Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

SYMMETRICA vizeaza cresterea vanzarilor cu 50% pe segmentul rezidential

Symmetrica, liderul pietei locale de pavele si borduri vibropresate si cel mai mare producator autohton, anunta lansarea de noi colectii premium sub gama Symmetrica Select. In acest fel, compania isi diversifica portofoliul si adreseaza clientii rezidentiali, mizand pe o crestere cu 50% a vanzarilor pe aceasta categorie, pana la finalul anului 2024.
„Reinventarea permanenta pentru a satisface exigentele clientilor nostri, indiferent daca este vorba despre calitatea produselor, proprietati inovatoare sau designul acestora, a devenit un pilon esential in strategia Symmetrica. Lansarea noilor game de pavele marcheaza o evolutie fireasca in dezvoltarea brandului nostru. In plus, cererea in crestere pentru produse premium si dorinta de a aduce un strop de originalitate in fiecare amenajare au constituit o sursa vitala de inspiratie pentru aceste noi creatii”, a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv Symmetrica.
Potrivit datelor companiei, piata din Romania trece printr-un proces continuu de educare, iar acest lucru este reflectat in preferintele pentru gamele de produse de calitate superioara. In urma cu 5 ani, produsele clasice, fara proprietati speciale si in culori simple cum sunt nuantele de gri reprezentau aproximativ 60% din vanzari, in timp ce colectiile de design, in culori diverse sau mixuri de nuante, se situau la doar 25% din piata. Insa in prezent, aceasta tendinta s-a schimbat, iar categoria de produse de design a crescut constant, ajungand la peste 35% din piata.
„Pana in acest moment, vanzarile companiei pe segmentul rezidential - fie ca vorbim despre ansambluri de locuinte sau proiecte private - insumau cca. 30% din total. Odata cu lansarea de noi produse de design vizam cresterea ponderii la cca. 45% pana la finalul lui 2024”, sustine Sebastian Bobu.
Symmetrica a lansat astfel trei game speciale, realizate la cele mai inalte standarde si integrate cu proprietati inovatoare, printre care se numara si revolutionarul sistem Aqua Protect. Colectia Linea Emotione Mix Color imbina eleganta cu utilitatea, oferind pavele ideale pentru amenajarea curtilor, datorita dimensiunilor generoase, in forma rectangulara, si celor doua mixuri de culori in nuante vibrante. Pe de alta parte, gama Kombi, disponibila in trei dimensiuni si patru mixuri de culori sofisticate, se integreaza usor in orice proiect de design.
Linea Emotione Abrasio este, de asemenea, o surpriza inovatoare in portofoliul companiei, fiind un produs unic pe piata datorita texturii catifelate, fine, total atipice pentru astfel de produse. Aceasta inovatie este posibila datorita unui proces special de tratare a placilor. Gama cuprinde placi de dimensiuni mari, in forme rectangulare si cu un finisaj asemanator granitului, perfecte pentru arhitectura spatiilor exterioare moderne.
„Am unit echipe de ingineri si profesionisti cu experienta in amenajarea spatiilor exterioare pentru a crea produse care sa se potriveasca perfect cu cerintele actuale din domeniul peisagistic. Produsele noastre se adapteaza cu usurinta oricarui mediu, sunt usor de intretinut si vin intr-o varietate de dimensiuni, culori si texturi, fiind ideale atat pentru amenajari atipice si inedite, cat si pentru cele clasice”, a mai adaugat reprezentatul companiei.
Potrivit afirmatiilor sale, noile game au avut ca sursa de inspiratie elementele naturale, caracterizate prin forme organice si game de culori usor de integrat in orice mediu. De asemenea, arta contemporana, abstracta, a constituit un punct de plecare in conturarea noilor colectii, ce pot oferi un aspect modern si interesant gradinii. Liniile curbe, modele geometrice sau combinatii unice de culori pot adauga un accent deosebit in amenajarea spatiilor exterioare.
Cand vine vorba de alegerea pavajului de catre clientii rezidentiali, reprezentantul Symmetrica afirma ca, daca in trecut, acestia avea ca principal criteriu pretul, in prezent, accentul este tot mai des pus pe design, culori deosebite si, mai ales, pe calitatea produselor. Aceasta schimbare de preferinte este determinata in mare parte de educarea continua a pietei si cresterea constientizarii asupra importantei utilizarii materialelor de calitate in proiectele de amenajare a spatiilor exterioare pentru a asigura rezistenta in timp.

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA