Miercuri, 30 Aprilie 2025
RO EN

WURTH: Strategia de distribiutie multicanal isi arata beneficiile in timpul pandemiei

Grupul german Wurth beneficiaza din plin in aceasta perioada de avantajele ce rezulta din strategia de distributie prin mai multe canale, pe care a implementat-o in urma cu mai mult timp, reusind, astfel, sa ramana un furnizor de incredere pentru maseriasi si industrie, intr-o perioada atat de dificila, cum este cea traversata la momentul actual. Prin metoda respectiva s-a reusit practic depasirea tuturor barierelor generate de deciziile de izolare luate de autoritatile din statele afectate de epidemie. Dovada clara a succesului este constituita de cresterea cu 2,8% a vanzarilor, raportata la finele lunii martie a.c., desi anumite segmente ale activitatii au fost in mod inevitabil afectate de Covid-19, mai ales in tari precum Italia, Franta si Spania. Cu toate acestea, de exemplu divizia de comerti electronic a subsidiarei Wurth Franta a reusit o majorare de 29,1% a incasarilor, iar Wurth Italia a anuntat o crestere de 30% pe acelasi segment. In Austria, de asemenea, comenzile in sistem Click & Collect s-au dublat. Practic, in nicio tara europeana afectata de criza grupul nu a consemnat blocaje ale operatiunilor. La nivelul Germaniei, in primele trei luni din 2020 livrarile sectiei de vanzari angro de produse electrice au sporit cu 9,1%, iar compania Adolf Wurth a anuntat o majorare de 7,6% a cifrei de afaceri. Managementul acesteia din urma a afirmat ca operatiunile la nivelul diverselor activitati esentiale nu au fost intrerupte, ceea ce a contribuit in mod esential la mentinerea functionalitatii infrastructurii medicale si a utilitatilor la un nivel normal. La momentul actual, Wurth opereaza prin intermediul a 530 de magazine in Germania si peste 2.200 pe plan mondial, punand la dispozitia clientilor solutii de achzitii online si sisteme de tip e-procurement. Vanzarile online realizate de Adolf Wurth au sporit doar in luna martie cu 27%, website-ul companiei consemnand 700 de interogari pe minut si raportand mai mult de 400.000 de inregistrari in fiecare luna. Pe scurt, situatia financiara a grupului este stabila, cu o cifra de afaceri in 2019 de 14,3 miliarde euro, in crestere cu 4,8% fata de anul fiscal precedent. Livrarile online au cumulat 2,6 miliarde euro, ponderea acestora in totalul vanzarilor ajungand la 18,3%. La finele lui aprilie, lichiditatea se situa la 800 milioane euro, incluzand 400 milioane euro numerar. Wurth Romania a anuntat pentru 2018 o cifra de afaceri de 79,1 milioane de lei, cu aproape 13% mai mare fata de cea aferenta anului fiscal anterior.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA