Miercuri, 10 Septembrie 2025
RO EN

STAR STONE incepe productia de confectii metalice in zona de nord-vest a tarii

STAR STONE, cel mai mare producator roman de pavaje premium destinate sectorului rezidential, finalizeaza investitia de 350.000 de euro, inceputa anul trecut, si incepe, cu doua luni mai devreme decat planul initial, productia de confectii metalice, cea mai noua categorie de produse din portofoliu.
Noile produse completeaza gama existenta, boltari gata finisati pentru garduri Traverstone® Block, produs unic pe piata, lansat la finalul anului 2021, sub patent. STAR STONE ofera acum toate accesoriile metalice necesare, alaturi de boltari, pentru realizarea de garduri complete ce pot fi rapid montate in regim DIY.
„Am inceput cu productia de elemente de gard standardizat, 10 modele, pe dimensiuni potrivite pentru garduri Traverstone® Block by STAR STONE, si vom continua cu elemente de gard si porti pe dimensiuni si modele solicitate de clienti. Pentru acest an, estimam venituri de aproximativ 200.000 de euro din aceasta activitate, bazata pe cererile clientilor de a avea un gard <<la cheie>> atunci cand cumpara boltari de gard”, spune Cristian Pop, Director General STAR STONE S.A.
Pentru acest an, planurile STAR STONE pentru categoria de confectii metalice vizeaza adresarea pietei din nord-vestul tarii, in mod direct, urmand ca, de anul viitor, produsele sa aiba acoperire nationala, prin parteneriatele cu distribuitorii din tara.
In prezent, capacitatea de productie este astfel dimensionata incat sa asigure livrarea de elemente metalice de gard pentru 40% din gardurile realizate din boltarii Traverstone® Block.
Capacitatea de productie este data si de personalul alocat acestei activitati, ce va fi dimensionat in functie de evolutia categoriei.
Cat priveste piata de confectii metalice din Romania, in 2023, producatorii vor pune in continuare accent pe automatizare in procesul de productie si pe oferirea de produse cu grad mare de finisare.
Intre tendintele pietei de confectii metalice, anul acesta se remarca:
- Tendinta spre produse rezistente, care sa ofere perioade de utilizare maxime, oferind garantia durabilitatii in timp;
- Produse inovative care sa urmeze tendintele moderne;
- Pachete complete, functionale in regim DIY;
- Produse care sa aduca un plus de imagine si valoare estetica;
- Inlocuirea metalului cu alte componente/materiale mai usoare, mai inovative si mai fiabile.
STAR STONE a incheiat anul 2022 cu vanzari de peste 7,1 milioane de euro, in crestere cu peste 30% fata de 2021. Accesoriile de gard, dalele de pavaj si boltarii au fost categoriile cu cele mai mari vanzari in 2022, cu ponderi in incasari de peste 20% fiecare. Compania estimeaza ca va mentine ritmul de crestere in 2023, cand se asteapta la o cifra de afaceri mai mare cu 30%.

Din aceeasi categorie

01 Sep 07:00 | HOLCIM consemneaza o dinamica imbunatatita a incasarilor din trimestrul al doilea
01 Sep 07:00 | SAINT-GOBAIN raporteaza vanzari de aproape 24 miliarde euro in semestrul intai
29 Aug 07:00 | EGGER se dapteaza si obtine rezultate in stagnare pentru exercitiul financiar 2024/2025
28 Aug 07:00 | COVESTRO: Oferta excesiva de produse pe piete relevante duce la scaderea preturilor
26 Aug 07:00 | HEIDELBERG: Vanzari de 5,6 miliarde euro in trimestrul al doilea si reduceri de costuri
22 Aug 07:00 | BASF mentine vanzarile in comparatie secventiala in al doilea trimestru din anul curent
13 Aug 07:00 | SSAB anunta ca operatiunile in Europa sunt vizibil afectate de ”razboiul tarifelor”
07 Aug 07:00 | SFS obtine rezultate bune in primul semestru si eficientizeaza structura organizationala
31 Iul 07:35 | Mineralele critice si deblocarea lantului valoric prin investitii si inovare
31 Iul 07:27 | Reglementarile din constructii, o necesitate pentru calitatea lucrarilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA