Duminică, 04 Mai 2025
RO EN

PRAKTIKER: Vanzari de 137 milioane de euro in 2016 si noi prognoze de crestere

Vanzarile retelei de bricolaj Praktiker Romania au crescut cu 3% in 2016, in timp ce afacerile companiei au ajuns la 137 milioane de euro, nivel similar celui din 2015. Pentru 2017 reprezentantii companiei estimeaza o majorare a business-ului, datorata in special strategiei de remodelare a magazinelor. Rezultatele financiare pozitive au fost realizate in contextul unei scaderi de 4,8% a pietei constructiilor, anul trecut.
"Pentru Praktiker Romania, 2016 a fost un an favorabil, al consolidarii financiare, atat datorita cresterii vanzarilor, cat si mentinerii rezultatelor operationale la un nivel similar celui din 2015, in ciuda majorarii nivelului chiriilor. In plus, tot in 2016 am luat si decizia de a creste salariile si beneficiile angajatilor nostri, nu doar pentru a ne alinia trendului pietei, ci si pentru a-i mentine aproape de companie, pentru ca reprezinta pentru noi o resursa valoroasa. Ne-am mentinut cresterea si trendul ascendent de la preluarea din 2014 si ne dorim ca evolutia sa continue si anul acesta, cu atat mai mult cu cat exista premise ale revenirii pe profit", a declarat Omer Susli, proprietar Praktiker Romania.
In aceasta perioada, compania deruleaza un program de investitii prin care aloca aproximativ 600.000 de euro pentru reconfigurarea fiecarui magazin al retelei. Pana la finele anului 2017, conducerea companiei isi doreste sa ajunga la un numar de 20 de magazine Praktiker modernizate si redeschise, din cele 27 existente la nivel national.
In prezent, Praktiker are 1.700 de angajati in cele 23 de orase unde exista unitati de vanzare si o oferta de 400 de locuri de munca disponibile.
Un alt factor important de crestere este reprezentat si de magazinul online, care se apropie de nivelul vanzarilor unui magazin Praktiker offline si isi continua trendul ascendent. "Oferta online include peste 20.000 de produse ce pot fi livrate la nivel national, urmand ca, in a doua jumatate a anului, sa fie dezvoltata si optiunea «Click and Collect» pentru clientii care vor sa economiseasca timpul petrecut in magazin: acestia vor plati online si vor ridica produsele gata-pregatite direct din magazin", au precizat reprezentantii companiei.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA