Miercuri, 30 Aprilie 2025
RO EN

McKinsey: Remodelarea organizationala ramane o prioritate dupa pandemie

Viitorul organizatiilor este modelat in functie de actiunile intreprinse in prezent, subliniaza expertii McKinsey. Conform unui proverb care afirma ca vremurile de restriste scot ceea ce este mai bun din oameni, firmele sunt provocate de Covid-19 sa identifice noi cai pentru a-si deservi cat mai bine clientii si comunitatile. Multe profita din plin de aceasta oportunitate: un lant fast-food a evitat concedierile in timpul pandemiei prin parteneriatul pe care l-a demarat cu un comerciant de produse pentru sanatate, impreuna preintampinand cererea pe un nou tip de afaceri; un mare retailer a readus pe tapet o initiativa abandonata de a lansa un sistem inovator de livrare „dupa colt”; o companie de servicii financiare a transferat mai mult de 1.000 de operatori care se ocupau cu operatiunile sale globale in sistemul de lucru la distanta, echipandu-i in numai 72 de ore cu toate tehnologiile necesare pentru a optimiza modul respectiv de lucru; un conglomerat din Orientul Mijlociu si-a instruit personalul format din 1.000 de angajati in numai doua zile, recalificand-i pentru a-i transfera din domeniul cinematografiei (afectat puternic de criza)    in cel de comercializare a bunurilor agro-alimentare (foarte dinamic in perioada curenta). Desigur, multe dintre realizarile mentionate anterior isi au izvorul in „adrenalina” antreprenoriala si nu reprezinta modele universale. Exista foarte multi oameni in prezent care muncesc pana la epuizare pentru a depasi problemele, asumandu-si riscul real al unui colaps. Cu toate acestea, in majoritatea situatiilor, pe fondul temerilor si incertitudinii, oamenii sunt motivati puternic de eforturile reale ale companiilor de a elimina birocratia, a realoca procesele de delegate a sarcinilor si a accelera procesele de luare a deciziilor. Chiar si echipele executive experimentate si care au ajuns aproape de varsta retragerii isi descopera izvoare necunoscute de energie, avand capacitatea de a face zilnic sedinte rapide si eficiente de analiza si de a lua decizii urgente, chiar in lipsa unor date complete, fara de care insa activitatea ar fi complet compromisa. Toate acestea sunt, probabil, o reactie la paradigma din perioada prepandemica, atunci cand firmele erau mult mai birocratice, izolate, inflexibile, lente, complicate si orientate mai degraba spre profit decat spre oameni. Covid-19 a schimbat complet modul de abordare, iar socul economic declansat a invins inertia care, in mod clar, este mai riscanta, pe termen lung, decat modul actual de actiune. Pentru informatii suplimentare, click aici

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA