
Autostrada A1 este partial construita, la finalizare urmand a conecta Bucurestiul cu regiunile Banat si Crisana din partea de vest a tarii. A1 va avea o lungime de 576 km, pe traseul Bucuresti-Vest - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad, ajungand pe autostrada M43 a Ungariei, in apropiere de Nadlac.

Tronsonul Sibiu-Pitesti va avea o lungime de 122 km, fiind impartit in 5 tronsoane. Sub-tronsonul adjudecat de IRD Engineering (Lotul 2), care face legatura intre orasele Boita si Cornetu, are o lungime de 31,33 kilometri, incluzand 49 de poduri si viaducte, 7 tuneluri cu lungimi cuprinse intre 250 de metri si 1.590 de metri si un ecoduct. Termenul de implementare include 88 de luni pentru proiectare si executie si 124 de luni pentru notificarea defectiunilor.
Compania IRD Engineering este activa in Romania printr-o sucursala in Bucuresti. Echipele lucreaza in prezent la alte patru proiecte importante: Autostrada A3, care leaga Bucurestiul de Transilvania si regiunea Nord-Vest, Lotul 2 al Autostrazii Lugoj - Deva (A1), precum si la doua tronsoane ale autostrazii Buzau - Focsani (A7).
