Miercuri, 17 Decembrie 2025
RO EN

WURTH: Strategia de distribiutie multicanal isi arata beneficiile in timpul pandemiei

Grupul german Wurth beneficiaza din plin in aceasta perioada de avantajele ce rezulta din strategia de distributie prin mai multe canale, pe care a implementat-o in urma cu mai mult timp, reusind, astfel, sa ramana un furnizor de incredere pentru maseriasi si industrie, intr-o perioada atat de dificila, cum este cea traversata la momentul actual. Prin metoda respectiva s-a reusit practic depasirea tuturor barierelor generate de deciziile de izolare luate de autoritatile din statele afectate de epidemie. Dovada clara a succesului este constituita de cresterea cu 2,8% a vanzarilor, raportata la finele lunii martie a.c., desi anumite segmente ale activitatii au fost in mod inevitabil afectate de Covid-19, mai ales in tari precum Italia, Franta si Spania. Cu toate acestea, de exemplu divizia de comerti electronic a subsidiarei Wurth Franta a reusit o majorare de 29,1% a incasarilor, iar Wurth Italia a anuntat o crestere de 30% pe acelasi segment. In Austria, de asemenea, comenzile in sistem Click & Collect s-au dublat. Practic, in nicio tara europeana afectata de criza grupul nu a consemnat blocaje ale operatiunilor. La nivelul Germaniei, in primele trei luni din 2020 livrarile sectiei de vanzari angro de produse electrice au sporit cu 9,1%, iar compania Adolf Wurth a anuntat o majorare de 7,6% a cifrei de afaceri. Managementul acesteia din urma a afirmat ca operatiunile la nivelul diverselor activitati esentiale nu au fost intrerupte, ceea ce a contribuit in mod esential la mentinerea functionalitatii infrastructurii medicale si a utilitatilor la un nivel normal. La momentul actual, Wurth opereaza prin intermediul a 530 de magazine in Germania si peste 2.200 pe plan mondial, punand la dispozitia clientilor solutii de achzitii online si sisteme de tip e-procurement. Vanzarile online realizate de Adolf Wurth au sporit doar in luna martie cu 27%, website-ul companiei consemnand 700 de interogari pe minut si raportand mai mult de 400.000 de inregistrari in fiecare luna. Pe scurt, situatia financiara a grupului este stabila, cu o cifra de afaceri in 2019 de 14,3 miliarde euro, in crestere cu 4,8% fata de anul fiscal precedent. Livrarile online au cumulat 2,6 miliarde euro, ponderea acestora in totalul vanzarilor ajungand la 18,3%. La finele lui aprilie, lichiditatea se situa la 800 milioane euro, incluzand 400 milioane euro numerar. Wurth Romania a anuntat pentru 2018 o cifra de afaceri de 79,1 milioane de lei, cu aproape 13% mai mare fata de cea aferenta anului fiscal anterior.

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA