Marți, 16 Decembrie 2025
RO EN

VEKA: Majorare a cifrei de afaceri, pe fondul unei piete in declin

Veka Romania, unul dintre cei mai importanti furnizori locali de sisteme din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta, a continuat sa puna accentul si in 2011 pe promovarea unor profile de inalta calitate, din clasa A de termoizolare. In perioada urmatoare, portofoliul de produse disponibile pe piata autohtona va fi completat printr-o noua serie, prin aceasta actiune dorindu-se adaptarea ofertei la noile exigente ale partenerilor si beneficiarilor finali.
 
Alexandru Oancea, director de marketing al Veka Romania: "Daca la inceputul anului trecut estimam mentinerea cifrei de afaceri la nivelul din 2010, in realitate am avut o surpriza placuta. Astfel, conform estimarilor preliminare, vanzarile Veka in Romania au inregistrat o crestere substantiala, inregistrand o sporire de 20% fata de exercitiul financiar anterior. Aceasta crestere se datoreaza, in principal, implicarii partenerilor din Romania pe pietele de export, precum si cresterii gradului de absorbtie a produselor de inalta calitate in detrimentul solutiilor mai ieftine (economice). Ne asteptam ca aceste doua tendinte sa se manifeste si in 2012, iar incasarile sa inregistreze la sfarsitul acestui an fiscal o crestere de 10% - 12%. Un factor care va actiona in acest sens este reprezentat de livrarea pe piata locala a celui mai nou sistem, Softline 82. Seria include repere necoplanare cu muchii usor rotunjite si prezinta o latime constructiva de 82 mm, avand trei garnituri de etansare si o geometrie interna impartita in sapte camere de izolare in toc si sase in cercevea. O caracteristica remarcabila la noua solutie promovata este reprezentata de coeficientul de transfer termic, cu valori de pana la 0,67 W/mpK. In ceea ce priveste portofoliul de clienti, in anul ce tocmai s-a incheiat am reusit sa initiem noi parteneriate cu producatori experimentati ce activeaza atat pe piata locala de tamplarie termoizolanta, cat si pe cele externe. Asadar, se poate afirma ca Veka Romania a crescut in plan cantitativ (ca numar al colaboratorilor), precum si calitativ. Consideram ca strategia optima in ceea ce priveste activitatea de marketing este cea aplicata din 1969, concretizandu-se prin acordarea de suport activ al partenerilor prin solutii tehnice de calitate superioara si prin servicii cu valoare adaugata mare. Referitor la investitii, la fel ca in fiecare an, ne propunem sa alocam in continuare fonduri pentru adaptarea si extinderea constanta a stocurilor, diversificarea politicilor de dezvoltare a fortei de vanzari a partenerilor si imbunatatirea dotarilor logistice. In relatia cu beneficiarii finali, vom continua eforturile de educare a pietei prin intermediul propriilor canale de comunicare, inclusiv  prin websiteul aflat la adresa www.fereastraveka.ro. Pe termen scurt previziunile cu privire la evolutia pietei nu sunt favorabile. Daca in 2011 livrarile bransei de tamplarie termoizolanta au scazut cu 15% - 17%, pentru anul in curs ne asteptam ca acest declin sa continue, mai ales pe segmentul produselor din categoria mijlocie (asa-numitele ferestre standard), poate mai putin definit, insa majoritar pana la declansarea recesiunii. In aceste conditii, este preconizat un salt semnificativ al cererii pentru sistemele pozitionate la extreme (din categoriile economic si premium). Aceasta realitate va genera, probabil, noi pozitionari ale principalilor competitori din domeniu, va impulsiona aparitia a noi lideri, va determina reorientarea unor companii catre pietele regionale in detrimentul celor nationale si va duce la consolidarea pozitiei firmelor ce-si definesc politici comerciale orientate inclusiv catre export".

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA