Joi, 18 Decembrie 2025
RO EN

SENSO AMBIENTE: Noi tendinte pe piata obiectelor sanitare din Romania

Peste 80% din persoanele care cumpara produse sanitare din gamele premium isi formeaza decizia de achizitie in functie de design si de marca, pretul fiind un factor secundar, potrivit unei analize realizate de compania Senso Ambiente, specializata in importul si distributia de produse specifice. Conform studiului respectiv, aproximativ 30% din cumparatori sunt interesati de tehnologie si functionalitate, in timp ce peste 50% dintre acestia vizeaza criterii precum caracteristicile de confort al produselor. "O tendinta pe piata obiectelor sanitare de lux, remarcata in acest an, a fost reprezentata de tranzitia de la conceptul de baie ca spatiu utilitar la cel de spatiu destinat relaxarii. De asemenea, in ultimele luni, am inregistrat o crestere a cererii pentru obiecte sanitare dotate cu diverse utilitati (sisteme audio incorporate, cromoterapie etc.) si pentru armaturi ce permit economisirea apei sau elemente dotate cu senzori", a declarat Virgil Lixandru, director de marketing si vanzari al companiei.
In ceea ce priveste designul, in 2010 s-a preferat aspectul rustic al produselor, in detrimentul celor clasice, in nuante deschise. Pentru realizarea noilor modele se utilizeaza materiale precum lemnul, accesoriile aurite sau cromate si culorile calde. Din punct de vedere al formelor, tendintele sunt de alegere a unor contururi organice, renuntandu-se la formele geometrice standard. "In acest an am consemnat o crestere a comenzilor pentru obiectele sanitare cu forme patrate, in general preferandu-se liniile drepte in, detrimentul celor curbe", a precizat reprezentantul Senso Ambiente.
In primele sase luni a.c., compania a anuntat o crestere de 20% a incasarilor, in comparatie cu aceeasi perioada din 2009.
***
Senso Ambiente desfasoara, din anul 2003, activitati de import si distributie a obiectelor sanitare in Romania, fiind prezenta in 20 de orase. Din portofoliul firmei fac parte produse ale firmelor Hansgrohe, Duravit, Glass Idromassaggio, Cleopatra, Apavisa si Huppe.
Informatii suplimentare, la www.sensoambiente.ro

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 11:23 | West Beton a produs si a livrat peste 200.000 de metri cubi de beton in 2025
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA