
In ceea ce priveste structura regionala a livrarilor efectuate anul trecut, desi Germania a fost si va ramane cea mai profitabila piata, merita semnalat ca majorari ce au depasit nivelul de 10% ale vanzarilor s-au consemnat cu precadere in Europa de Est si de Sud, unde companiile Würth Line au facut eforturi deosebite in vederea iesirii din criza economica pe o pozitie mult consolidata. Acesta este si cazul societatilor Würth Line din Spania si Italia, care au anuntat majorari de +11,2% si +15,7%. De asemenea, pe divizii, cea de constructii a fost cea mai de succes in 2018 in cadrul Würth Line, cu un salt de 10,5% al vanzarilor.
In alta ordine de idei, numarul de angajati ai Würth a crescut la 77.080 de persoane la 31 decembrie 2018., fata de 74.159 de angajati in decembrie 2017. Din acestia, aproape 33.000 de angajati sunt reprezentanti de vanzari salariati. Lider mondial in comertul cu materiale si sisteme de montaj/asamblare, Wurth integreaza actualmente activitatea a mai mult de 400 de companii in 80 de tari din intreaga lume. Programul de vanzari din cadrul afacerii de baza – Würth Line, pentru comert si industrie – include peste 125.000 de produse, de la organe de asamblare (suruburi), accesorii, ancore, pana la unelte (inclusiv electrice), materiale chimice tehnice si echipamente de protectie a personalului din domeniul instalarii. In plus, companiile afiliate (aliate) genereaza aproape 40% din volumul de vanzari al Würth Group. Informatii suplimentare, la www.wuerth.ro