
Principalele dificultati au fost reprezentate de lipsa fondurilor, incertitudinea platilor si strategiile de dumping implementate de unele firme. Pe langa acestea, presiunea pe pret a fost mai apasatoare ca niciodata. Pentru a raspunde cerintelor functionale si financiare ale beneficiarilor nostri, am structurat oferta proprie in cadrul a patru clase de ferestre: Clasic, Plus, Premium si Exclusiv. O componenta principala a ofertei este reprezentata de sustinerea - prin strategie de marketing - a marcii "Fereastra ADF". Este o campanie complexa, care include imaginea exterioara a magazinelor, panotaj "outdoor", cataloage de prezentare, pliante, bannere si cam tot ce tine de elementele de promovare a produselor. Aceste elemente vor fi sustinute si de un pret competitiv pe care l-am oferit intotdeauna, avand incredere ca vom reusi acest lucru si in acest an. Un alt obiectiv a fost reprezentat de securizarea platilor, data fiind realitatea blocajului financiar. Activitatea noastra este strans legata de sectorul constructiilor si, deoarece acesta a inregistrat o scadere majora, am fost si noi afectati. Chiar daca unii competitori vorbesc despre o relansare economica, credem ca volumul pietei ferestrelor va fi pe termen scurt - intr-o estimare optimista - cel mult apropiat de nivelul consemnat in 2009. Un rol destul de important il vor avea lucrarile de reabilitare termica a imobilelor multietajate, care vor influenta tendintele generale ale pietei in 2010", a declarat Florin Luca, director general al companiei. Informatii suplimentare, la www.adfgroup.ro