Sâmbătă, 13 Septembrie 2025
RO EN

SICERAM si-a propus vanzari de 75 milioane de lei in acest an

Producatorul de tigla ceramica si caramida Siceram - Sighisoara a inregistrat o cifra de afaceri de 33,7 milioane de lei in primele sase luni ale anului in curs, fiind consemnata o crestere cu 7% fata de aceeasi perioada din 2014. Pentru intregul exercitiu financiar, conducerea companiei estimeaza o evolutie de pana la 10% a vanzarilor, comparativ cu nivelul de 67,9 milioane de lei din 2014, acestea urmand a se apropia de 75 milioane de lei la finele lui 2015. In acest an, Siceram are disponibil un buget de investitii de doua milioane de euro, pentru productia de materiale pentru zidarie si pentru achizitia unor utilaje de exploatare in cariera de argila. In luna decembrie 2014, compania a finalizat o investitie ce a vizat dezvoltarea segmentului de invelitori ceramice, care a contribuit decisiv la majorarea cifrei de afaceri din primele sase luni ale acestui an. "Motoarele vanzarilor din 2015 au fost reprezentate de modelul Francia (produsul cel mai ieftin, dar cu performante tehnice maxime) si gama Marsilia (sistem mai apropiat de traditia invelitorilor din Romania). Principalii clienti sunt reprezentati de distribuitorii de marime medie, dar si de beneficiarii finali, respectiv persoanele fizice, atat pentru comenzile de renovari, cat si pentru cele din domeniul constructiilor noi", a declarat Nicolae Neag, directorul comercial al Siceram. Potrivit datelor firmei, cea mai mare pondere a cererii a provenit din regiunile de centru si nord-vest ale tarii. Piata locala de acoperisuri a fost evaluata la circa 130 milioane de euro in 2014, pentru anul in curs conducerea Siceram estimand o crestere de 3%-5%. "Nu cred ca in a doua jumatate a acestui an si in 2016 vor exista modificari semnificative fata de structura vanzarilor din ultima perioada. In acest sens, vor domina, in continuare, acoperisurile din metal, in variantele cele mai ieftine posibil", a precizat Nicolae Neag.
Siceram are, in prezent, 150 de distribuitori, produsele companiei fiind disponibile inclusiv in retelele Ambient, Arabesque si Dedeman. Marcile comercializate de companie pe piata locala sunt reprezentate de caramizile Termobloc, invelitorile ceramice Terra Rosa si sistemele de zidarie aparenta si pardoseli Terra Rustica.
 

Din aceeasi categorie

01 Sep 07:00 | HOLCIM consemneaza o dinamica imbunatatita a incasarilor din trimestrul al doilea
01 Sep 07:00 | SAINT-GOBAIN raporteaza vanzari de aproape 24 miliarde euro in semestrul intai
29 Aug 07:00 | EGGER se dapteaza si obtine rezultate in stagnare pentru exercitiul financiar 2024/2025
28 Aug 07:00 | COVESTRO: Oferta excesiva de produse pe piete relevante duce la scaderea preturilor
26 Aug 07:00 | HEIDELBERG: Vanzari de 5,6 miliarde euro in trimestrul al doilea si reduceri de costuri
22 Aug 07:00 | BASF mentine vanzarile in comparatie secventiala in al doilea trimestru din anul curent
13 Aug 07:00 | SSAB anunta ca operatiunile in Europa sunt vizibil afectate de ”razboiul tarifelor”
07 Aug 07:00 | SFS obtine rezultate bune in primul semestru si eficientizeaza structura organizationala
31 Iul 07:35 | Mineralele critice si deblocarea lantului valoric prin investitii si inovare
31 Iul 07:27 | Reglementarile din constructii, o necesitate pentru calitatea lucrarilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA