Luni, 24 Februarie 2025
RO EN

REHAU si-a relocat birourile din Cluj-Napoca in cladirea The Office

Rehau Romania subliniaza angajamentul ferm de a cultiva un mediu de lucru exceptional si de a spori satisfactia angajatilor sai prin inaugurarea noilor birouri din centrul orasului Cluj-Napoca. Acest lucru continua demersul de a prioritiza bunastarea angajatilor prin relocarea birourilor sale din orase cheie precum Bucuresti si Cluj-Napoca si consolideaza statutul de „Great Place to Work” primit anul trecut. 
Birourile Rehau din Cluj-Napoca sunt situate la parterul The Office Cluj-Napoca, detinuta de Paval Holding, o cladire de birouri de clasa A care beneficiaza de o pozitionare excelenta in centrul orasului. Noul spatiu se intinde pe o suprafata de aproximativ 120 de mp si beneficiaza si de doua zone de tip showroom pentru produsele Rehau Window Solutions si Rehau Building Solutions. De asemenea, locatia a fost aleasa in acord cu principiile Rehau in ceea ce priveste sustenabilitatea. In acest nou sediu, Rehau Romania va folosi 100% energie electrica verde si va beneficia de o monitorizare atenta a consumului de energie, apa si deseuri, gratie standardelor sustenabile impuse de cladire.
"Odata cu relocarea birourilor din Cluj-Napoca, nu numai ca ne-am reafirmat angajamentul de a le oferi angajatilor nostri cele mai bune conditii de lucru posibile, dar am subliniat si importanta strategica a acestei regiuni.
 
 
Avem parteneriate de lunga durata adanc inradacinate in Cluj, iar acum suntem fericiti ca ne putem intampina clientii intr-un spatiu de birouri modern, unde pot vedea produsele noastre inovatoare la fata locului, datorita zonelor dedicate showroomului, dar si datorita integrarii acestora in spatiul de birouri. Noile birouri reflecta dedicarea noastra de a promova legaturi puternice cu partenerii si clientii nostri, si, in acelasi timp, angajamentul nostru fata de excelenta si inovatie”, a declarat Dan Trif, Manager Administrativ Birou Vanzari Cluj & Director Regional Vanzari Building Solutions Rehau Romania.
Intocmai ca birourile Rehau din Bucuresti relocate si ele anul trecut, spatiul din Cluj-Napoca a fost conceput si modernizat avand in prim-plan angajatii. Astfel, birourile sunt dotate cu mobilier modern ajustabil pentru confortul fiecarui angajat, elemente de mobilier fiind achizitionate de la furnizori de renume, care aplica concepte de sustenabilitate similare celor promovate de Rehau, folosind materiale reciclate si reciclabile, cu o durata de viata indelungata. In plus, integrarea solutiilor Rehau pentru interior, instalatii si ferestre subliniaza abordarea Rehau in crearea de spatii care acorda prioritate atat functionalitatii, cat si sustenabilitatii.
 
"La Rehau ne implicam in proiecte despre care credem ca vor imbunatati modul in care lucram si ca vor avea un impact pozitiv asupra mediului si comunitatilor noastre. Relocarea birourilor noastre din Bucuresti si Cluj a fost un nou pas in aceasta calatorie. Vedem aceasta relocare ca pe o oportunitate de a investi in echipa noastra, oferindu-le un spatiu de lucru modern, care sa incurajeze creativitatea, colaborarea si bunastarea”, a declarat Alexandru Oprea, Country Manager RehauRomania.
 
 
Anul trecut, Rehau Romania a primit distinctia „Great Place to Work”, care atesta eforturile sale de a oferi angajatilor sai cele mai bune conditii la locul de munca. Cel mai important aspect care a contribuit la obtinerea acestei certificari a fost vizunea Rehau orientata spre viitor, definita de numeroasele investitii realizate pentru a imbunatatii relatia cu angajatii si cu clientii. Astfel, Rehau Romania a crescut datorita investitiilor grupului realizate pe plan local, cum ar fi noul centru logistic din Cisnadie si relocarea birourilor in centrul a doua orase cheie – Bucuresti si Cluj.

Din aceeasi categorie

21 Feb 14:21 | ROCA Industry isi consolideaza prezenta in Republica Moldova prin Bico Industries
21 Feb 14:27 | Lideri Servicii: Crestere de 20% a afacerilor din 2024, la 116 milioane de lei
21 Feb 06:32 | CELCO: Impactul contextului dificil, contracarat de produse eficiente si investitii
20 Feb 10:52 | OSCAR Downstream obtine recertificarea Deloitte Romania Best Managed Companies
20 Feb 06:16 | WETTERBEST: Crestere de 5% estimata pe piata acoperisurilor metalice in 2025
06 Feb 12:26 | SAINT-GOBAIN sarbatoreste 360 de ani prin campania globala "360 Years Young"
05 Feb 06:00 | BASF anunta ca livrarile au crescut usor insa preturile au scazut in anul 2024
04 Feb 11:44 | BASF a inaugurat Centrul de Dezvoltare a Catalizatorilor si Procesare a Materialelor
04 Feb 06:00 | SSAB raporteaza rezultate financiare influentate direct de scaderea cererii
03 Feb 18:10 | Holcim Romania a numit un nou director la conducerea fabricii de BCA din Adjud
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA