Duminică, 26 Octombrie 2025
RO EN

HORNBACH: Beneficiarii raman precauti privind initierea de proiectele mari in 2025

Grupul Hornbach a raportat  rezultate solide pentru primul trimestru al anului fiscal 2025/26. Datorita conditiilor meteorologice favorabile si frecventei mai mari a clientilor, vanzarile nete consolidate au crescut cu 5,7%, ajungand la 1,909 miliarde euro. Veniturile EBIT ajustate s-au imbunatatit cu 10,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 161,7 milioane de euro in principal datorita majorarii vanzarilor si a profitului brut. In consecinta, profitul pe actiune in primul trimestru al anului 2025/26 a sporit de la 5,96 euro in anul precedent la 6,62 euro. Conducerea grupului a afirmat ca este extrem de incurajator faptul ca numarul de clienti a crescut cu 4,2% in primul trimestru din 2025. In plus, s-a constatat o usoara tendinta de crestere a valorii medii a cosurilor de cumparaturi, desi beneficiarii raman precauti in ceea ce priveste proiectele mai mari. In ceea ce priveste Hornbach Baumarkt AG, cel mai mare subgrup operational, vanzarile nete au crescut cu 5,8%, pana la 1.810 miliarde euro, avansul pe o baza comparabila si ajustata la cursul de schimb situandu-se la 4,7%. La 31 mai 2025, subgrupul opera un total de 173 de centre DIY. In Germania, vanzarile nete s-au cifrat la 870 milioane de euro, la acest rezultat contribuind inclusiv recentele deschideri din Nürnberg si Duisburg. In afara Germaniei, cifra de afaceri a cumulat 940,9 (+5,9% in termeni comparabili), iar ponderea livrarilor externe s-a plasat la 52%. In ceea ce priveste vanzarile online (inclusiv Click & Collect), acestea au reprezentat 13,1% din incasarile totale.  Oficialii companiei confirma previziunile precedente si estimeaza pentru exercitiul financiar 2025/26 o cifra de afaceri neta la nivelul sau usor peste nivelul anului precedent, care a fost de 6,2 miliarde euro si o conservare a valorii indicatorului EBIT ajustat la cota de 269,5 milioane euro. Pe piata din Romania,  Hornbach detine in prezent noua magazine, care sunt amplasate in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), Brasov, Timisoara, Sibiu, Oradea, Constanta si Cluj-Napoca.

Din aceeasi categorie

24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
08 Oct 07:00 | ARBONIA reuseste sa isi imbunatateasca marjele intr-un prim semestru dificil din 2025
03 Oct 11:03 | CE analizeaza, la cererea Romaniei, limitarea importurilor de ciment din afara UE
02 Oct 16:58 | Dan Lazarescu, numit director general si reprezentantul Grupului Bosch in Romania
29 Sep 12:34 | HORNBACH investeste peste 44 milioane de euro in al doilea magazin din Timisoara
22 Sep 10:01 | Dedeman anunta extinderea in Republica Moldova printr-o investitie strategica
22 Sep 07:00 | HENKEL inregistreaza o accelerare a cresterii vanzarilor in prima jumatate a anului 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA