Luni, 16 Iunie 2025
RO EN

SENSO AMBIENTE: Noi tendinte pe piata obiectelor sanitare din Romania

Peste 80% din persoanele care cumpara produse sanitare din gamele premium isi formeaza decizia de achizitie in functie de design si de marca, pretul fiind un factor secundar, potrivit unei analize realizate de compania Senso Ambiente, specializata in importul si distributia de produse specifice. Conform studiului respectiv, aproximativ 30% din cumparatori sunt interesati de tehnologie si functionalitate, in timp ce peste 50% dintre acestia vizeaza criterii precum caracteristicile de confort al produselor. "O tendinta pe piata obiectelor sanitare de lux, remarcata in acest an, a fost reprezentata de tranzitia de la conceptul de baie ca spatiu utilitar la cel de spatiu destinat relaxarii. De asemenea, in ultimele luni, am inregistrat o crestere a cererii pentru obiecte sanitare dotate cu diverse utilitati (sisteme audio incorporate, cromoterapie etc.) si pentru armaturi ce permit economisirea apei sau elemente dotate cu senzori", a declarat Virgil Lixandru, director de marketing si vanzari al companiei.
In ceea ce priveste designul, in 2010 s-a preferat aspectul rustic al produselor, in detrimentul celor clasice, in nuante deschise. Pentru realizarea noilor modele se utilizeaza materiale precum lemnul, accesoriile aurite sau cromate si culorile calde. Din punct de vedere al formelor, tendintele sunt de alegere a unor contururi organice, renuntandu-se la formele geometrice standard. "In acest an am consemnat o crestere a comenzilor pentru obiectele sanitare cu forme patrate, in general preferandu-se liniile drepte in, detrimentul celor curbe", a precizat reprezentantul Senso Ambiente.
In primele sase luni a.c., compania a anuntat o crestere de 20% a incasarilor, in comparatie cu aceeasi perioada din 2009.
***
Senso Ambiente desfasoara, din anul 2003, activitati de import si distributie a obiectelor sanitare in Romania, fiind prezenta in 20 de orase. Din portofoliul firmei fac parte produse ale firmelor Hansgrohe, Duravit, Glass Idromassaggio, Cleopatra, Apavisa si Huppe.
Informatii suplimentare, la www.sensoambiente.ro

Din aceeasi categorie

13 Iun 07:00 | CEFIC: Industria chimica din Europa se confrunta cu un inceput dificil in 2025
12 Iun 07:00 | LINDAB raporteaza pentru T1 rezultate stabile pe o piata caracterizata de instabilitate
06 Iun 07:58 | KADRA: Investitii in modernizarea productiei si digitalizarea proceselor interne
05 Iun 12:37 | Leroy Merlin: 50% din cumparatorii de materiale de constructii isi renoveaza casele
03 Iun 10:18 | REHAU aniverseaza 30 de ani de business in Romania, in care a investit 20 mil. euro
26 Mai 10:52 | ASFOR: Industria lemnului are o contributie anuala de 3,5% la PIB
21 Mai 07:00 | SSAB: Livrarile de oteluri de inalta rezistenta si produse premium sunt la cote inalte
16 Mai 11:49 | Costurile constructiilor continua sa creasca: urmeaza presiunea cursului valutar
15 Mai 13:15 | Holcim investeste 5 milioane euro intr-o linie de productie nisip de calcar in Turda
15 Mai 12:48 | ROCA Industry raporteaza venituri de 133,8 milioane lei in primul trimestru
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA