Duminică, 26 Octombrie 2025
RO EN

STAR STONE lanseaza prima colectie de piatra decorativa produsa pe noua linie

Star Stone, cel mai mare producator roman de pavaje premium destinate sectorului rezidential, lanseaza o noua colectie de piatra decorativa, realizata cu ajutorul unei tehnologii inovative, proprietare. 
Noua colectie constituie prima categorie de produse realizata in urma finalizarii, anul trecut, a unei investitii de 2,5 milioane de euro intr-o linie de productie complet automatizata, care permite Star Stone sa scoata pe piata produse de o calitate superioara, cu finisaje care reflecta atentia la detalii, adaptate nevoilor estetice si functionale.
"Noua colectie de piatra decorativa este un rezultat al eforturilor noastre de a inova si se diferentiaza de toate produsele din categorie prezente in piata din Romania. Investitia in tehnologie ne permite sa ne consolidam pozitia de lider pe piata materialelor de constructii premium, sa extindem gama de solutii si sa cream produse unice de piatra decorativa, posibilitatile de diversificare fiind nelimitate”, spune Cristian POP, Director General Star Stone.
 
Caracteristicile cheie ale noilor produse
Noua colectie de piatra decorativa Star Stone include in acest moment 6 produse, fiecare fiind proiectat cu atentie la detalii si realizat folosind tehnologie avansata ce reproduce perfect textura si aspectul pietrei naturala:
  • Althea, ce reproduce marmura naturala pentru un design sofisticat; 
  • Calipso, cu o textura ce evoca travertinul antic, oferind caldura si autenticitate; 
  • Thalia, inspirata de marmura antica, aducand o nota impresionanta si distincta; 
  • Rhea, ce capteaza farmecul rustic al travertinului uzat; 
  • Selena, in nuante de gri natural, care combina subtil modernitatea cu eleganta durabila;
  • si Apollo, cu o textura neteda si rafinata, ideala pentru spatii contemporane.
 
 
Noile produse de piatra decorativa Star Stone sunt proiectate pentru a face fata tuturor conditiilor meteorologice la exterior, dar vor putea fi utilizate si in interior. Materialele astfel produse sunt impermeabilizate in masa cu o sigilare suplimentara la suprafata, care protejeaza produsul de intemperii sau agenti externi, iar geometria este bine realizata, cu margini generoase. 
Geometria este foarte importanta in procesul de montaj, deoarece ajuta la alinierea perfecta a produselor, limitand posibilitatea erorilor umane la montaj. Acest lucru simplifica procesul de instalare si asigura un rezultat uniform si estetic placut. Star Stone reuseste sa combine estetica naturala cu avantajele materialelor moderne, care necesita intretinere redusa.
 
 
Strategia Star Stone
Cat priveste clientii pentru noua gama de produse, Star Stone mizeaza, in prima faza, pe utilizatorii finali, datorita esteticii si unicitatii ce o pot aduce proiectelor acestora, devenind un factor diferentiator real. Compania estimeaza ca, datorita caracterului inovativ si exclusivist, odata ce vor fi fost deja folosite in mai multe proiecte de referinta, noile produse sa fie imbratisate si de catre dezvoltatori.
"In momentul de fata, focusul nostru este pe clientii finali, care isi doresc solutii estetice si functionale pentru proiectele personale de amenajare. Dezvoltatorii sunt insa un segment strategic pentru Star Stone, datorita volumelor mari necesare pentru proiectele imobiliare si ne dorim sa ii atragem, pe termen mediu si lung”, mai spune Cristian Pop, mentionand ca, in raport cu noile produse, clientii individuali sunt interesati in special de solutii pentru amenajarea curtilor, gradinilor sau teraselor, in timp ce dezvoltatorii aleg aceste produse pentru proiecte comerciale si rezidentiale de amploare, datorita durabilitatii si versatilitatii lor.
 
 
Tendinte si perspective pentru 2024
Lansarea noii colectii de produse decorative are loc in contextul in care piata de piatra decorativa a continuat sa creasca anul acesta, datorita cererii ridicate pentru proiecte de amenajare exterioara, atat rezidentiale, cat si comerciale. 
Premisele de dezvoltare raman pozitive, avand in vedere investitiile constante in sectorul imobiliar si cresterea interesului pentru produse de calitate, durabile si estetice.
La nivel general, anul acesta, piata pietrei decorative continua sa fie influentata de tendintele de sustenabilitate si estetica naturala. Clientii sunt tot mai orientati catre solutii care imbina estetica pietrei naturale cu avantaje practice, cum ar fi usurinta in montaj, durabilitatea si intretinerea minima. Iar texturile autentice, rezistenta in conditii exterioare dificile si posibilitatea personalizarii sunt tot mai cautate in proiectele rezidentiale si comerciale.

Din aceeasi categorie

24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
08 Oct 07:00 | ARBONIA reuseste sa isi imbunatateasca marjele intr-un prim semestru dificil din 2025
03 Oct 11:03 | CE analizeaza, la cererea Romaniei, limitarea importurilor de ciment din afara UE
02 Oct 16:58 | Dan Lazarescu, numit director general si reprezentantul Grupului Bosch in Romania
29 Sep 12:34 | HORNBACH investeste peste 44 milioane de euro in al doilea magazin din Timisoara
22 Sep 10:01 | Dedeman anunta extinderea in Republica Moldova printr-o investitie strategica
22 Sep 07:00 | HENKEL inregistreaza o accelerare a cresterii vanzarilor in prima jumatate a anului 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA