Miercuri, 17 Decembrie 2025
RO EN

SARCOM: Cifra de afaceri de 30 milioane de lei, in 2010

Raspunzand unor intrebari referitoare la evolutia pietei de vopsele in 2010, ec. Potop Marinica, director general al Sarcom, apreciaza ca segmentul specific a scazut cu 15%-20%, iar pentru 2011 previzioneaza o mentinere a nivelului consemnat anul trecut, urmand ca in 2012 sa se inregistreze o crestere de 3%. Compania a realizat livrari importante in zonele Banat, Transilvania, Moldova, Bucuresti si Oltenia, in timp ce in judetele Cluj, Constanta sau Prahova, vanzarile au fost mult mai reduse. In 2010, societatea a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de lei, iar in 2011 preconizeaza o mentinere a acesteia.
 
ec. Potop Marinica, director general al Sarcom: “In 2010 segmentul specific a scazut cu 15%-20%, iar pentru 2011 previzionam o mentinere a nivelului consemnat anul trecut, urmand ca in 2012 sa se inregistreze o crestere de 3%. In 2010, comparativ cu 2009, volumul livrarilor a scazut cu 4%. Produsele noastre sunt distribuite la nivel national. Sunt diferente de vanzare intre regiuni, dar acestea nu se refera neaparat la cererea diferita, ci mai mult la modul in care distribuitorii isi desfasoara activitatea. De exemplu, inregistram livrari importante in zonele Banat, Transilvania, Moldova, Bucuresti si Oltenia, in timp ce in judetele Cluj, Constanta sau Prahova, vanzarile sunt mult mai reduse. Cele mai solicitate produse din portofoliu au fost reprezentate de vopselele lavabile si tencuielile decorative, care au reprezentat circa 70% din total. In 2010 am inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de lei, iar in 2011 preconizam ca aceasta sa se mentina la acelasi nivel. Pentru intervalul urmator am alocat fonduri importante in vederea achizitiei/modernizarii unor masini si instalatii de productie / ambalare, pregatind si lansarea a trei sortimente noi. Avand 17 ani de experienta in domeniul productiei de lacuri si vopsele, suntem printre primii sase fabricanti din Romania. Firma livreaza, prin intermediul marcilor Sticky si Coral, o gama larga de produse: vopsele lavabile si alchidice, grunduri, lacuri, diluanti, adezivi, solutii antimucegai, tencuieli decorative si coloranti.”

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA