Miercuri, 17 Decembrie 2025
RO EN

PIMAPEN LOGISTIC CENTER: Crestere cantitativa de 7% in 2010

Compania Pimapen Logistic Center, cu sediul in Bucuresti, este distribuitorul oficial pe piata din Romania al profilelor fabricate in cadrul concernului Pimas (Plastik Insaat Malzemeleri AS), din Turcia. Pe plan local, firma colaboreaza cu peste 100 de producatori autohtoni de ferestre/usi termoizolante din PVC, care isi desfasoara activitatea in 40 de orase, la nivel national. In continuare, directorul general al subsidiarei din Romania isi exprima opinia in legatura cu situatia actuala a pietei de profil si cu perspectivele de redresare a acesteia.
 
Nicolae Irinoiu, director general al Pimapen Logistic Center: "Singurul element pozitiv al recesiunii economice este acela ca firma noastra a reusit sa mentina cifra de afaceri la nivelul din 2009. Desi am fost nevoiti ca, la unele grupe de profile din PVC, sa diminuam pretul de livrare, aceasta scadere a fost compensata de cresterile consemnate la cateva categorii de repere, pentru care vanzarile din perioada precedenta nu au fost foarte mari. Din punct de vedere al cantitatilor comercializate, este posibil ca - in momentul in care se vor concretiza cateva comenzi in luna decembrie - sa consemnam chiar o majorare de aproximativ 7%. Referitor la portofoliul de clienti, nu au survenit modificari semnificative, obiectivul pentru 2011 fiind cel de mentinere a partenerilor existenti, concomitent cu acordarea catre acestia a unui suport suplimentar. Cea mai stringenta problema caracteristica anului in curs a fost reprezentata de intarzierile la plata facturilor scadente. Acest lucru a fost valabil atat pentru marfurile livrate in 2009 (cu termen de achitare in 2010), cat si pentru cele plasate pe piata in acest an. De aceea, am inceput sa analizam cu mult mai mare atentie bonitatea financiara a partenerilor comerciali, limitand sau chiar excluzand vanzarile catre companiile cu probleme in ceea ce priveste solvabilitatea financiara. Astfel, am preferat sa riscam o diminuare a cifrei de afaceri (generata de scaderea flexibilitatii in ceea ce priveste creditul furnizor), dar sa ne asiguram o continuitate a incasarilor. Un alt obstacol a fost cel al preturilor de promovare foarte scazute, practicate de unele societati competitoare, insa nu avem nicio explicatie referitoare la modul in care sunt obtinute respectivele niveluri, companiile in cauza mentinandu-se - in acelasi timp - deasupra pragului de rentabilitate. In ceea ce priveste prognozele pe termen scurt, in conditiile actuale ascestea sunt dificil sau chiar imposibil de elaborat. Totusi, pentru 2011 ne propunem ca obiectiv de marketing o crestere de 5% a cifrei de afaceri (este vorba despre cea aferenta incasarilor si nu livrarilor)".  

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA