Sâmbătă, 26 Iulie 2025
RO EN

CLUJ: Antreprenori din Turcia si subcontractori romani, vor constructia metroului

Doua asocieri de companii din Turcia, din care fac parte peste 30 de firme subcontractanti si terti s-au au depus oferte pentru proiectarea si executia lucrarilor de infrastructura (structura de rezistenta, cale de rulare, finisaje, sisteme de instalatii), automatizare a traficului si racordare la reteaua de alimentare cu energie electrica aferente obiectivului de investitie "Magistrala I de metrou Cluj". Potrivit anuntului publicat in cadrul SEAP, cele doua asocieri sunt:
• asocierea Gülermak Ağır Sanayi İnsaat ve Taahhüt AS (lider), Arcada Company, Gülermak Spolka z Ograniczona Odpowiedzialnoscia, Alstom Transport SA, cu subcontractanti si terti: Muzeul National de Istorie a Transilvaniei, Sixense Solutions, EPC - Consultanta de mediu, Vertatel International, TIAB, Total Business Land, DP Cons, Aqua Prociv Proiect, Prota Müheldislik Proje ve Danısmanlık AS, Yuksel Proje AS, Logic IT Services Consult, Danavi si Logic IT Consult;
• asocierea Dogus Insaat ve Ticaret AS (lider), Tekfen İnsaat ve Tesisat AS (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.), cu subcontractanti si terti: Sixense Solutions, Prospect Technical Studies, Siemens Mobility, Prelchim, YDA Insaat Sanayi ve Ticaret AS, Muzeul National de Istorie a Transilvaniei, Arhimar, Teknik Muhendislik AS, Tekfen Insaat ve Tesisat AS, Tekfen Mühendislik AS, Pirotehnic OSB, Vertatel International, Like Consulting si Octagon Fundatii Speciale.
Valoarea estimata a contractului este de peste 9 miliarde lei, potrivit documentului actualizat, fata de valoarea initiala de 6,66 miliarde lei la care a fost publicat anuntul de participare la licitatie. Indicatorii tehnico-economici ai proiectului au fost actualizati de Guvern la inceputul lunii octombrie 2022, de la 10,11 miliarde lei la 13,69 miliarde lei, fiind prevazuta, astfel, o crestere de 35% determinata de cresterea costurilor cu materialele de constructii si forta de munca.
Ofertele se vor afla in etapa de evaluare tehniocp si financiara pana la data de 30 noiembrie 2022. Durata de executie a lucrarilor este de 96 de luni (8 ani).
Magistala I de metrou Cluj este o linie de metrou usor, cu lungimea de 21,03 km, cu 19 statii subterane si un depou suprateran, in tehnologie „rail” sina de cale ferata, cu o capacitate transport nominala/ maxima la interval de 90 de secunde de 15.200/ 21.600 pasageri/ ora si sens (40 trenuri/ ora si sens).

Din aceeasi categorie

23 Iul 07:38 | Infrastructura sub presiune: Proiecte multe, bani putini, viitor incert
22 Iul 07:23 | CNIR: Va fi necesara diversificarea surselor de finantare a proiectelor europene
15 Iul 16:09 | METROUL, TTL si METRANS vor sa realizeze SF al trenului metropolitan Brasov
15 Iul 16:27 | CNAB a receptionat lucrari de modernizare realizate de PORR la Aeroportul Otopeni
14 Iul 14:26 | IBB-HIB Romania construieste cu 70 milioane euro noua Varianta Ocolitoare Giurgiu
11 Iul 16:09 | PORR Construct intensifica lucrarile de modernizare sistem rutier din Bd Expozitiei
11 Iul 13:00 | UTILAJELE de sapare de la Magistrala M6 au depasit primii 500 de metri de tunel
11 Iul 13:48 | CON-A a contribuit cu lucrari de arta la DEx4, conexiunea A3 si DN1 (Tureni, Cluj)
10 Iul 18:02 | BOG’ART si VIAROM liciteaza lucrari de 145 mil. euro la Centura Targoviste, Inel 2
10 Iul 17:57 | INTERES major pentru realizarea SF a podului de mobilitate militara Giurgiu-Ruse 2
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA