Marți, 16 Decembrie 2025
RO EN

PREFABRICATE VEST: Revenire rapida la nivelul de vanzari anterior declansarii crizei

Holdingul Prefabricate Vest, cu sediul central in Bucuresti, constituie unul dintre principalii producatori de sisteme de  (BCA) pe plan national. Avand o experienta de peste 35 de ani in domeniul materialelor de constructii, societatea promoveaza - in prezent - elemente din BCA, sub marca Verblok, respectiv sisteme de pavaje si decoratiuni (Monolit). Pentru a reflecta  situatia actuala a societatii si implicit a domeniului specific si a prefigura tendintele posibile pe termen scurt/mediu, este prezentata opinia directorului de marketing al firmei.
 
Florin Ispas, dicrector de marketing al Prefabricate Vest: "In 2009 am consemnat o scadere cu aproximativ 20% a cantitatilor de produse furnizate catre parteneri. Pentru anul curent, ne propunem majorarea cu 10%, fapt ce reflecta depasirea punctului minim al recesiunii, in ceea ce ne priveste. Este de presupus ca, in ritmul actual, nivelul din perioada anterioara inceperii crizei va fi atins abia in 2012 - 2013, aceasta estimare fiind realista, intrucat se bazeaza pe informatiile care ne parvin de la clienti. Trebuie subliniat faptul ca neinscrierea in tendinta generala a domeniului autohton al constructiilor (care s-a contractat in ultimul an cu peste 50%) s-a datorat, in primul rand, aplicarii unui plan de eficientizare a activitatii companiei, inca din perioada anterioara momentului declansarii crizei propriu-zise. Altfel spus, inca de la inceput compania noastra a fost corect dimensionata din punct de vedere organizational. Aceasta ne-a permis sa abordam oarecum relaxati dificultatile de moment, iar faptul ca politicile adoptate au fost corecte este dovedit de rezultatele obtinute. Evident, a fost nevoie si de aplicarea unor masuri adaptate special la conjunctura specifica. Dintre acestea, cea care a avut un randament maxim a fost constituita de orientarea catre segmentul proiectelor individuale de dimensiuni mici/medii. Astfel, impreuna cu partenerii principali - firme specializate in distributie - am implementat o metodologie de vanzare directa, care a avut efecte excelente in planul cifrei de afaceri. Aceasta a fost sustinuta si de un stimul financiar, constand in aplicarea de reduceri si acordarea unor diverse bonusuri. Au fost continuate si planurile de imbunatatire a retelei de comercializare. In ceea ce priveste actiunile din sfera promovarii, avem deja in studiu un proiect de mare anvergura, ce va fi lansat in primavara anului urmator".
 

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA