Joi, 18 Decembrie 2025
RO EN

PORR Construct, singur ofertant pentru modernizarea liniei CF Bucuresti - Giurgiu

Porr Construct a fost singura companie interesata de proiectul de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu - Nord Frontiera (Lot 1). Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA informeaza ca un singur operator economic a depus documentatia in cadrul procedurii de achizitie a serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor pe lotul 1, ce vizeaza redeschiderea circulatiei feroviare pe pod peste raul Arges, intre Vidra si Comana.
Valoarea totala estimata a contractului este de 459 milioane de lei, fara TVA, sursa de finantare fiind asigurata din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.
Procedura a avut termen limita de depunere a ofertelor vineri, 24 aprilie 2020, ora 15.00, oferta primita urmand a fi evaluata in urmatoarele 6 luni.
Garantia de participare a ofertei depusa de Porr Construct a fost verificata pe 27 aprilie, iar in perioada urmatoare comisia de evaluare va analiza si verifica etapizat documentatia depusa.
Contractul prevede proiectarea si executia lucrarilor de modernizare, in conformitate cu legislatia si reglementarile tehnice in vigoare, intre statiile Vidra si Comana (inclusiv), de la km 18+180 (capatul Y al statiei Vidra), pana la km 30+200 (capatul Y al statiei Comana), precum si modernizarea podurilor de cale ferata de pe traseu:
  • pod CF km 23+607 peste raul Arges, intre Haltele Vidra si Gradistea, care asigura supratraversarea caii ferate peste raul Arges. In zona raului Arges, traversarea va fi asigurata printr-o suprastructura de cale simpla, tip grinda cu zabrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuva de balast. Pe malul stang al Argesului (directia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (directia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m si 3 deschideri de 33 m;
  • pod km 18+265 peste raul Sabar; noul tablier va avea deschiderea de 45 m;
  • pod km 18+402 peste raul Sabar; noul tablier va avea deschiderea de 45 m;
  • pod km 28+375 peste raul Neajlov; noul tablier va avea deschiderea de 70 m.

Din aceeasi categorie

17 Dec 20:48 | PORR: Turnarea betonului rutier in tuneluri, finalizata pe Autostrada A1 Sibiu-Pitesti
17 Dec 17:49 | Danlin XXL si Intertranscom vor construi cu 5,17 miliarde lei DX Bacau-Piatra Neamt
17 Dec 15:54 | MAPA si CENGIZ au investit 15 mil. euro in fabrica de confectii metalice din Sibiu
15 Dec 15:58 | IC ICTAS si ROTARY semneaza contract de modernizare CF Craiova-Caransebes, Lot 6
12 Dec 17:56 | Drumul de mare viteza Bucuresti-Giurgiu: ACTIV Proiectare si EMAY incep proiectarea
05 Dec 12:38 | Extinderea magistralei M4: A fost semnat ordin de incepere a lucrarilor pentru Lotul 1
02 Dec 12:59 | Asociatia Romana de Tuneluri (ART) a fost relansata cu aprobarea noului Statut
28 Noi 13:47 | Autostrada Unirii A8: Contracte semnate pentru loturile 1C si 1D (47 km noi)
27 Noi 17:45 | TPF Inginerie semneaza contractul de supervizare pentru lot 2A Ditrau-Grinties al A8
27 Noi 13:47 | Lucrarile la Planseul Unirii: proiect derulat cu responsabilitate si ritm accelerat
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA