Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

SICERAM si-a propus vanzari de 75 milioane de lei in acest an

Producatorul de tigla ceramica si caramida Siceram - Sighisoara a inregistrat o cifra de afaceri de 33,7 milioane de lei in primele sase luni ale anului in curs, fiind consemnata o crestere cu 7% fata de aceeasi perioada din 2014. Pentru intregul exercitiu financiar, conducerea companiei estimeaza o evolutie de pana la 10% a vanzarilor, comparativ cu nivelul de 67,9 milioane de lei din 2014, acestea urmand a se apropia de 75 milioane de lei la finele lui 2015. In acest an, Siceram are disponibil un buget de investitii de doua milioane de euro, pentru productia de materiale pentru zidarie si pentru achizitia unor utilaje de exploatare in cariera de argila. In luna decembrie 2014, compania a finalizat o investitie ce a vizat dezvoltarea segmentului de invelitori ceramice, care a contribuit decisiv la majorarea cifrei de afaceri din primele sase luni ale acestui an. "Motoarele vanzarilor din 2015 au fost reprezentate de modelul Francia (produsul cel mai ieftin, dar cu performante tehnice maxime) si gama Marsilia (sistem mai apropiat de traditia invelitorilor din Romania). Principalii clienti sunt reprezentati de distribuitorii de marime medie, dar si de beneficiarii finali, respectiv persoanele fizice, atat pentru comenzile de renovari, cat si pentru cele din domeniul constructiilor noi", a declarat Nicolae Neag, directorul comercial al Siceram. Potrivit datelor firmei, cea mai mare pondere a cererii a provenit din regiunile de centru si nord-vest ale tarii. Piata locala de acoperisuri a fost evaluata la circa 130 milioane de euro in 2014, pentru anul in curs conducerea Siceram estimand o crestere de 3%-5%. "Nu cred ca in a doua jumatate a acestui an si in 2016 vor exista modificari semnificative fata de structura vanzarilor din ultima perioada. In acest sens, vor domina, in continuare, acoperisurile din metal, in variantele cele mai ieftine posibil", a precizat Nicolae Neag.
Siceram are, in prezent, 150 de distribuitori, produsele companiei fiind disponibile inclusiv in retelele Ambient, Arabesque si Dedeman. Marcile comercializate de companie pe piata locala sunt reprezentate de caramizile Termobloc, invelitorile ceramice Terra Rosa si sistemele de zidarie aparenta si pardoseli Terra Rustica.
 

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA