Luni, 15 Decembrie 2025
RO EN

ETEM: Firma a lansat primul sistem de profile PVC din portofoliu

Compania Etem Romania a raportat pentru 2009 o diminuare moderata a vanzarilor, pe fondul actualei crize economice mondiale. "Anul trecut a fost dificil pentru majoritatea competitorilor care activeaza pe piata profilelor din PVC. De asemenea, 2009 a fost un an al restructurarii companiei noastre. Principalul obiectiv a fost reprezentat de crearea unei baze solide de crestere la nivelul lui 2010. Evident, obiectivele legate de realizarea cifrei de afaceri au fost revizuite negativ de mai multe ori in cursul lui 2009, vanzarile fiind de aproximativ 80% din nivelul specific lui 2008. Totusi, obiectivul principal a fost atins - si anume conturarea conditiilor unei dezvoltari durabile si profitabile. Practic, intregul segment de piata a regresat in 2009, tendinta fiind aceea ca firmele care detin capacitati mari de productie urmaresc sa-si atraga cat mai multi producatori mici si chiar medii in parteneriate vizand activitatea de montaj. O alta caracteristica a fost aceea ca pretul de livrare a constituit in continuare criteriul de achizitie (in 90% dintre cazuri). Recent, s-a observat tendinta clara a fabricantilor care lucrau exclusiv cu un tip de profil sa caute o alternativa mai convenabila din punct de vedere al costurilor. In aceste conditii, Etem Romania a lansat primul sistem de profile PVC din portofoliu, produs la unitatea de extrudare Quantum, din Sofia (Bulgaria). Modelele Q60 sunt de tip tetracameral, din clasa A, seria incluzand gama completa de accesorii de sistem. In luna mai 2010, vom lansa si versiunea cu 5 camere. Astfel, anul in curs incepe cu premise optimiste si planuri ambitioase. Suntem siguri ca putem contribui prin activitatea diviziei de PVC la cresterea cotei de piata, a cifrei de afaceri si a notorietatii marcii Etem in Romania. Principala dificultate pe care o semnalam a fost reprezentata de contractia pietei (datorata crizei economice), ceea ce a generat o stagnare a proiectelor aflate in desfasurare, precum si reducerea puterii de cumparare. Acest fapt a determinat reorientarea cererii catre produse ieftine, iar calitatea a avut de suferit. Creand premisele realizarii obiectivelor propuse, trebuie sa ne orientam pentru a acoperi cat mai multe segmente de piata, concomitent cu o intensificare a mediatizarii pentru informarea activa a segmentelor-tinta. De asemenea, va fi necesara o dezvoltare rapida a departamentului de vanzari", a declarat Bogdan Decusara, director de produs al societatii. Informatii suplimentare, la www.etem.ro

 

 

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA