Vineri, 02 Mai 2025
RO EN

DRUPANEL: Evolutie optima a activitatii in conditii de piata severe

Compania Drupanel, din Baia Mare, este implicata in realizarea si distributia la nivel national a panelurilor ornamentale din PVC pentru executia de usi. Infiintata in anul 2004, firma a investit in crearea unui sistem industrial si logistic performant, care este format in prezent dintr-o hala de productie cu o suprafata de aproximativ 1.800 mp, un atelier de creatie pentru vitralii, un showroom de prezentare etc. In continuare, administratorul societatii ofera informatii suplimentare referitoare la strategia pentru dezvoltare adoptata pe termen scurt si la evolutia segmentului specific.
 
Dana Druta, administrator al Drupanel: „Intrucat piata constructiilor, in special cea din domeniul civil, s-a inscris de ceva vreme pe un trend descendent (toate sectoarele conexe fiind sever afectate), compania noastra a facut mari eforturi pentru mentinerea ritmului de lucru si a productiei la capacitate normala. In domeniul realizarii panelurilor, capacitatea de fabricatie se situeaza la 150 unitati/luna, ritmul activitatii situandu-se la nivel maxim. Pentru vitralii, lucram in principal la comanda, intrucat livram sortimente de acest tip si pentru terti. Exista 10 nuante disponibile (cu posibilitate de extindere), numarul total al solutiilor promovate fiind de aproximativ 2.000. Intrucat economia romaneasca nu si-a revenit deocamdata, consideram ca nu este cazul sa efectuam investitii majore, motiv pentru care am decis sa amanam proiectele pe care le aveam in vedere pentru 2011, respectiv cresterea productiei si dezvoltarea departamentului de logistica. Facem, insa, eforturi considerabile pentru informarea clientilor, intrucat consideram ca un beneficiar bine informat este unul multumit. De altfel, in procesul de ofertare a panourilor ornamentale este foarte important ca tehnicianul care ofera consultanta in vanzarea produsului sa transmita toate detaliile tehnice ale modelului, mai ales ca, de foarte multe ori, cumparatorul nu este informat si are nevoie sa fie ajutat de experienta specialistului. De asemenea, consideram ca pentru domeniul nostru de activitate ar fi recomandabil ca factorii de decizie politico-economici sa participe activ la evolutia acestuia. De exemplu, o extindere a programului national de reabilitare a locuintelor ar fi extrem de avantajoasa pentru firmele de profil. Totodata, patronatele din bransa ar putea sa-si intensifice actiunile si sa aiba un rol mai activ, implicandu-se, de pilda, in organizarea unui numar mai mare de simpozioane. Din punct de vedere al cifrei de afaceri, pentru 2010 estimam o crestere cuprinsa intre 10% si 15%, comparativ cu nivelul din 2009, cand, de asemenea, am inregistrat o majorare de circa 25% fata de 2008. In acelasi timp, planul de afaceri pentru 2011 vizeaza o sporire de 10% a veniturilor”.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA