Joi, 24 Iulie 2025
RO EN

STAR STONE lanseaza prima colectie de piatra decorativa produsa pe noua linie

Star Stone, cel mai mare producator roman de pavaje premium destinate sectorului rezidential, lanseaza o noua colectie de piatra decorativa, realizata cu ajutorul unei tehnologii inovative, proprietare. 
Noua colectie constituie prima categorie de produse realizata in urma finalizarii, anul trecut, a unei investitii de 2,5 milioane de euro intr-o linie de productie complet automatizata, care permite Star Stone sa scoata pe piata produse de o calitate superioara, cu finisaje care reflecta atentia la detalii, adaptate nevoilor estetice si functionale.
"Noua colectie de piatra decorativa este un rezultat al eforturilor noastre de a inova si se diferentiaza de toate produsele din categorie prezente in piata din Romania. Investitia in tehnologie ne permite sa ne consolidam pozitia de lider pe piata materialelor de constructii premium, sa extindem gama de solutii si sa cream produse unice de piatra decorativa, posibilitatile de diversificare fiind nelimitate”, spune Cristian POP, Director General Star Stone.
 
Caracteristicile cheie ale noilor produse
Noua colectie de piatra decorativa Star Stone include in acest moment 6 produse, fiecare fiind proiectat cu atentie la detalii si realizat folosind tehnologie avansata ce reproduce perfect textura si aspectul pietrei naturala:
  • Althea, ce reproduce marmura naturala pentru un design sofisticat; 
  • Calipso, cu o textura ce evoca travertinul antic, oferind caldura si autenticitate; 
  • Thalia, inspirata de marmura antica, aducand o nota impresionanta si distincta; 
  • Rhea, ce capteaza farmecul rustic al travertinului uzat; 
  • Selena, in nuante de gri natural, care combina subtil modernitatea cu eleganta durabila;
  • si Apollo, cu o textura neteda si rafinata, ideala pentru spatii contemporane.
 
 
Noile produse de piatra decorativa Star Stone sunt proiectate pentru a face fata tuturor conditiilor meteorologice la exterior, dar vor putea fi utilizate si in interior. Materialele astfel produse sunt impermeabilizate in masa cu o sigilare suplimentara la suprafata, care protejeaza produsul de intemperii sau agenti externi, iar geometria este bine realizata, cu margini generoase. 
Geometria este foarte importanta in procesul de montaj, deoarece ajuta la alinierea perfecta a produselor, limitand posibilitatea erorilor umane la montaj. Acest lucru simplifica procesul de instalare si asigura un rezultat uniform si estetic placut. Star Stone reuseste sa combine estetica naturala cu avantajele materialelor moderne, care necesita intretinere redusa.
 
 
Strategia Star Stone
Cat priveste clientii pentru noua gama de produse, Star Stone mizeaza, in prima faza, pe utilizatorii finali, datorita esteticii si unicitatii ce o pot aduce proiectelor acestora, devenind un factor diferentiator real. Compania estimeaza ca, datorita caracterului inovativ si exclusivist, odata ce vor fi fost deja folosite in mai multe proiecte de referinta, noile produse sa fie imbratisate si de catre dezvoltatori.
"In momentul de fata, focusul nostru este pe clientii finali, care isi doresc solutii estetice si functionale pentru proiectele personale de amenajare. Dezvoltatorii sunt insa un segment strategic pentru Star Stone, datorita volumelor mari necesare pentru proiectele imobiliare si ne dorim sa ii atragem, pe termen mediu si lung”, mai spune Cristian Pop, mentionand ca, in raport cu noile produse, clientii individuali sunt interesati in special de solutii pentru amenajarea curtilor, gradinilor sau teraselor, in timp ce dezvoltatorii aleg aceste produse pentru proiecte comerciale si rezidentiale de amploare, datorita durabilitatii si versatilitatii lor.
 
 
Tendinte si perspective pentru 2024
Lansarea noii colectii de produse decorative are loc in contextul in care piata de piatra decorativa a continuat sa creasca anul acesta, datorita cererii ridicate pentru proiecte de amenajare exterioara, atat rezidentiale, cat si comerciale. 
Premisele de dezvoltare raman pozitive, avand in vedere investitiile constante in sectorul imobiliar si cresterea interesului pentru produse de calitate, durabile si estetice.
La nivel general, anul acesta, piata pietrei decorative continua sa fie influentata de tendintele de sustenabilitate si estetica naturala. Clientii sunt tot mai orientati catre solutii care imbina estetica pietrei naturale cu avantaje practice, cum ar fi usurinta in montaj, durabilitatea si intretinerea minima. Iar texturile autentice, rezistenta in conditii exterioare dificile si posibilitatea personalizarii sunt tot mai cautate in proiectele rezidentiale si comerciale.

Din aceeasi categorie

22 Iul 07:00 | HORNBACH: Beneficiarii raman precauti privind initierea de proiectele mari in 2025
16 Iul 12:41 | Vindem-ieftin.ro: Romania risca un nou exod al fortei de munca din constructii
16 Iul 07:40 | Peikko Romania investeste in tehnologii noi si extinderea productiei locale
14 Iul 17:35 | BRAND Romania deschide o fabrica de componente metalice pentru izolatii la Ploiesti
14 Iul 17:57 | BASF a inceput operarea uzinei de reciclare pentru baterii din Schwarzheide
11 Iul 07:19 | CIROM: Importurile de ciment non-UE, avantajate de lipsa normelor privind emisiile
08 Iul 07:00 | KINGFISHER: Inceput bun al anului fiscal si prognoze optimiste pe termen scurt
30 Iun 07:52 | Regulamentul UE revizuit pentru comercializarea produselor pentru constructii
30 Iun 07:00 | WIENERBERGER: Rezultate solide in trimestrul intai datorate inovarii si rezilientei
27 Iun 07:05 | TotalEnergies Marketing aniverseaza 20 de ani de prezenta de succes in Romania
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA