![](/images/stiri/infrastructura_2025/04_02_infrastructura_lot1.jpg)
Pe traseul cu lungimea de 10,3 km se vor construi inclusiv un nod rutier (Craiova Nord), prin care se asigura conexiunea cu DN 65F, 22 de lucrari de arta, printre care un pasaj (peste DEx 12) si doua viaducte (peste nodul Valea Ursoaia), precum si doua parcari de scurta durata (fiecare dintre acestea dotate cu cate 8 locuri de parcare cu posibilitate de incarcare rapida a autoturismelor electrice).
![](/images/stiri/infrastructura_2025/04_02_infrastructura_lot11.jpg)
Cele 4 oferte de participare la licitatie au fost depuse de:
1. Asocierea Concelex (lider) - X-Way Infrastructure - Constructii Erbasu, avand ca tert sustinator grupul Vahostav si ca subcontractanti companiile SSF-RO, Erbasu Total Construct, Primacons Group, Geostud, Ria Design Consulting, Terra Silva, Pirotehnic OSB, Eckon Cei, Elektra Invest si Institutul de Arheologie "Vasile Parvan";
2. Asocierea Nurol Construction (lider) - Nurol Insaat ve Ticaret AS, avand ca tert sustinator grupul Duygu Taahhüt Ve Insaat AS si ca subcontractanti companiile Tecnic Consulting Engineering Romania, Vertatel International, Green Collective, Pirotehnic OSB si Muzeul Olteniei Craiova;
3. Asocierea Gott Strasse (lider) - "Patstroy VDH" EAD - Perfect Consult Europe - Eurocerad International - Danlin XXL - Bitumina GmbH - Bulgaria EOOD, cu subcontractantii CP Med Laboratory, Mondev Real Estate, Specialist Consulting, Elcrirom Concept, Bugaru Trans, D&D Eurocom, Euro Mineral Process, Degal Construct 88, Elemo, Vertatel International, IQ Media Production 2003, Formin, Universitatea "Dunarea de Jos" din Galati, Altimate, Danavi, Omnia Via Signa, Steerforth Consult si Pegasus Engineering;
4. Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi AS (lider) - Infravis - Strade Bauunternehmung, avand ca tert sustinator grupurile Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi AS si Ilgaz Insaat Ticaret AS, si ca subcontractanti companiile Ingenieria Especializada Obra Civil E Industrial, Vertatel International, Portnoi si Asociatii SPARL, Green Collective, Levant, Prospect Technical Studies, Tekko Logistik Industry, Microcip Electronics, Elemo, General Survey Corporation, Terra Silva, Danavi si Muzeul Olteniei Craiova.
Ofertele se afla in etapa de evaluare, ce are termenul-limita stabilit la data de 30 aprilie 2025, ora 18:00.
![](/images/stiri/infrastructura_2025/04_02_infrastructura_lot12.jpg)
Drumul de mare viteza Craiova - Targu Jiu va fi compus din:
• Autostrada Craiova - Filiasi, 3 loturi cu o lungime totala de 51 km (km 0+000 - km 51+503);
• Drum expres Filiasi - Targu Jiu, 3 loturi cu o lungime totala de 58,6 km (km 51+503 - km 110+100).
Traseul este structurat, astfel, in 6 loturi cu o lungime totala de 110 km si se va desprinde din DEx Craiova - Pitesti, din nord-estul municipiului Craiova si va avea ca punct final in sud-estul municipiului Targu Jiu, in Varianta Ocolitoare Targu Jiu, urmand a traversa urmatoarele UAT-uri:
• judetul Dolj (47,3 km): Ghercesti, Simnicu de Sus, Craiova, Isalnita, Almaj, Cotofenii din Fata, Bradesti, Filiasi;
• judetul Gorj (62,7 km): Tantareni, Turburea, Aninoasa, Saulesti, Vladimir, Barbatesti, Jupanesti, Targu Carbunesti, Scoarta, Danesti, Targu Jiu.
Studiul de fezabilitate si Proiectul tehnic de executie sunt elaborate de asocierea Egis Romania - Search Corporation, avand ca subcontractanti companiile Best Consulting & Design, Geotec Consulting, EPC - Consultanta de Mediu, Institutul de Arheologie "Vasile Parvan" al Academiei Romane, Protelco SA si Formin.