Duminică, 27 Aprilie 2025
RO EN

SENSO AMBIENTE: Noi tendinte pe piata obiectelor sanitare din Romania

Peste 80% din persoanele care cumpara produse sanitare din gamele premium isi formeaza decizia de achizitie in functie de design si de marca, pretul fiind un factor secundar, potrivit unei analize realizate de compania Senso Ambiente, specializata in importul si distributia de produse specifice. Conform studiului respectiv, aproximativ 30% din cumparatori sunt interesati de tehnologie si functionalitate, in timp ce peste 50% dintre acestia vizeaza criterii precum caracteristicile de confort al produselor. "O tendinta pe piata obiectelor sanitare de lux, remarcata in acest an, a fost reprezentata de tranzitia de la conceptul de baie ca spatiu utilitar la cel de spatiu destinat relaxarii. De asemenea, in ultimele luni, am inregistrat o crestere a cererii pentru obiecte sanitare dotate cu diverse utilitati (sisteme audio incorporate, cromoterapie etc.) si pentru armaturi ce permit economisirea apei sau elemente dotate cu senzori", a declarat Virgil Lixandru, director de marketing si vanzari al companiei.
In ceea ce priveste designul, in 2010 s-a preferat aspectul rustic al produselor, in detrimentul celor clasice, in nuante deschise. Pentru realizarea noilor modele se utilizeaza materiale precum lemnul, accesoriile aurite sau cromate si culorile calde. Din punct de vedere al formelor, tendintele sunt de alegere a unor contururi organice, renuntandu-se la formele geometrice standard. "In acest an am consemnat o crestere a comenzilor pentru obiectele sanitare cu forme patrate, in general preferandu-se liniile drepte in, detrimentul celor curbe", a precizat reprezentantul Senso Ambiente.
In primele sase luni a.c., compania a anuntat o crestere de 20% a incasarilor, in comparatie cu aceeasi perioada din 2009.
***
Senso Ambiente desfasoara, din anul 2003, activitati de import si distributie a obiectelor sanitare in Romania, fiind prezenta in 20 de orase. Din portofoliul firmei fac parte produse ale firmelor Hansgrohe, Duravit, Glass Idromassaggio, Cleopatra, Apavisa si Huppe.
Informatii suplimentare, la www.sensoambiente.ro

Din aceeasi categorie

24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
28 Mar 15:42 | Investitiile din PNRR creeaza premisele unui an foarte bun pe piata constructiilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA