 Veka Romania, unul dintre cei mai importanti  furnizori locali de sisteme din PVC destinate executiei de tamplarie  termoizolanta, a continuat sa puna accentul si in 2011 pe promovarea  unor profile de inalta calitate, din clasa A de termoizolare. In  perioada urmatoare, portofoliul de produse disponibile pe piata  autohtona va fi completat printr-o noua serie, prin aceasta actiune  dorindu-se adaptarea ofertei la noile exigente ale partenerilor si  beneficiarilor finali.
Veka Romania, unul dintre cei mai importanti  furnizori locali de sisteme din PVC destinate executiei de tamplarie  termoizolanta, a continuat sa puna accentul si in 2011 pe promovarea  unor profile de inalta calitate, din clasa A de termoizolare. In  perioada urmatoare, portofoliul de produse disponibile pe piata  autohtona va fi completat printr-o noua serie, prin aceasta actiune  dorindu-se adaptarea ofertei la noile exigente ale partenerilor si  beneficiarilor finali.Alexandru Oancea, director de marketing al Veka Romania:  "Daca la inceputul anului trecut estimam mentinerea cifrei de afaceri  la nivelul din 2010, in realitate am avut o surpriza placuta. Astfel,  conform estimarilor preliminare, vanzarile Veka in Romania au  inregistrat o crestere substantiala, inregistrand o sporire de 20% fata  de exercitiul financiar anterior. Aceasta crestere se datoreaza, in  principal, implicarii partenerilor din Romania pe pietele de export,  precum si cresterii gradului de absorbtie a produselor de inalta  calitate in detrimentul solutiilor mai ieftine (economice). Ne asteptam  ca aceste doua tendinte sa se manifeste si in 2012, iar incasarile sa  inregistreze la sfarsitul acestui an fiscal o crestere de 10% - 12%. Un  factor care va actiona in acest sens este reprezentat de livrarea pe  piata locala a celui mai nou sistem, Softline 82. Seria include repere  necoplanare cu muchii usor rotunjite si prezinta o latime constructiva  de 82 mm, avand trei garnituri de etansare si o geometrie interna  impartita in sapte camere de izolare in toc si sase in cercevea. O  caracteristica remarcabila la noua solutie promovata este reprezentata  de coeficientul de transfer termic, cu valori de pana la 0,67 W/mpK. In  ceea ce priveste portofoliul de clienti, in anul ce tocmai s-a incheiat  am reusit sa initiem noi parteneriate cu producatori experimentati ce  activeaza atat pe piata locala de tamplarie termoizolanta, cat si pe  cele externe. Asadar, se poate afirma ca Veka Romania a crescut in plan  cantitativ (ca numar al colaboratorilor), precum si calitativ.  Consideram ca strategia optima in ceea ce priveste activitatea de  marketing este cea aplicata din 1969, concretizandu-se prin acordarea de  suport activ al partenerilor prin solutii tehnice de calitate  superioara si prin servicii cu valoare adaugata mare. Referitor la  investitii, la fel ca in fiecare an, ne propunem sa alocam in continuare  fonduri pentru adaptarea si extinderea constanta a stocurilor,  diversificarea politicilor de dezvoltare a fortei de vanzari a  partenerilor si imbunatatirea dotarilor logistice. In relatia cu  beneficiarii finali, vom continua eforturile de educare a pietei prin  intermediul propriilor canale de comunicare, inclusiv  prin websiteul  aflat la adresa www.fereastraveka.ro.  Pe termen scurt previziunile cu privire la evolutia pietei nu sunt  favorabile. Daca in 2011 livrarile bransei de tamplarie termoizolanta au  scazut cu 15% - 17%, pentru anul in curs ne asteptam ca acest declin sa  continue, mai ales pe segmentul produselor din categoria mijlocie  (asa-numitele ferestre standard), poate mai putin definit, insa  majoritar pana la declansarea recesiunii. In aceste conditii, este  preconizat un salt semnificativ al cererii pentru sistemele pozitionate  la extreme (din categoriile economic si premium). Aceasta realitate va  genera, probabil, noi pozitionari ale principalilor competitori din  domeniu, va impulsiona aparitia a noi lideri, va determina reorientarea  unor companii catre pietele regionale in detrimentul celor nationale si  va duce la consolidarea pozitiei firmelor ce-si definesc politici  comerciale orientate inclusiv catre export".
   		
		
		
	



