Vineri, 25 Iulie 2025
RO EN

IRD, TPF, KONSENT si VENTURO liciteaza supervizare Lot 2C Pipirig-Vanatori Neamt

Compania Nationala de Investitii Rutiere a primit 9 oferte la licitatia pentru atribuirea contractului pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pe Lotul 2C Pipirig - Vanatori Neamt (Leghin), pe traseul sectiunii Targu Mures - Targu Neamt a Autostrazii Unirii (A8). Contractul pentru serviciile de supervizare are o valoare estimata cuprinsa intre 56 si 66 milioane lei, iar finantarea este asigurata prin Programul Transport 2021-2027. Durata contractului este de 112 luni si include 12 luni perioada de proiectare, 36 luni executie, 60 de luni garantia lucrarilor, respectiv 4 luni perioada de inchidere.
Cele 9 oferte se afla in etapa de evaluare, ce are termenul-limita stabilit la data de 3 august 2025, ora 18:00. Acestea au fost depuse de:
1. Civil Engineering Institute "Macedonia" JSc. Skopje, avand ca subcontractant compania Smart Infrastructure Solutions;
2. IRD Engineering;
3. TPF Inginerie;
4. Asocierea Pro Toby (lider) - B-Act Spółka Akcyjna - Transprojekt Gdanski Sp. z o.o. - Urban Connect - Euro Finance Advisors, cu subcontractantii Gauss si Flarom Advertising;
5. Asocierea Septembrie Consulting (lider) - Ave Romconstruct Design - Concrete & Design Solutions - Constantina-Tamara Olcer - Cundiev Cabinet Avocat;
6. Asocierea Venturo Investment (lider) - AE Dozoring;
7. Asocierea MGGP (lider) - Konsent - MGGP Engineering;
8. Asocierea Viadif Consult (lider) - M Install, avand ca tert sustinator compania Consitrans;
9. Asocierea Intecsa-Inarsa, SAU (lider) - Electroproiect, avand ca tert sustinator Compañia Asesora de Construccion e Ingenieria si ca subcontractant compania Search Corporation.
 
 
Lotul 2 C Pipirig - Vanatori Neamt (Leghin) are o lungime de 19 km (inclusiv nodul Pipirig) si va fi preluat de la Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA in termen de cel mult 30 de zile de la finalizarea procedurii de achizitie publica pentru proiectare si executie.
Asocierea SA&PE Construct (lider) - Euro-Asfalt - Tehnostrade - Spedition UMB a fost declarata castigatoare a lucrarilor de proiectare si executie inca de la finalul lunii ianuarie 2025, insa contractul nu a fost semnat inca. Valoarea de atribuire este de 2,69 miliarde lei (540 de milioane de euro), fara TVA. Din echipa de proiect mai fac parte, ca subcontractanti, companiile BAMA Grup, Exclusive Telecommunication Solutions, Integrated Engineering Systems, Pirotehnic OSB, Wildlife Management Consulting, Cis Gaz, Electric Light si Muzeul Olteniei Craiova.
Pe traseu vor fi construite si 7 tuneluri (5 bidirectionale si 2 unidirectionale), cu o lungime insumata de 1,44 km:
• tunel bidirectional cu lungimea de 490 m, in apropierea localitatii Pitiligeni;
• tunel unidirectionalpe calea 2, cu lungimea de 90 m, in apropierea localitatii Pitiligeni;
• tunel bidirectional cu lungimea de 70 m, in apropierea localitatilor Pitiligeni -Stinca;
• tunel bidirectional cu lungimea de 130 m, in apropierea localitatilor Pitiligeni-Stinca;
• tunel unidirectional pe calea 1, cu lungimea de 80 m, in apropierea localitatilor Pitiligeni - Stinca;
• tunel bidirectional cu lungimea de 300 m, in apropierea localitatii Stinca;
• tunel bidirectional cu lungimea de 280 m, in apropierea localitatii Stinca.
 
 
Sectiunea II - mediana, Miercurea Nirajului - Leghin, cea mai dificila de pe intreaga autostrada A8 deoarece traverseaza muntii, a fost impartita in 6 sectoare:
• Lot 1B: Miercurea Nirajului - Sarateni (km 22+000 - km 45+400);
• Lot 1C: Sarateni - Joseni (km 45+400 - km 77+800);
• Lot 1D: Joseni - Ditrau (km 77+800 - km 92+195);
• Lot 2A: Ditrau - Grinties (km 0+000 - km 37+900);
• Lot 2B: Grinties - Pipirig (km 37+900 - km 72+000);
• Lot 2C: Pipirig - Vanatori Neamt (Leghin) (km 72+000 - km 89+000).
Aceasta sectiune face parte din Autostrada Targu Mures - Targu Neamt, al carei studiu de fezabilitate a fost actualizat de Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial SA (denumita anterior Acciona lngenieria SA). Din echipa de proiectare mai fac parte companiile F&R Worldwide (stiudiile geotehnice), Geo Proiect Consulting (studii topografice detaliate), EPC - Consultanta de Mediu (documentatia privind evaluarea impactului asupra mediului), Institutul de Arheologie "Vasile Parvan" al Academiei Romane (cercetari si investigatii arheologice), Integrated Road Solutions (proiectare infrastructura de transport rutier), Topovia 2002 (identificare proprietari si expropieri) si Protelco SA (suport si completare studii topografic, inclusiv aerofotogrametrie pentru stereorestitutie).

Din aceeasi categorie

23 Iul 07:38 | Infrastructura sub presiune: Proiecte multe, bani putini, viitor incert
22 Iul 07:23 | CNIR: Va fi necesara diversificarea surselor de finantare a proiectelor europene
15 Iul 16:09 | METROUL, TTL si METRANS vor sa realizeze SF al trenului metropolitan Brasov
15 Iul 16:27 | CNAB a receptionat lucrari de modernizare realizate de PORR la Aeroportul Otopeni
14 Iul 14:26 | IBB-HIB Romania construieste cu 70 milioane euro noua Varianta Ocolitoare Giurgiu
11 Iul 16:09 | PORR Construct intensifica lucrarile de modernizare sistem rutier din Bd Expozitiei
11 Iul 13:00 | UTILAJELE de sapare de la Magistrala M6 au depasit primii 500 de metri de tunel
11 Iul 13:48 | CON-A a contribuit cu lucrari de arta la DEx4, conexiunea A3 si DN1 (Tureni, Cluj)
10 Iul 18:02 | BOG’ART si VIAROM liciteaza lucrari de 145 mil. euro la Centura Targoviste, Inel 2
10 Iul 17:57 | INTERES major pentru realizarea SF a podului de mobilitate militara Giurgiu-Ruse 2
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA