Luni, 15 Decembrie 2025
RO EN

AEDIFICIA CARPATI SA: Strategie agresiva de marketing in 2013

Din perspectiva volumului, numarul lucrarilor adjudecate de compania Aedificia Carpati in 2012 s-a situat sub nivelul celui inregistrat in precedentul exercitiu financiar, proiectele contractate fiind - cu putine exceptii - neinsemnate din punct de vedere valoric si al anvergurii. Cel mai important proiect in care firma este implicata actualmente este reprezentat de  modernizarea Teatrului National din Bucuresti (Ion Luca Caragiale), care va fi inaugurat - dupa o prelungire de peste un an, cauzata de necesitatea mutarii unor operatori din cladire (Teatrul de Opereta si Muzeul de Arta Contemporana) - in luna septembrie a anului viitor. „In 2012 ne-am orientat, cu precadere, catre respectarea ritmului impus in planificarea generala a lucrarilor de antrepriza, precum si pe realizarea acestora la un nivel calitativ ridicat, indiferent de anvergura obiectivelor de investitii contractate. Pe termen mediu si lung, in strategia noastra viitoare a fost prevazuta adaptarea continua la exigentele pietei, concomitent cu adoptarea unei politici mai agresive de marketing. Principalele dificultati intampinate in derularea optima a activitatii au fost generate de lipsa investitiilor, precum si de amanarea acestora prin incurajarea contestatiilor si tergiversarea rezolvarii acestora. Astfel, in conditiile unui declin al volumului de contracte / lucrari si, implicit, al nivelului incasarilor din 2012, mizam pe o redresare a activitatii incepand cu cel de-al doilea semestru al anului in curs”, a declarat Constantin Sultana, director al sectiei de tamplarie din cadrul Aedificia Carpati SA. 
***
Avand un portofoliu impresionant de lucrari, societatea Aedificia Carpati se afla in topul celor mai importanti 10 antreprenori din domeniul constructiilor pe plan autohton, cu afaceri anuale ce depasesc 70 milioane de euro. Compania detine inclusiv o sectie proprie de tamplarie din aluminiu si fatade cortina, care a realizat, in 2012, venituri de 0,5 milioane de euro, in scadere cu 50% fata de cele consemnate in precedentele 12 luni. Pentru lucrarile de la Teatrul National Bucuresti compania va primi peste 65 milioane de euro, mai mult decat valoarea initiala (estimata la 51 milioane de euro), cresterea costurilor initiale fiind cauzata de decalarea termenului de finalizare. Informatii suplimentare, la www.aedificia.ro
 

Din aceeasi categorie

15 Dec 06:25 | Fundatia Bog’Art: Valorile familiei Doicescu, transpuse in proiecte de viitor
15 Dec 06:30 | Investitii publice 2026: Cum isi structureaza CNI prioritatile si proiectele majore
15 Dec 06:17 | VIAROM estimeaza afaceri de 321 milioane lei in 2025 si se pregateste anul aniversar
10 Dec 12:48 | Supertree: Piata de spatii de coworking a crescut cu 20% in 2025 fata de anul trecut
10 Dec 12:36 | Gala Star Construct 2025: Eveniment-reper pentru industria locala de constructii
10 Dec 06:49 | ANALIZA: "Reset" calitativ pe piata noilor cladiri de birouri si spatii hoteliere
10 Dec 06:00 | CTP: Venituri din chirii mai mari cu 15%, randament de 10% si perspective optimiste
09 Dec 12:57 | Skanska, unul dintre cei mai buni angajatori din lume pentru al patrulea an la rand
09 Dec 10:18 | Florian Gheorghe si Cosmin Dinu intra in actionariatul Activ Property Services
08 Dec 10:24 | SVN Credit: Inceputul anului 2026 vine cu dobanzi ipotecare mai mici
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA