Miercuri, 30 Aprilie 2025
RO EN

ROCA: Pretul ramane principalul criteriu de selectie a produselor sanitare

Subsidiara autohtona a grupului Roca, din Spania, comercializeaza pe piata din Romania exclusiv obiecte sanitare ceramice, vanzarile din 2017 asigurandu-i un rulaj de 10,5 milioane de euro. Avand in vedere obiectivele pe care le are in vedere pentru anul in curs - cresterea capacitatii de fabricatie si diversificarea gamei de produse realizate la unitatea din Bucuresti - compania si-a propus o crestere procentuala cu doua cifre. “Piata autohtona de obiecte sanitare a cunoscut o evolutie in 2017 si ne asteptam ca acest trend sa se pastreze si in 2018, dar cu o dinamica mai ponderata decat in anul anterior. Din datele pe care le detinem, din punct de vedere valoric, piata autohtona de obiecte sanitare ceramice a insumat cel mult 40 de milioane de euro in 2017, cu importuri estimate la 25%-30% din volumul total comercializat. Evident, exista multi factori care pot influenta evolutia sectorului de profil, acestea depinzand atat de mediul economic, cat si de cel politic, iar modificarile legislative din ultima vreme pot si vor influenta evolutia economica a Romaniei. In ceea ce priveste tendintele, nu ne asteptam ca anul in 2018 sa se inregistreze schimbari majore fata cel anterior, insa trebuie sa tinem cont de faptul ca gamele economice reprezinta o parte semnificativa din totalul produselor vandute in Romania, iar in acest caz cel care este sacrificat in beneficiul scaderii pretului, este designul produsului. In tot cazul, fata de perioada 2009-2014, se observa o crestere a disponibilitatii cumparatorilor de a achizitiona produse de calitate superioara. Cu toate acestea, pretul ramane un criteriu foarte important in alegerea produselor sanitare ceramice, urmat de designul, marca si functionalitatea acestora”, a declarat Cornel Costache, manager de operatiuni in cadrul Roca Romania. Informatii suplimentare, la www.ro.roca.com

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA