Luni, 28 Aprilie 2025
RO EN

PIMAPEN LOGISTIC CENTER: Crestere cantitativa de 7% in 2010

Compania Pimapen Logistic Center, cu sediul in Bucuresti, este distribuitorul oficial pe piata din Romania al profilelor fabricate in cadrul concernului Pimas (Plastik Insaat Malzemeleri AS), din Turcia. Pe plan local, firma colaboreaza cu peste 100 de producatori autohtoni de ferestre/usi termoizolante din PVC, care isi desfasoara activitatea in 40 de orase, la nivel national. In continuare, directorul general al subsidiarei din Romania isi exprima opinia in legatura cu situatia actuala a pietei de profil si cu perspectivele de redresare a acesteia.
 
Nicolae Irinoiu, director general al Pimapen Logistic Center: "Singurul element pozitiv al recesiunii economice este acela ca firma noastra a reusit sa mentina cifra de afaceri la nivelul din 2009. Desi am fost nevoiti ca, la unele grupe de profile din PVC, sa diminuam pretul de livrare, aceasta scadere a fost compensata de cresterile consemnate la cateva categorii de repere, pentru care vanzarile din perioada precedenta nu au fost foarte mari. Din punct de vedere al cantitatilor comercializate, este posibil ca - in momentul in care se vor concretiza cateva comenzi in luna decembrie - sa consemnam chiar o majorare de aproximativ 7%. Referitor la portofoliul de clienti, nu au survenit modificari semnificative, obiectivul pentru 2011 fiind cel de mentinere a partenerilor existenti, concomitent cu acordarea catre acestia a unui suport suplimentar. Cea mai stringenta problema caracteristica anului in curs a fost reprezentata de intarzierile la plata facturilor scadente. Acest lucru a fost valabil atat pentru marfurile livrate in 2009 (cu termen de achitare in 2010), cat si pentru cele plasate pe piata in acest an. De aceea, am inceput sa analizam cu mult mai mare atentie bonitatea financiara a partenerilor comerciali, limitand sau chiar excluzand vanzarile catre companiile cu probleme in ceea ce priveste solvabilitatea financiara. Astfel, am preferat sa riscam o diminuare a cifrei de afaceri (generata de scaderea flexibilitatii in ceea ce priveste creditul furnizor), dar sa ne asiguram o continuitate a incasarilor. Un alt obstacol a fost cel al preturilor de promovare foarte scazute, practicate de unele societati competitoare, insa nu avem nicio explicatie referitoare la modul in care sunt obtinute respectivele niveluri, companiile in cauza mentinandu-se - in acelasi timp - deasupra pragului de rentabilitate. In ceea ce priveste prognozele pe termen scurt, in conditiile actuale ascestea sunt dificil sau chiar imposibil de elaborat. Totusi, pentru 2011 ne propunem ca obiectiv de marketing o crestere de 5% a cifrei de afaceri (este vorba despre cea aferenta incasarilor si nu livrarilor)".  

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA