Marți, 16 Decembrie 2025
RO EN

XELLA a finalizat procesul de rebranding pentru produsele din BCA Macon

Xella RO, lider pe piata locala a materialelor de constructii, a finalizat procesul de rebranding pentru marca de beton celular autoclavizat Macon, pe care a preluat-o de la producatorul Macon Deva in 2018. Noua identitate reflecta individualitatea brandului pe piata din Romania si exprima calitate accesibila tuturor, eficienta si rapiditate, spun reprezentantii Xella.
Procesul de rebranding al BCA Macon a presupus o clarificare strategica a arhitecturii de brand si o revitalizare a identitatii vizuale, pornind de la trendurile si alinierea la valorile Xella. Rebrandingul a facilitat trecerea de la un brand de companie la un brand de produs, Macon. Smart Standard.
"Xella este principalul jucator pe piata de zidarie din Romania. Prin intermediul celor doua branduri de produs, pozitionate complementar, oferim clientilor nostri un portofoliu de solutii durabile, eficiente si accesibile. Este vorba de Ytong, brandul flagship al industriei de BCA din Europa, care a revolutionat industria constructiilor in urma cu aproape 100 ani, si Macon, cel mai bine vandut brand de BCA din Romania, cu o istorie de peste 50 ani. Ne dorim sa aducem o contributie pozitiva si masurabila mediului construit in Romania, iar acest demers de rebranding a venit firesc, odata cu intrarea BCA Macon in portofoliul Xella. Astfel, astazi BCA Macon are o pozitie clara in portofoliul Xella, cu obiective si planuri ambitioase, si, in plus, arata ca un brand contemporan, pregatit pentru nevoile din piata", a declarat Marius Dragne, CEO Xella RO.
Proiectul de rebranding, semnat de catre Brandient, cel mai important creator de identitate si strategie de brand din Europa de Sud-Est, a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este in derulare la nivelulul brandului.
"Identitatea vizuala BCA Macon a fost inspirata din pozitionarea strategica a brandului axata in jurul unei promisiuni de incredere, in timp ce noul logo a fost creat prin contopirea a doua idei, in egala masura prezente in promisiunea brandului: pe de o parte soliditatea constructiei cu Macon, pe de alta parte ideea de versatilitate, multifatetata, de perspective, sustinuta si de promisiunea «Smart Standard». Mai mult, identitatea vorbeste inteligibil si accesibil despre constructii solide, despre siguranta, versatilitate si eficienta tratate intr-o cheie moderna, demna de leadership-ul asumat al companiei", au precizat reprezentantii Xella Ro.
***
Cu vanzari de 1,5 miliarde euro, 95 de fabrici si peste 7.000 de angajati, grupul Xella este unul dintre principalii furnizori internationali de materiale de constructii. Xella este compania-mama a unor marci cunoscute precum Ytong, Silka, Hebel, Multipor, Ursa, dar si unul dintre pionierii solutiilor de planificare digitala in constructii.
Xella RO, filiala locala a grupului Xella, isi desfasoara activitatea in cele trei fabrici situate in Ploiesti, Deva si Oradea, si este reprezentata de doua branduri de zidarie, pozitionate complementar, Ytong si Macon si de brandul de termoizolatie - Multipor. 
 

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA