Vineri, 19 Decembrie 2025
RO EN

CNAIR SA: Constructia drumului expres Craiova-Pitesti costa peste 3,77 miliarde lei

Documentatiile pentru lansarea licitatiilor de atribuire a lucrarilor de proiectare si executie a tronsoanelor 3 si 4 ale drumului expres Craiova - Pitesti au fost transmise de compania nationala de drumuri (CNAIR SA) catre Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP). Actele aferente celorlalte doua sectoare (1 si 2) ale aceluiasi drum au fost trimise la ANAP la inceputul saptamanii trecute.
Conform datelor CNAIR SA, drumul expres Craiova - Pitesti va avea o lungime totala de 121,115 km si o valoare estimata la 3,77 miliarde lei (fara TVA).
 
Tronsonul 4 va avea o lungime de 31,81 km (intre km 89+300 - km 121+115) si va fi construit intre limita administrativa dintre judetele Olt si Arges si intersectia cu autostrada A1 (Bucuresti - Pitesti), urmand a tranzita localitatile Lunca Corbului, Albota, Costesti, Bradu, Suseni si Oarja. Valoarea estimata a lucrarilor este de 909,66 milioane de lei (fara TVA).
 
Tronsonul 3, cu o lungime de 31,75 km (km 57+550 - km 89+300) va avea o valoare de 904,81 milioane de lei (exclusiv TVA). Cuprins intre intersectia cu DN 65 (in apropierea municipiului Slatina) si limita dintre judetele Olt si Arges, acest sector va tranzita localitatile Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optasi, Tatulesti si Colonesti.
 
Tronsonul 2, format din doua loturi, va avea o lungime de 39,85 de km, va costa 1,47 miliarde de lei (fara TVA) si urmeaza sa fie construit intre limita judetelor Dolj si Olt si cea a judetelor Olt si Arges. Acest sector va traversa teritoriile localitatilor Bals, Barza, Piatra Olt, Slatioara, Ulmi, Slatina si Valea Mare.
 
Tronsonul 1 va avea o lungime de 17 km, o valoare estimata la 479,8 milioane de lei (fara TVA) si va face legatura dintre varianta de ocolire nord a municipiului Craiova si limita judetului Dolj, prin traversarea teritoriilor administrative ale localitatilor Craiova, Ghercesti, Pielesti si Robanesti.
 
Drumul expres Craiova - Pitesti va avea patru benzi de circulatie, urmand a fi construit la profil de autostrada. Principalul element care va face diferenta intre drumul expres si autostrada este banda de urgenta de 1,5 metri. Autoritatile vizeaza obtinerea de finantare nerambursabila pentru realizarea acestui proiect, care va fi demarat din fonduri bugetare.

Din aceeasi categorie

17 Dec 20:48 | PORR: Turnarea betonului rutier in tuneluri, finalizata pe Autostrada A1 Sibiu-Pitesti
17 Dec 17:49 | Danlin XXL si Intertranscom vor construi cu 5,17 miliarde lei DX Bacau-Piatra Neamt
17 Dec 15:54 | MAPA si CENGIZ au investit 15 mil. euro in fabrica de confectii metalice din Sibiu
15 Dec 15:58 | IC ICTAS si ROTARY semneaza contract de modernizare CF Craiova-Caransebes, Lot 6
12 Dec 17:56 | Drumul de mare viteza Bucuresti-Giurgiu: ACTIV Proiectare si EMAY incep proiectarea
05 Dec 12:38 | Extinderea magistralei M4: A fost semnat ordin de incepere a lucrarilor pentru Lotul 1
02 Dec 12:59 | Asociatia Romana de Tuneluri (ART) a fost relansata cu aprobarea noului Statut
28 Noi 13:47 | Autostrada Unirii A8: Contracte semnate pentru loturile 1C si 1D (47 km noi)
27 Noi 17:45 | TPF Inginerie semneaza contractul de supervizare pentru lot 2A Ditrau-Grinties al A8
27 Noi 13:47 | Lucrarile la Planseul Unirii: proiect derulat cu responsabilitate si ritm accelerat
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA