Sâmbătă, 08 Noiembrie 2025
RO EN

PS5: Consultare publica PUZ - Magistrala 4 - Tronson Gara de Nord - Gara Progresul

Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone demareaza, in premiera, impreuna cu Primaria Generala a Municipiului Bucuresti si METROREX S.A., procedura de consultare publica a Planului Urbanistic Zonal - Magistrala 4 - Tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul.
Traseul liniei M4 de metrou Lac Straulesti - Gara Progresul, Tronson Gara de Nord - Gara Progresul, are 13 statii si un depou suprateran, plus statia Gara de Nord 2, existenta.
Traseul va avea aproximativ 10,84 km si reprezinta o continuare a Magistralei 4 existente, Depoul Straulesti - Gara de Nord, iar conexiunea se va realiza in statia Gara de Nord 2.
Suprafata ocupata pe raza Sectorului 5, a continuarii Magistralei 4, va fi cea mai mare din proiect.
Dupa statia Gara de Nord 2, existenta, traseul se inscrie in ampriza strazii Garii de Nord, strazii Berzei, strazii Vasile Parvan, unde se poate face legatura cu Magistrala 5 propusa. Continua cu subtraversarea Raului Dambovita, Magistralei 1 si 3, apoi se inscrie in ampriza strazilor Bogdan Petriceicu Hasdeu, lzvor, Calea 13 Septembrie, bd. Tudor Vladimirescu, pana in zona Pietei Chirigiu, unde se poate face legatura cu Magistrala 7 propusa. In continuare, se inscrie in ampriza strazii Odoarei si Sos. Viilor pana la intersectia cu Calea Serban Voda si Sos. Oltenitei, unde se poate face legatura cu Magistrala 2 existenta. Traseul liniei M4 de metrou continua si se inscrie in ampriza Soselei Giurgiului, intersecteaza strazile Toporasi si Ghimpati unde se poate face legatura cu Magistrala lnelara. Mai departe, continua in ampriza Giurgiului pana la Gara CFR Progresul , unde va fi ultima statie destinata calatorilor.
Traseul liniei M4 de metrou Lac Straulesti - Gara Progresul, Tronson Gara de Nord - Gara Progresul, are urmatoarele statii:
1. Gara de Nord 2, existenta;
2. Stirbei Voda;
3. Bogdan Petriceicu Hasdeu;
4. Uranus;
5. George Rozorea;
6. Chirigiu;
7. Filaret;
8. Eroii Revolutiei 2;
9. George Bacovia;
10. Toporasi;
11. Nicolae Cajal;
12. Luica;
13. Giurgiului;
14. Progresul.
Statiile, atat la suprafata cat si in subteran, impreuna cu toate componentele de suprafata, vor fi tratate ca elemente distincte de arhitectura si vor fi avizate in Comisia Tehnica de Urbanism.
Proiectul se va realiza in conformitate cu prevederile PUG si PUZ coordonator Sector 5, aprobat cu HCGMB nr. 242/2020.
„Intr-o capitala europeana transportul public trebuie sa fie rapid si la indemana tuturor cetatenilor. Asa ca... facem si metrou! Sectorul 5 se ridica... se civilizeaza!”, a precizat primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone.

Din aceeasi categorie

30 Oct 14:28 | DEPUNERE documentatie de emitere Certificat de Urbanism pentru A13 Brasov-Bacau
30 Oct 14:33 | UMB semneaza contracte de executie pentru A8 Grinties-Pipirig si DEx Focsani-Braila
30 Oct 11:52 | Planseul Unirii: Betonare planseu peste Dambovita si extindere organizare de santier
30 Oct 08:07 | A13 Brasov-Bacau: Traseu optimizat, cu tunel la Lempes si noi noduri rutiere
24 Oct 15:48 | FIRME mari de constructii liciteaza intretinere drumuri de 55 mil. euro din Suceava
24 Oct 14:11 | PORR Construct depaseste 80% progres fizic pe Sectiunea 4 a Autostrazii Sibiu-Pitesti
23 Oct 10:23 | BRASOV: Lucrarile de apa si drumuri din Tara Fagarasului, corelate pentru eficienta
22 Oct 14:53 | CONSTRUCTII ERBASU construieste legatura rutiera Satu Mare - Frontiera cu Ungaria
20 Oct 12:58 | TECNIC a furnizat servicii de supervizare la lotul 2 (Mizil-Buzau), A7 Ploiesti-Buzau
17 Oct 17:36 | LICITATIE de 119 milioane euro pentru constructia Variantei de ocolire Vaslui
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA