Marți, 29 Aprilie 2025
RO EN

OZALTIN, Ilgaz si Visio semneaza contractul pentru viaducte de 200 milioane de euro

Cristian Pistol, directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA si Mustafa Hakan Acunsal, directorul Departamentului Constructii al companiei Ozaltin au semnat contractul pentru constructia a doua viaducte, cu lungimi de 1,2 km si 2 km, pe tronsonul Nadaselu - Mihaiesti de pe Autostrada Transilvania.
"Am solutionat o situatie care provoca probleme majore pe unul din santierele Autostrazii Transilvania (A3). Semnarea contractului pentru constructia a doua viaducte, in lungime de 1,2 km si 2 km, face posibila evitarea zonelor cu alunecari de teren de pe sectiunea Nadaselu - Mihaiesti", a transmis Cristian Pistol.
Cele doua structuri vor fi construite de asocierea Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS - Ilgaz Insaat Ticaret AS - Visio Construction Works, valoarea contractului fiind de 994,7 milioane de lei (fara TVA). Lucrarile vor trebui finalizate in urmatoarele 27 de luni (9 luni fiind alocate pentru proiectare si 18 pentru executie). Perioada de garantie a lucrarilor ofertata conform factorului de evaluare este de 10 ani.
Sursa de finantare este asigurata din Programul National de Redresare si Rezilienta (PNRR).
Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor de deviere a traseului pe zonele cuprinse intre km 10+009 - km 12+000 si km 21+406 - km 24+890, aferente Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Subsectiunea 3A2: Nadaselu - Mihaiesti (km 8+700 - km 25+500), in conformitate cu recomandarile din cadrul Expertizei Tehnice, precum si a Complementului la Expertiza Tehnica. Lucrarile aferente zonei cuprinse intre km 10+009 - km 12+000 presupun devierea traseului spre aval, prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloti forati de diametru mare, neafectand in niciun fel versantul afectat de alunecari si aflat in stare limita de stabilitate.
In ceea ce priveste zona cuprinsa intre km 21+406 - km 24+890, traseul autostrazii se va devia in zona km 21+406,49 prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km, conducand la depasirea in aval a traseului DN1F precum si a cursului paraului Topa Mica, ajungand pe malul stang al acestuia, intr-o zona relativ plana. Racordarea la traseul existent se va realiza in zona km 24+890 al traseului initial.
 

Din aceeasi categorie

16 Apr 13:54 | ASOCIEREA TrackWorks castiga lucrarile de reabilitare a CF Craiova-Caransebes (lot 1)
16 Apr 12:45 | Constructii Erbasu si Concelex vizeaza constructia Autostrazii Craiova-Filiasi, Lot 3
14 Apr 17:20 | Grupul UMB castiga si lotul 2 de lucrari constructii la autostrada A7 Pascani-Suceava
11 Apr 14:21 | MAKYOL si Ozaltin semneaza contract de executie pentru A3 Poarta Salajului-Nusfalau
10 Apr 18:45 | PRIMUL utilaj TBM este operational pe Sectiunea SUD a Magistralei 6 de metrou
10 Apr 16:43 | TECNIC Consulting va superviza lucrarile pe tronsonul 4 al Autostrazii Sibiu-Fagaras
09 Apr 13:19 | FINANTARE pentru patru loturi de 116 km ale sectiunii montane A8 (Sarateni-Pipirig)
07 Apr 13:35 | CNIR a lansat de la infiintare licitatii pentru 300 km de drum expres si autostrada
07 Apr 12:23 | CONSIS si TPF vizeaza realizarea SF pentru linia CF Tecuci Nord-Iasi (Nicolina)
03 Apr 10:23 | FINANTARE europeana de 3 miliarde lei pentru proiectul DEx Bacau-Piatra Neamt
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA