Duminică, 11 Mai 2025
RO EN

SARCOM: Cifra de afaceri de 30 milioane de lei, in 2010

Raspunzand unor intrebari referitoare la evolutia pietei de vopsele in 2010, ec. Potop Marinica, director general al Sarcom, apreciaza ca segmentul specific a scazut cu 15%-20%, iar pentru 2011 previzioneaza o mentinere a nivelului consemnat anul trecut, urmand ca in 2012 sa se inregistreze o crestere de 3%. Compania a realizat livrari importante in zonele Banat, Transilvania, Moldova, Bucuresti si Oltenia, in timp ce in judetele Cluj, Constanta sau Prahova, vanzarile au fost mult mai reduse. In 2010, societatea a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de lei, iar in 2011 preconizeaza o mentinere a acesteia.
 
ec. Potop Marinica, director general al Sarcom: “In 2010 segmentul specific a scazut cu 15%-20%, iar pentru 2011 previzionam o mentinere a nivelului consemnat anul trecut, urmand ca in 2012 sa se inregistreze o crestere de 3%. In 2010, comparativ cu 2009, volumul livrarilor a scazut cu 4%. Produsele noastre sunt distribuite la nivel national. Sunt diferente de vanzare intre regiuni, dar acestea nu se refera neaparat la cererea diferita, ci mai mult la modul in care distribuitorii isi desfasoara activitatea. De exemplu, inregistram livrari importante in zonele Banat, Transilvania, Moldova, Bucuresti si Oltenia, in timp ce in judetele Cluj, Constanta sau Prahova, vanzarile sunt mult mai reduse. Cele mai solicitate produse din portofoliu au fost reprezentate de vopselele lavabile si tencuielile decorative, care au reprezentat circa 70% din total. In 2010 am inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de lei, iar in 2011 preconizam ca aceasta sa se mentina la acelasi nivel. Pentru intervalul urmator am alocat fonduri importante in vederea achizitiei/modernizarii unor masini si instalatii de productie / ambalare, pregatind si lansarea a trei sortimente noi. Avand 17 ani de experienta in domeniul productiei de lacuri si vopsele, suntem printre primii sase fabricanti din Romania. Firma livreaza, prin intermediul marcilor Sticky si Coral, o gama larga de produse: vopsele lavabile si alchidice, grunduri, lacuri, diluanti, adezivi, solutii antimucegai, tencuieli decorative si coloranti.”

Din aceeasi categorie

09 Mai 07:00 | DOW are ca obiective flexibilitatea financiara si competitivitatea pe termen lung
07 Mai 07:00 | SAINT-GOBAIN consemneaza inceputul redresarii pietei europene a constructiilor
05 Mai 07:00 | SGS raporteaza o crestere de 7,5% a cifrei de afaceri, pe baza achizitiilor sustinute
30 Apr 10:56 | BASF investeste intr-o noua fabrica de acid sulfuric pentru semiconductori
29 Apr 17:46 | METIGLA: 20% crestere a afacerilor in 2024 si planuri de investitii pe termen lung
28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 11:05 | ASFOR: Lemnul si padurea sunt cheia tranzitiei catre un viitor verde si sustenabil
24 Apr 10:59 | MET Group a realizat venituri consolidate de 17,9 miliarde de euro in 2024
24 Apr 10:45 | DVI Production inaugureaza fabrica de BCA din Iernut, dupa investitii de 40 mil. euro
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA