Marți, 16 Decembrie 2025
RO EN

TESA obtine o creştere a vanzarilor într-o conjunctură dificilă de piaţă in 2019

Grupul Tesa a încheiat anul 2019 pe un trend ascendent, deşi condiţiile de desfăşurare a operaţiunilor nu au fost cele mai prielnice. Cu toate acestea, compania a reuşit să-şi fructifice avantajul competitiv dat de forţa de inovare şi apropierea de clienţii industriali/comerciali, indiferent de poziţia geografică a acestora. Concret, în anul precedent cifra de afaceri s-a situat la 1,37 miliarde euro, ceea ce corespunde unui avans de 2,7%. În ceea ce priveşte veniturile operaţionale, acestea s-au majorat de la 210,3 milioane de euro (în 2018), la 211,6 milioane de euro. Conducerea Tesa a afirmat că toate diviziile şi toate regiunile au consemnat îmbunătăţiri ale performanţei financiare. În plus faţă de aportul organic, strategia de dezvoltare a grupului presupune inclusiv o creştere prin achiziţii şi integrarea de know-how tehnologic în portofoliul propriu. Desigur, provocări există în această perioadă şi sunt legate de volatilitatea pieţelor, presiunea uriaşă pe inovaţie şi schimbarea rapidă a exigenţelor consumatorilor. De aceea, obiectivul major pentru perioada următoare este constituit de creşterea vitezei de reacţie, sporirea capacităţii de concepere a produselor noi şi consolidarea accentului pus pe sustenabilitate. Din punct de vedere geografic, în 2019 piaţa din Asia a fost deosebit de dinamică, la creşterea rezultatelor o contribuţie decisivă fiind cea a afacerilor pe proiecte, unde Tesa a livrat soluţii pentru clienţii din industria electronică. Este vorba în special despre noi game de benzi adezive cu proprietăţi de conductivitate electrică, care, pe lângă aplicaţiile specifice asigură utilizări alternative, îndeplinind, de exemplu, sarcini de conducere sau de ecranare a curentului electric. Analiza structurală a operaţiunilor indică faptul că divizia de industrii directe a avut o pondere de 60% în totalul cifrei de afaceri, diferenţa fiind aferentă secţiei de pieţe comerciale. De precizat că vânzările prin canale digitale au sporit cu un procent format din două cifre, un eveniment notabil fiind constituit de deschiderea unui magazin online pe o platformă comercială importantă din China. In Romania, grupul este activ prin intermediul subsidiarei Tesa Tape SRL, cu sediul in Cluj-Napoca, care a raportat pentru 2018 o cifra de afaceri de 12,2 milioane de lei, in crestere cu +11% fata de anul precedent.

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA