la birou. Printre acestea se numara un amfiteatru in aer liber cu 1.500 de locuri, 2 kilometri de alei pietonale, o promenada in trepte, oglinzi de apa in cascada si spatii de intalnire creative, printre altele. Aceste caracteristici au deja un impact semnificativ asupra bunastarii oamenilor, contribuind in acelasi timp la mentinerea competitivitatii companiilor pe piata muncii. Faza a doua a proiectului a fost finalizata anul trecut, in urma unei investitii de peste 20 de milioane de euro.
Sondajul a fost realizat de Genesis Property, companie fondata de antreprenorul Liviu Tudor, si a analizat care sunt noile tendinte in cerintele angajatilor, fiind desfasurat in iulie - august 2024, la nivel national, prin platforma iVox, pe un esantion total de 1.168 utilizatori de internet din Romania. Circa 49% dintre participanti sunt de sex feminin, iar aproape 42% au un venit net mai mare de 5.000 de lei.

Din aceeasi categorie

09 Apr 11:14 | VUCAMIX: 57% dintre angajati isi doresc competente in Inteligenta Artificiala
02 Apr 10:13 | UTCB incepe campania de admitere 2025, sub conceptul provocator "Daramam mituri"
27 Mar 09:30 | eJobs: Constructiile, in topul celor mai bine platite meserii din Romania, in 2025
26 Mar 12:39 | Angajatorii din constructii ofera asigurari de sanatate de pana la 1.200 euro/angajat
14 Mar 13:31 | Ministerul Muncii va inlocui aplicatia Revisal cu platforma REGES-ONLINE - implicatii
13 Mar 11:39 | ESSA Group a raportat o crestere de 31% a afacerilor in 2024, la 32,7 milioane euro
13 Mar 06:00 | ADECCO: Cresteri ale cotei de piata, generare de numerar si profitabilitate solida
27 Feb 06:00 | RANDSTAD raporteaza progrese strategice si estimeaza cresteri secventiale
19 Feb 06:00 | MANPOWER: Cifra de afaceri de 4,4 miliarde USD, intr-un context provocator
17 Feb 11:21 | Piata muncii: Generatia Z, impactul AI si schimbari majore pentru angajatori in 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA