Vineri, 25 Aprilie 2025
RO EN

STAR STONE incepe productia de confectii metalice in zona de nord-vest a tarii

STAR STONE, cel mai mare producator roman de pavaje premium destinate sectorului rezidential, finalizeaza investitia de 350.000 de euro, inceputa anul trecut, si incepe, cu doua luni mai devreme decat planul initial, productia de confectii metalice, cea mai noua categorie de produse din portofoliu.
Noile produse completeaza gama existenta, boltari gata finisati pentru garduri Traverstone® Block, produs unic pe piata, lansat la finalul anului 2021, sub patent. STAR STONE ofera acum toate accesoriile metalice necesare, alaturi de boltari, pentru realizarea de garduri complete ce pot fi rapid montate in regim DIY.
„Am inceput cu productia de elemente de gard standardizat, 10 modele, pe dimensiuni potrivite pentru garduri Traverstone® Block by STAR STONE, si vom continua cu elemente de gard si porti pe dimensiuni si modele solicitate de clienti. Pentru acest an, estimam venituri de aproximativ 200.000 de euro din aceasta activitate, bazata pe cererile clientilor de a avea un gard <<la cheie>> atunci cand cumpara boltari de gard”, spune Cristian Pop, Director General STAR STONE S.A.
Pentru acest an, planurile STAR STONE pentru categoria de confectii metalice vizeaza adresarea pietei din nord-vestul tarii, in mod direct, urmand ca, de anul viitor, produsele sa aiba acoperire nationala, prin parteneriatele cu distribuitorii din tara.
In prezent, capacitatea de productie este astfel dimensionata incat sa asigure livrarea de elemente metalice de gard pentru 40% din gardurile realizate din boltarii Traverstone® Block.
Capacitatea de productie este data si de personalul alocat acestei activitati, ce va fi dimensionat in functie de evolutia categoriei.
Cat priveste piata de confectii metalice din Romania, in 2023, producatorii vor pune in continuare accent pe automatizare in procesul de productie si pe oferirea de produse cu grad mare de finisare.
Intre tendintele pietei de confectii metalice, anul acesta se remarca:
- Tendinta spre produse rezistente, care sa ofere perioade de utilizare maxime, oferind garantia durabilitatii in timp;
- Produse inovative care sa urmeze tendintele moderne;
- Pachete complete, functionale in regim DIY;
- Produse care sa aduca un plus de imagine si valoare estetica;
- Inlocuirea metalului cu alte componente/materiale mai usoare, mai inovative si mai fiabile.
STAR STONE a incheiat anul 2022 cu vanzari de peste 7,1 milioane de euro, in crestere cu peste 30% fata de 2021. Accesoriile de gard, dalele de pavaj si boltarii au fost categoriile cu cele mai mari vanzari in 2022, cu ponderi in incasari de peste 20% fiecare. Compania estimeaza ca va mentine ritmul de crestere in 2023, cand se asteapta la o cifra de afaceri mai mare cu 30%.

Din aceeasi categorie

24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
28 Mar 15:42 | Investitiile din PNRR creeaza premisele unui an foarte bun pe piata constructiilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA