Luni, 28 Aprilie 2025
RO EN

TESA obtine o creştere a vanzarilor într-o conjunctură dificilă de piaţă in 2019

Grupul Tesa a încheiat anul 2019 pe un trend ascendent, deşi condiţiile de desfăşurare a operaţiunilor nu au fost cele mai prielnice. Cu toate acestea, compania a reuşit să-şi fructifice avantajul competitiv dat de forţa de inovare şi apropierea de clienţii industriali/comerciali, indiferent de poziţia geografică a acestora. Concret, în anul precedent cifra de afaceri s-a situat la 1,37 miliarde euro, ceea ce corespunde unui avans de 2,7%. În ceea ce priveşte veniturile operaţionale, acestea s-au majorat de la 210,3 milioane de euro (în 2018), la 211,6 milioane de euro. Conducerea Tesa a afirmat că toate diviziile şi toate regiunile au consemnat îmbunătăţiri ale performanţei financiare. În plus faţă de aportul organic, strategia de dezvoltare a grupului presupune inclusiv o creştere prin achiziţii şi integrarea de know-how tehnologic în portofoliul propriu. Desigur, provocări există în această perioadă şi sunt legate de volatilitatea pieţelor, presiunea uriaşă pe inovaţie şi schimbarea rapidă a exigenţelor consumatorilor. De aceea, obiectivul major pentru perioada următoare este constituit de creşterea vitezei de reacţie, sporirea capacităţii de concepere a produselor noi şi consolidarea accentului pus pe sustenabilitate. Din punct de vedere geografic, în 2019 piaţa din Asia a fost deosebit de dinamică, la creşterea rezultatelor o contribuţie decisivă fiind cea a afacerilor pe proiecte, unde Tesa a livrat soluţii pentru clienţii din industria electronică. Este vorba în special despre noi game de benzi adezive cu proprietăţi de conductivitate electrică, care, pe lângă aplicaţiile specifice asigură utilizări alternative, îndeplinind, de exemplu, sarcini de conducere sau de ecranare a curentului electric. Analiza structurală a operaţiunilor indică faptul că divizia de industrii directe a avut o pondere de 60% în totalul cifrei de afaceri, diferenţa fiind aferentă secţiei de pieţe comerciale. De precizat că vânzările prin canale digitale au sporit cu un procent format din două cifre, un eveniment notabil fiind constituit de deschiderea unui magazin online pe o platformă comercială importantă din China. In Romania, grupul este activ prin intermediul subsidiarei Tesa Tape SRL, cu sediul in Cluj-Napoca, care a raportat pentru 2018 o cifra de afaceri de 12,2 milioane de lei, in crestere cu +11% fata de anul precedent.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA