Sâmbătă, 26 Iulie 2025
RO EN

LICITATIE pentru supervizare lucrari Lot 2B din A8 cu 16 tuneluri (Grinties-Pipirig)

Compania Nationala de Investitii Rutiere (CNIR) a publicat in cadrul SEAP contractul pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru lotul 2B Grinties - Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrazii Unirii (A8), valoarea estimata a serviciilor fiind de circa 66 milioane de lei. Durata de implementare a contractului este de 118 luni (14 luni etapa de proiectare, 40 de luni pentru supervizarea executiei si 60 de luni durata garantiei), iar ofertele pot fi depuse pana cel mai tarziu la data de 10 martie 2025.
Lotul 2B este parte a sectiunii II montane a A8, care se desfasoara in judetul Neamt, are o lungime de 31,5 km si este cel mai dificil lot al Autostrazii Unirii (A8) Targu Mures - Iasi - Ungheni. Lungimea pasajelor si a tunelurilor este de aproximativ 20 km, reprezentand aproape 70% din lungimea totala a lotului.
Pe traseu, vor mai fi construite 16 tuneluri, din care 5 sunt prevazute cu a treia banda/ sens, pentru vehicule lente, precum si 60 de poduri si viaducte, din care doua au peste 1.000 de metri lungime, cel mai lung fiind podul peste raul Bistrita si DN 15 (1.275 de metri).
Finantarea contractului este asigurata din fonduri europene, prin Programul Transport 2021-2027 si de la bugetul de stat.
 
 
In paralel, CNIR are in desfasurare si atribuirea lucrarilor de proiectare si constructii. Licitatia a fost lansata in noiembrie 2024 si se afla in etapa de depunere a ofertelor de participare, termenul-limita pentru primirea acestora fiind prelungit pana la 27 februarie 2025.
Sectiunea II - mediana, Miercurea Nirajului - Leghin, face parte din Autostrada Targu Mures - Targu Neamt, al carei studiu de fezabilitate a fost actualizat de Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial SA (denumita anterior Acciona lngenieria SA). Din echipa de proiectare mai fac parte companiile F&R Worldwide (stiudiile geotehnice), Geo Proiect Consulting (studii topografice detaliate), EPC - Consultanta de Mediu (documentatia privind evaluarea impactului asupra mediului), Institutul de Arheologie "Vasile Parvan" al Academiei Romane (cercetari si investigatii arheologice), Integrated Road Solutions (proiectare infrastructura de transport rutier), Topovia 2002 (identificare proprietari si expropieri) si Protelco SA (suport si completare studii topografic, inclusiv aerofotogrametrie pentru stereorestitutie).
Detalii despre stadiul celorlalte loturi ale Autostrazii Unirii, aici.

Din aceeasi categorie

23 Iul 07:38 | Infrastructura sub presiune: Proiecte multe, bani putini, viitor incert
22 Iul 07:23 | CNIR: Va fi necesara diversificarea surselor de finantare a proiectelor europene
15 Iul 16:09 | METROUL, TTL si METRANS vor sa realizeze SF al trenului metropolitan Brasov
15 Iul 16:27 | CNAB a receptionat lucrari de modernizare realizate de PORR la Aeroportul Otopeni
14 Iul 14:26 | IBB-HIB Romania construieste cu 70 milioane euro noua Varianta Ocolitoare Giurgiu
11 Iul 16:09 | PORR Construct intensifica lucrarile de modernizare sistem rutier din Bd Expozitiei
11 Iul 13:00 | UTILAJELE de sapare de la Magistrala M6 au depasit primii 500 de metri de tunel
11 Iul 13:48 | CON-A a contribuit cu lucrari de arta la DEx4, conexiunea A3 si DN1 (Tureni, Cluj)
10 Iul 18:02 | BOG’ART si VIAROM liciteaza lucrari de 145 mil. euro la Centura Targoviste, Inel 2
10 Iul 17:57 | INTERES major pentru realizarea SF a podului de mobilitate militara Giurgiu-Ruse 2
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA