Marți, 28 Octombrie 2025
RO EN

STAR STONE incepe productia de confectii metalice in zona de nord-vest a tarii

STAR STONE, cel mai mare producator roman de pavaje premium destinate sectorului rezidential, finalizeaza investitia de 350.000 de euro, inceputa anul trecut, si incepe, cu doua luni mai devreme decat planul initial, productia de confectii metalice, cea mai noua categorie de produse din portofoliu.
Noile produse completeaza gama existenta, boltari gata finisati pentru garduri Traverstone® Block, produs unic pe piata, lansat la finalul anului 2021, sub patent. STAR STONE ofera acum toate accesoriile metalice necesare, alaturi de boltari, pentru realizarea de garduri complete ce pot fi rapid montate in regim DIY.
„Am inceput cu productia de elemente de gard standardizat, 10 modele, pe dimensiuni potrivite pentru garduri Traverstone® Block by STAR STONE, si vom continua cu elemente de gard si porti pe dimensiuni si modele solicitate de clienti. Pentru acest an, estimam venituri de aproximativ 200.000 de euro din aceasta activitate, bazata pe cererile clientilor de a avea un gard <<la cheie>> atunci cand cumpara boltari de gard”, spune Cristian Pop, Director General STAR STONE S.A.
Pentru acest an, planurile STAR STONE pentru categoria de confectii metalice vizeaza adresarea pietei din nord-vestul tarii, in mod direct, urmand ca, de anul viitor, produsele sa aiba acoperire nationala, prin parteneriatele cu distribuitorii din tara.
In prezent, capacitatea de productie este astfel dimensionata incat sa asigure livrarea de elemente metalice de gard pentru 40% din gardurile realizate din boltarii Traverstone® Block.
Capacitatea de productie este data si de personalul alocat acestei activitati, ce va fi dimensionat in functie de evolutia categoriei.
Cat priveste piata de confectii metalice din Romania, in 2023, producatorii vor pune in continuare accent pe automatizare in procesul de productie si pe oferirea de produse cu grad mare de finisare.
Intre tendintele pietei de confectii metalice, anul acesta se remarca:
- Tendinta spre produse rezistente, care sa ofere perioade de utilizare maxime, oferind garantia durabilitatii in timp;
- Produse inovative care sa urmeze tendintele moderne;
- Pachete complete, functionale in regim DIY;
- Produse care sa aduca un plus de imagine si valoare estetica;
- Inlocuirea metalului cu alte componente/materiale mai usoare, mai inovative si mai fiabile.
STAR STONE a incheiat anul 2022 cu vanzari de peste 7,1 milioane de euro, in crestere cu peste 30% fata de 2021. Accesoriile de gard, dalele de pavaj si boltarii au fost categoriile cu cele mai mari vanzari in 2022, cu ponderi in incasari de peste 20% fiecare. Compania estimeaza ca va mentine ritmul de crestere in 2023, cand se asteapta la o cifra de afaceri mai mare cu 30%.

Din aceeasi categorie

27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
08 Oct 07:00 | ARBONIA reuseste sa isi imbunatateasca marjele intr-un prim semestru dificil din 2025
03 Oct 11:03 | CE analizeaza, la cererea Romaniei, limitarea importurilor de ciment din afara UE
02 Oct 16:58 | Dan Lazarescu, numit director general si reprezentantul Grupului Bosch in Romania
29 Sep 12:34 | HORNBACH investeste peste 44 milioane de euro in al doilea magazin din Timisoara
22 Sep 10:01 | Dedeman anunta extinderea in Republica Moldova printr-o investitie strategica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA