Luni, 24 Februarie 2025
RO EN

eJobs Romania si-a propus sa depaseasca 15 milioane euro, afaceri in 2023

Cu o cifra de afaceri de aproape 15 milioane de euro si un numar de 420.000 de joburi postate in platforma, 2022 a fost cel mai bun an din istorie pentru eJobs Romania. Rezultatele marcheaza o crestere de aproximativ 50% fata de 2021, anul care a marcat revenirea pe piata muncii, in termeni de joburi nou postate si aplicari.
„Din multe puncte de vedere, 2022 ne-a depasit toate asteptarile. S-a angajat masiv anul trecut in Romania, cu o medie de 35.000 de joburi noi in fiecare luna, postate pe eJobs.ro. Pentru acestea, au existat in jur de un milion de aplicari lunare. Piata a fost, deci, extrem de activa, cu multe oportunitati si cu planuri foarte indraznete din partea angajatorilor. Sa nu uitam ca a fost un an in care si salariile au crescut, pe de o parte, pentru ca rezultatele financiare ale companiilor au permis aceste majorari, pe de alta parte, pentru ca inflatia a impus ajustari salariale”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs Romania.
Principalele motoare de crestere pentru 2022 au fost anunturile traditionale de joburi si campaniile de recrutare digitalizata. Acestea din urma au generat 5% din cifra de afaceri anuala, planul pentru 2023 fiind ca acest procent sa se dubleze. „Sigur ca recrutorii ramani fideli campaniilor de recrutare traditionale, care presupun postarea de anunturi pe platforme dedicate, insa, in contextul in care se lovesc de un deficit din ce in ce mai pronuntat de candidati, dar si in care este nevoie sa ajunga cat mai tintit catre tinerii din Generatia Z, mai digitalizati decat oricare dintre generatiile anterioare, au inceput sa se uite catre solutii alternative pentru a ajunge mai repede si mai direct exact catre acei candidati de care au nevoie. Pe acest fond, am vazut o dublare a veniturilor generate de campaniile de recrutare digitalizata in 2022, iar tendinta se mentine si pentru acest an”, subliniaza Bogdan Badea.
Pentru 2023, tinta este de a depasi pragul de 15 milioane de euro in cifra de afaceri, atat din activitatea de core business (anunturi de recrutare traditionala), cat si din liniile adiacente: campanii de recrutare digitalizata, employer branding, content marketing, cat si prin intermediul Skilld, serviciul de recrutare rapida prin inteligenta artificiala detinut de eJobs Romania. „Mult timp, aceasta industrie, a resurselor umane, a parut foarte statica si destul de repetitiva. De cativa ani, insa, vedem cum imprumuta din instrumentele specifice altor sectoare si capata valente suplimentare din zone complet noi, astfel incat un om de resurse umane are astazi si competente de vanzari, si de marketing, si de digital si, uneori, chiar de comunicare de criza”, adauga Bogdan Badea.

Din aceeasi categorie

19 Feb 06:00 | MANPOWER: Cifra de afaceri de 4,4 miliarde USD, intr-un context provocator
17 Feb 11:21 | Piata muncii: Generatia Z, impactul AI si schimbari majore pentru angajatori in 2025
07 Feb 09:41 | PWC: Ponderea firmelor care anticipeaza reduceri de personal in 2025, in crestere
30 Ian 12:29 | MMSS: 191 accidente pe santierele de cladiri consemnate in primele 9 luni din 2024
23 Ian 17:31 | PWC: Doar 10% din angajatori vor ajusta salariul brut dupa eliminarea facilitatilor
22 Ian 12:39 | SONDAJ: Patru din 10 angajati din Romania cheltuiesc 90% din veniturile lunare
16 Ian 13:04 | PWC: Majorarea salariului minim duce la cresteri ale altor metode de remunerare
16 Ian 12:01 | SAINT-GOBAIN: Certificare "Angajator de Top" pentru al 9-lea an consecutiv
09 Ian 12:41 | Piata muncii in 2024: Aproape 300.000 de locuri de munca noi si 11 milioane aplicari
20 Dec 11:27 | Beneficii salariale: un instrument strategic pentru optimizarea resurselor umane
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA