Joi, 11 Decembrie 2025
RO EN

HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste

Grupul german Henkel a raportat rezultatele aferente celui de-al treilea trimestru din 2025, conform carora vanzarile consolidate au totalizat 5,1 miliarde euro, ceea ce corespunde unei cresteri organice de 1,4%. Rezultatele au fost sustinute de evolutie livrarilor si de stabilitatea preturilor. Conducerea grupului a observat ca  ritmul de crestere s-a accelerat in al treilea trimestru, impulsionat in special de divizia Adhesive Technologies, in timp ce segmentul Consumer Brands a inregistrat o dinamica destul de buna. De asemenea, performanta din America de Nord confirma eficienta masurilor implementate. In perioada analizata, Henkel a continuat sa obtina rezultate solide la nivelul profitabilitatii, concomitent cu investitii consistente in branduri si tehnologii. Integrarea completa a operatiunilor de pe segmentul Consumer Brands este programata sa se finalizeze pana la sfarsitul anului in curs, compania estimand economii anuale de cel putin 525 milioane euro. Divizia Adhesive Technologies, reprezentand principalul motor de crestere al grupului, a obtinut o crestere organica de 2,5%, care a dus la vanzari de 2,71 miliarde euro. Rezultatul a fost determinat de performantele segmentelor Mobility & Electronics si Craftsmen, Construction & Professional, unde cererea pentru solutii de lipire si etansare pentru industria electronica si constructii s-a mentinut ridicata. Dupa cum se mentiona anterior, din punct de vedere geografic, America de Nord a generat o crestere solida pentru ambele divizii, in timp ce regiunile IMEA (India, Orientul Mijlociu si Africa) si Asia-Pacific au asigurat o contributie pozitiva, ca urmare a cresterii cererii industriale si a segmentului de ingrijire personala. In schimb, Europa si America Latina au consemnat scaderi organice usoare, pe fondul incetinirii economice si al presiunilor asupra consumului. Expertii Henkel au confirmat prognozele pentru intregul exercitiu financiar 2025, estimand o crestere organica a vanzarilor intre 1% si 2%, cu o marja operationala ajustata situata intre 14,5% si 15,5%. Divizia Adhesive Technologies este de asteptat sa avanseze cu 2–3%, iar Consumer Brands cu 0,5–1,5%. Aceiasi specialisti anticipeaza investitii intre 650 si 750 milioane euro in dezvoltarea de produse si tehnologii, cu accent pe eficienta energetica, sustenabilitate si digitalizare. La nivel national, Henkel Romania a anuntat  pentru 2024 vanzari de 1,234 miliarde lei, in crestere de la 1,189 miliarde lei, cat se raporta in anul precedent. Subsidiara locala a Henkel activeaza prin intermediul a trei unitati de productie, situate in Pantelimon (Ilfov), Campia Turzii (Cluj) si Roznov (Neamt).

Din aceeasi categorie

11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
17 Noi 06:00 | ARMSTRONG: Crestere de doua cifre si revizuire pozitiva a estimarilor pentru 2025
14 Noi 06:00 | HOLCIM accelereaza tranzitia catre constructii sustenabile prin NextGen Growth 2030
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA